درگیری تایتان ها در Le Castellet

FFSA GT

10-11 سپتامبر

بارسلونا

9-10 جولای

جام کلیو اروپای شرقی

کلیو کاپ اروپا

GT Open

جام کلیو ایتالیا

جام کلیو فرانسه

چهار راننده فرانسوی پیش از فینال فصل در پیست بارسلونا-کاتالونیا (11 تا 13 نوامبر) در زمین خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در جام باشگاه های اروپا پیشی بگیرند. نیکلاس میلان (مسابقه میلان) و آنتونی ژورادو (مسابقه میلان) پس از تعویض برتری در مونزا هفته گذشته به دوئل خود ادامه خواهند داد، اما با هم تیمی خود مارک گیوت (مسابقه میلان) که با قهرمانی نهمین قهرمانی خود در کلیو کاپ را به دست آورد، به چالش کشیده خواهند شد. جام کلیو در اروپای شرقی روز یکشنبه برگزار شد. در رتبه چهارم جدول امتیازات، دیوید پوژه (GPA Racing) نیز امیدوار است که پس از پیروزی آخر هفته گذشته در ایتالیا، به صعود خود به جدول امتیازات سرعت بخشد.

فصل Clio Cup با دور سیزدهم سال 2022 در پیست Grand Prix de France برای فینال فصل Clio Cup فرانسه و دور ماقبل آخر در Clio Cup اروپا و Clio Cup اسپانیا در جریان است!

کلیو کاپ اسپانیا

چالش جهانی GT

جام کلیو فرانسه

3-4 سپتامبر

میسانو

هوکنهایم

GT Open

کلیو کاپ اروپا

شنبه 15 مهر
11:10-11:30 صبح: مقدماتی 1
8:05 الی 20:40: مسابقه 1 (25 دقیقه + 1 دور) | یوتیوب | فیس بوک

کلیو کاپ اروپا

زند وورت

چالش جهانی GT

به موازات این درگیری تایتان ها، جام چلنجر یک رقابت شدید خواهد بود، زیرا پنج راننده می توانند برنده شوند و جواهری را که توسط BRM Chronographes اعطا شده است دریافت کنند. الکساندر آلبوی (مسابقه GPA) می تواند روز شنبه قرارداد را امضا کند، اما لئو جوست (مسابقه میلان)، جوران لنوتر (مسابقه JSB) و الکساندر فینکلشتاین (مسابقه GPA) قصد دارند تمام تلاش خود را برای رسیدن به این شاهکار به کار گیرند. در همین حال، Aurélien Renet (JSB Compétition) و Guillaume Maio می‌خواهند کمپین خود را با یک پیروزی اولیه به پایان برسانند.

کلیو کاپ اروپا

ACI GT

مسابقه آخر هفته



منبع

4-5 ژوئن

جام کلیو اروپای شرقی

پس از یک تعطیلات طولانی تابستانی، رقبای کلیو کاپ اسپانیا برای دیدار ماقبل آخر رقابت های خود قبل از فینال فصل بارسلونا بازگشته اند.

این تعلیق در جام رانندگان آقایان باقی می ماند، جایی که استفان پولدرمن (چفو اسپورت)، کوئینتو استفانا (مسابقه میلان) و رنه استینمتز (چفو اسپورت) برای کسب مقام اول مبارزه خواهند کرد. اگرچه رهبر با برتری وارد میدان می‌شود، اما حریفان او چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت پس از دوختن عناوین یک رده در کلیو کاپ ایتالیا و کلیو کاپ اروپای شرقی. در برابر این سه نفر، هورن (GPA Racing) و میشل فی (GM Sport) سعی خواهند کرد در کشور خود تحت تاثیر قرار دهند و در عین حال امیدوارند که امیدهای قهرمانی خود را حفظ کنند.

کلیو کاپ اروپا

جام کلیو اروپای شرقی

جام کلیو اروپای شرقی

فینال فصل کلیو کاپ فرانسه، نیکلاس میلان را در مقابل دیوید پوژ، دو رقیب که بردهای این فصل را در انحصار خود درآورده اند، قرار خواهد داد. با پنج پیروزی در هر کدام، هر دو از نظر امتیاز برابر هستند و می‌توانند مدعی یک عنوان شوند – و ساعت سه دستی که توسط BRM Chronographes به برنده پیشنهاد می‌شود – که اولین بار در فرانسه برای دیوید پوژه یا چهاردهمین برای نیکلاس میلان در جام کلیو است. !

نوگارو

جام کلیو فرانسه

کلیو کاپ اروپا

15-16 اکتبر

11-12 ژوئن

جام کلیو اروپای شرقی

12-13 نوامبر

7-8 مه

8-9 اکتبر

16-17 جولای

جام کلیو فرانسه

جمعه 14 مهر
12:10-12:40: آزمون جمعی 1
9:20-21:50: آزمون جمعی 2

کلیو کاپ اروپا

مونزا

یرژی اسپینکیویچ (یونیک ریسینگ) که قبلاً جام چلنجرز را برده است، تمام تلاش خود را می کند تا با این کوارتت در ارتباط بماند، حتی اگر برای زنده نگه داشتن شانس خود باید امتیازهای زیادی کسب کند. با این حال، لهستانی بار دیگر با رقبای خود، نیکولا میلکوویچ (تیم ریسینگ تمپو)، گیوم مایو (GM Sport) و جوسو پانتیلا (سرویس کارپک)، که تاج رده بندی را در کلیو کاپ اروپای شرقی کسب کرده است، روبرو خواهد شد. این سه راننده به مبارزه برای رتبه های برتر ادامه خواهند داد در حالی که Jacopo Giuseppe Cimenes (Essecorse)، نیکو آبلا (Chefo Sport) و Lin Chen Han (Uniq Racing) اولین موفقیت فصل خود را در صحنه اروپا هدف خواهند داشت.

یکشنبه 16 مهر
9-9:20 صبح: مقدماتی 2
4:45-17:20: مسابقه 2 (25 دقیقه + 1 دور) | یوتیوب | فیس بوک

موژلو

جام کلیو ایتالیا

جام کلیو ایتالیا

آخر هفته از جمعه با اولین آزمون های دسته جمعی آغاز می شود. هر دو مسابقه به صورت زنده در صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب سری رنو کلیو پخش خواهند شد.

کلیو کاپ اروپا

ACI GT

هانگارورینگ

جام کلیو فرانسه

چالش جهانی GT

ACI GT

جام کلیو اروپای شرقی

کلیو کاپ اروپا

لیست ورودی

جام کلیو ایتالیا

18-19 ژوئن

کلیو کاپ اسپانیا به مسیر خود بازگشت


جدول زمانی

مسابقه آخر هفته

ACI GT

دو راننده وارد شده توسط تیم GM Sport Guillaume Maio و فاقد شرایط امتیاز، میدان را کامل می کنند. جولین پاژه معمولی قهرمانی تپه‌نوردی فرانسه سه سال پس از آخرین حضور خود به جام کلیو بازخواهد گشت، در حالی که فلوریان کروبل از ریمز پس از متمایز شدن خود در سایر جام‌های تک‌میک، در این رشته برای اولین بار حضور خواهد داشت.

دوره های مگنی

16-18 آوریل

جام کلیو ایتالیا

مسابقه آخر هفته

یک فینال فشرده در کلیو کاپ فرانسه

لو کاستله

کلیو کاپ اسپانیا

FFSA GT

دعوا در کلیو کاپ اروپا تشدید می شود

مبارزه در جام رانندگان آقایان به همان اندازه شدید است، جایی که ماتیو ریگوله (ویک تیم) پیشتاز است در حالی که پیر مونمانیکس (GPA Racing)، لیونل ویگویر (T2CM) و دارنده عنوان قهرمانی، لوران دزیادوس (تیم لوکاس) او را تعقیب می کنند. . حتی یک امتیاز می تواند تفاوت را ایجاد کند در حالی که سدریک دلکرو (مسابقه GPA)، ژرمی بورداگارای (مسابقه میلان)، هورن، میشل فایه، یان مائل ناویلو (مسابقه GPA)، استفان نورس (مسابقه GPA) و گائل روستانت (مسابقه GPA) ) به نظر می رسد که در اوج به پایان برسد.

کلیو کاپ اسپانیا

در جام رانندگان آقایان، فابین جولیا فرانسوی (LR Performance) اولین شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی در زمین خانگی خواهد داشت، اما خواکین رودریگو (Vearsa Sport) تمام تلاش خود را می کند تا نتیجه را به تعویق بیندازد و شانس قهرمانی خود را زنده نگه دارد.

ایمولا

23-24 آوریل

جام کلیو فرانسه

حلقه ردبول

جاراما

الکس رویو (تیم VRT) که از ابتدای فصل رهبری کرده است، به دنبال افزایش برتری خود نسبت به گروه تعقیب کننده نیکو آبلا، جوردی پالومراس (تیم VRT) و الکس لاهوز (Cotauto Motorsport) خواهد بود که همگی در یک بازی تنومند مشغول هستند. نبرد در صدر جام چلنجرز. اگرچه کوارتت پیشرو اندکی کنار رفته است، Emre Can Unal (تیم VRT)، دوقلوهای Alejandro و Adrian Schimpf (Cotauto Motorsport) و رنو گروه Fundación España تحت حمایت لیدیا سمپره (تیم VRT) از ترکیه مشتاق هستند تا به نبرد در جبهه بپیوندند.

کلیو کاپ اسپانیا

والنسیا

کلیو کاپ اسپانیا

14-15 اردیبهشت

سری جام کلیو – تقویم های 2022

جام کلیو ایتالیا


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: