New Clio از پلتفرم مدولار جدید CMF-B خود برای بهبود کارایی خود استفاده می کند. با بهره گیری از ته صاف و خطوط تراشیده اش، دارای مشخصات بسیار آیرودینامیکی است که به آن اجازه می دهد ضریب نفوذ هوا (SCx) خود را به 0.640 کاهش دهد که بهترین رقم در رده خود است. بهینهسازی یاتاقانهای جلو و تغییر فناوری مدرنتر یاتاقانها در عقب و روی لاستیکها نیز باعث کاهش مصرف و انتشار CO 2 شده است.
در فرمان رنو کلیو جدید: راحتی و لذت رانندگی دوباره
توسعه ای در خدمت لذت رانندگی
تعادل کلی شاسی و هدایت محور عقب نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است تا پایداری بهتر در منحنی ها در سرعت پایدار و کاهش انتقال جرم داشته باشد. بنابراین نیو کلیو از رفتاری که هم واکنشی و هم سالم است سود می برد. در همین راستا، کار بهینه سازی ضربات سیستم تعلیق، راحتی عمودی خودرو را بهبود می بخشد. در نهایت، حرکت پدال ترمز برای واکنش بهتر خودروی تحت ترمز کاهش یافته است.
کارایی و راحتی بهینه شده با پلت فرم مدولار CMF-B
برای لذت رانندگی بهینه در فرمان New Clio، هیچ جزئیاتی نادیده گرفته نشده است. از فرمان شروع کنید، که به لطف نسبت دنده ای که از 15.2 به 14.4 می رسد، قابل کنترل تر و پاسخگوتر است. همچنین بازخورد مطمئن تری از فرمان ارائه می دهد. همراه با سفتی بیشتر محور جلو، این امر باعث بهبود دقت موقعیت خودرو در خط آن می شود. علاوه بر این، کاهش شعاع گردش از 10.8 به 10.5 متر باعث بهبود قدرت مانور در شهر می شود.
کار خاصی نیز در اطراف آکوستیک به منظور محدود کردن اختلالات صدا انجام شده است. کل ساختار خودرو بازنگری شده است، یا با تجدید مواد برای عایق کاری بیشتر و عایق صوتی، یا با تقویت بخشهای خاص: به عنوان مثال، استفاده از آلومینیوم برای بوقهای گهواره در قطار قبلاً. اتصالات زمینی به ویژه برای بهبود راحتی رانندگی با صاف کردن ناهمواری های جاده و همچنین برای بهبود راحتی صوتی در محفظه سرنشین طراحی شده اند. در همین راستا، شیشه جلو با افزودن فیلم آکوستیک در تمامی نسخه ها، از درمان خاصی بهره مند شده است تا صدای باد و صدای موتور را کاهش دهد. در نهایت، درها و پنجرههای نیو کلیو مجهز به سیستم آببندی دوتایی هستند تا مزاحمتهای ناشی از صدای آیرودینامیکی را محدود کنند. همه این اقدامات به نیو کلیو اجازه می دهد تا سطح سر و صدای محفظه سرنشین را به میزان 2 دسی بل بین 0 تا 130 کیلومتر در ساعت کاهش دهد.
کیت مطبوعاتی دیجیتال با کلیک کردن اینجا در دسترس است |
توسط
برچسبها: