دریچه کولر

این کار باعث میشود که امکان جانمایی دریچه در محل خود به راحتی و سهولت امکانپذیر باشد. دریچه های کولر آبی جدید به راحتی تنظیم می شوند، به طوری که مشتریان می توانند هوا را به جهت های راست و چپ و بالا و پایین محیط هدایت کنند. طول عمر کدام دریچه کولر بیشتر است؟ در پاسخ به این سوال می توان به صورت قطعی یک متریال را معرفی کرد. بهترین نوع دریچه کولر از نظر طول عمر بیشتر مدل آلومینیومی است. این متریال ضد آب بوده و در برابر آسیب ها بسیار مقاوم می باشد.

درچه کولر پلاستیکی

به این ترتیب قادر خواهید بود محصولات مرغوبی را از بازار خریداری کنید که به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیاز شما هستند. محاسبه قیمت خرید انواع دریچه کولر آبی عرضه شده به بازار با توجه به متریال این محصولات انجام می‌شود. بالطبع انواع محصولاتی که در بازار فروش دریچه‌های کولر آبی مشاهده می‌شود دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. انواع دریچه های چوبی ( ام دی اف ) برای مصارف مختلف میاوانند مورد استفاده قرار بگیرند. چرا دریچه کولر آلومینیومی در میان مردم محبوب تر است؟ پاسخ به این سوال را با ارائه ی ویژگی های مثبت این محصول ارائه می نمائیم. انواع دریچه کولر آلومینیومی به دلیل استفاده از متریال آلومینیوم در آن ها، بسیار با کیفیت تولید می شوند.

از کجا دریچه کولر بخرم؟

اما نکته مهم در این میان این است که تولید کننده دریچه کولر به انداره کافی تجربه و مهارت در تولید یک محصول با کیفیت را داشته باشد. همچنین بسیار مهم است که از متریال و پروفیل های استاندارد و باکیفیت در ساخت محصول استفاده کند. شرکت صنعتی رحمتی یکی از تولید کنندگان قدیمی و شناخته شده در امر تولید و ارائه انواع دریچه و دمپر هوا در سطح ایران شناخته شده است. قیمت دریچه کولر اسلوت، از گرانترین نوع دریچه های کولری محسوب میشود.

طبقه‌بندی دریچه‌های کولر بر اساس جنس

این دریچه ها در ابعاد و انواع بسیار متنوعی ساخته و تولید می شوند تا بر اساس نیاز محیطی بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. تاریخچه پیدایش دریچهکولرهای آبی به کشور آمریکا بر می گردد که توسط چندین شرکت به طور همزمان صورت گرفته است. در اصل با همه گیر شدن استفاده از جریانات الکتریسیته این فرایند شدت گرفت تا تغییراتی در سیستم های سرمایشی به وجود آید. این روند ادامه پیدا کرد تا جایی که امروزه با انواع دریچه کولرهای هوشمند روبرو هستیم. هدف کلی این تغییر و تحولات ایجاد شرایطی برای تنظیم هوای مطبوع، جلوگیری از اتلاف انرژی در فصول مختلف، رفع سر و صداهای اضافی و قابلیت ها و کارایی های بالا است. دریچه‌های کولر چهار طرفه مواقعی مورداستفاده قرار می گیرند که نیاز به پرتاب هوا به هر چهار سمت محیط داخلی ساختمان می‌باشد.

می توان آن را باتوجه به خواست مشتری با استفاده از رنگ هایی از جنس کوره ای یا پودری الکترواستاتیک رنگ زده و ایجاد تنوع کرد. این مدل از دریچه ها دارای دمپر است که به بهتر شدن فعالیت آن در زمینه تنظیم کردن فشارهوا و انسداد ورود هوا کمک می کند. دریچه کولری دارای فریم (قابی) از جنس پروفیل آلومینیوم و پره هایی از جنس ورقه آلومینیوم هستند. وزن ورقه های آلومینیوم استفاده شده در پره های آنها بسیار سبک بوده و به حرکت و فعالیت آزادانه این پره ها کمک می کند. می توان دریچه های هوای کولری را براساس خواست و نیاز مشتری با رنگ کاور کرد. دریچه کولر آلومینیومی پرکاربردترین و معروف ترین نوع محسوب می شوند که در شرایط مختلف و متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند.

در نتیجه محدودیتی برای ساخت دریچه کولر با ابعاد بالا وجود ندارد . این نوع دریچه عمر بسیار زیادی دارد؛ زیرا در این محصول از ورق آلومینیوم استفاده شده است. دریچه آلومینیومی نسبت به سایر دریچه های تنظیم هوا سبک تر است؛ چراکه آلومینیوم سبک تر از سایر فلزات بوده و بهترین و با کیفیت ترین دریچه در بازار از این نوع دریچه است. یک اهرم درون دریچه کانال کولر قرار گرفته است که وظیفه حرکت پره‌ها را برعهده دارد. دریچه های کولر انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به دریچه های کولر آلومینیومی، دریچه های کولر فلزی، دریچه های کولر پلاستیکی و دریچه های کولر چوبی اشاره کرد.

دریچه کولر

همچنین باید یادآور شد ابعاد انواع دریچه کولر آبی یعنی طول و عرض آنها بر قیمت گذاری این محصولات مؤثر است. همانطور که از نام این دریچه کولر پیداست ، هوای داخل کانال کولر از معابر یا خطوط افقی و گریلی این دریچه کولر به محیط پرتاب می گردد . ساختار دریچه کولر خطی مانند دیگر دریچه کولر ها از یک فریم در اطراف و خطوط گریلی در داخل فریم تشکیل می شود . جنس این مدل دریچه کولر عموماً از آلومینیوم است ، اما بنا به درخواست کارفرما از آهن و استیل هم ساخته می شود . عرض فریم دریچه کولر خطی بین ۳ تا ۵ سانت متغیر است و جای پیچ ها روی فریم تعبیه میشود .

جنس این نوع دریچه از ورق های گالوانیزه بوده و محبوب ترین محصول در دریچه کولر بین مردم است. اولین دریچه کولر تولید شده توسط متخصصین در ابتدای صنعت تهویه مطبوع از ورق گالوانیزه بود. از این نوع دریچه تنظیم هوا برای مکان هایی که رطوبت وجود ندارد، استفاده می شود. تهیه و ساخت دریچه کانال کولر نیازمند تجهیزات خاص، پرسنل ماهر و دقیق دارد. مجموعه تولیدی تهویه سان با بهره‌مندی از موارد ذکر شده در کنار سابقه فعالیت بیش از 20 سال توانسته یکی از پیشروترین تولیدکنندگان انواع دریچه کانال کولر در کشور باشد. آلومینیوم در برابر اکسید یا زنگ‌زدگی بسیار مقاوم بوده و استفاده از دریچه آلومینیومی کولر در مناطق پر رطوبت بسیار مناسب خواهد بود.

  • شرکت تهران دما برای تولید دریچه کولر از ورق با ضخامت 1 میل بهره می برد.
  • دریچه کولر آلومینیومی قابل شست و شو بوده و در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است.
  • لحاظ نکات اصولی و استاندارد در هنگام تولید دریچه کولر موجب بازدهی عالیه این محصول در محیط های مسکونی و صنعتی می شود.
  • این دریچه ها در سایزهای مختلفی با توجه به سایز محیط مورد استفاده ساخته می‌شوند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: