در فرمان رنو کلیو کاملاً جدید: راحتی و لذت دوباره

آکوستیک نیز به طور خاص برای کاهش صدای ناخوشایند مورد هدف قرار گرفت. کل ساختار خودرو با استفاده از مواد جدید برای عایق کاری بیشتر و عایق صوتی بیشتر طراحی شده است و قسمت های خاصی تقویت شده است. پیشرانه ها به طور ویژه برای بهبود رانندگی طراحی شده اند تا شرایط جاده های ناهموار را هموار کنند و صدای کمتری در محفظه سرنشینان داشته باشند. شیشه جلو به طور ویژه برای کاهش صدای هوا و موتور پردازش شده است. تمامی نسخه‌های این خودرو دارای فیلم عایق صدا بر روی شیشه جلو هستند. درها و پنجره های New Clio مجهز به سیستم آب بندی دوگانه برای کاهش بیشتر صدای آیرودینامیکی هستند. همه این اقدامات به این معنی است که سطح سر و صدا در محفظه سرنشین نیو کلیو بین 0 تا 130 کیلومتر در ساعت 2 دسی بل کاهش یافته است.

پیشرفت هایی برای رانندگی لذت بخش تر



منبع

هیچ جزئیاتی برای بهینه سازی تجربه رانندگی پشت فرمان New Clio نادیده گرفته نشد. با شروع با فرمان، کاهش نسبت دنده از 15.2 به 14.4 کنترل فرمان را آسان تر و پاسخگوتر می کند. همچنین بازخورد مطمئن تری را به راننده ارائه می دهد. همراه با افزایش سفتی محوری در جلو، موقعیت خط خودرو دقیق تر است. علاوه بر این، کاهش شعاع گردش از 10.8 به 10.5 متر باعث بهبود قدرت مانور در شهر می شود.

تعادل کلی شاسی و هدایت محور عقب نسبت به نسل قبلی برای پایداری بیشتر در هنگام گرفتن پیچ‌ها با سرعت بالا و کاهش انتقال جرم بهبود یافته است. همه اینها به این معنی است که New Clio هم واکنش پذیر و هم قابل اعتماد است. در عین حال، سفر سیستم تعلیق بهینه به معنای جهش کمتر برای مسافران است. حرکت پدال ترمز برای بهبود واکنش خودرو کاهش یافته است.

کارایی و راحتی بهینه شده با پلت فرم مدولار CMF-B

پلت فرم مدولار جدید CMF-B همچنین به بهبود کارایی در New Clio کمک می کند. قسمت زیرین ساده همراه با خطوط حجاری شده یک نمایه بسیار آیرودینامیکی ایجاد می کند که ضریب نفوذ هوا (SCx) را به 0.640 کاهش می دهد که بهترین رقم در این رده است. یاتاقان های جلو بهینه و فناوری به روز یاتاقان در عقب و روی لاستیک ها نیز کاهش مصرف سوخت و انتشار CO2 را ممکن کرده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: