دیجیتال مارکتینگ چیست؟ 10 استراتژی جدید در سال 2022

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ 10 استراتژی جدید در سال 2022

اما خوشبختانه با استفاده از راهکارهای استراتژیک دیجیتال مارکتینگ فرصت‌های خیلی خوبی برای رقابت و حتی پشت سر گذاشتن این شرکت طراحی سایت سی یو وب برندها وجود داره. همچنین شما می‌تونین از استراتژی‌های PPC (پرداخت به ازای کلیک) و SEO (بهینه سازی برای موتور جستجو) برای نمایش تبلیغات به کاربران علاقه‌مند به محصول یا خدماتتون یا کلمات کلیدی خاصی رو جستجو کردن استفاده کنین. اما با دیجیتال مارکتینگ، شما می‌تونین یک مخاطب رو به شکل کاملا مشخص شناسایی و هدف گیری کنید. اینطوری می‌تونین پیام‌های تبلیغاتی خودتون رو شخصی سازی کنین و نرخ تبدیل بالاتری رو شاهد باشین.

  • شما برای موفقیت لازم دارید تا هرازچندگاهی چیزی به ابزارهای خود اضافه یا از آن‌ها کم کنید.
  • بدین معنی که به زبان ساده، بیزینس فرضی ما باید کمتر از هزینه های پایین هزینه کند تا بتواند یک مشتری از فیس بوک بدست بیاورد.
  • اما کتاب Epic Content Marketing را می‌توان فراتر از بازاریابی محتوا دانست.
  • شما به کمک این مهارت‌ها می‌توانید محصول‌ یا خدمات خود را از میان خیل عظیم کاربران به دست مشتریان واقعی خود برسانید.

گاهی اوقات خوانندگان محتوا می‎خواهند شما به آن‌ها نشان دهید، نه اینکه صرفاً بگویید. فراموش نکنید که اینفوگرافی‌ها مفهومی که می‌خواهید را بهتر منتقل می‌کنند. بسته به اندازه تیم، به احتمال زیاد از استراتژیست محتوا انتظار می‌رود زمانی که نویسندگان در دسترس نیستند خود بتواند محتوایی را نوشته، ویرایش کرده و آن را منتشر کند. استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ با تمام مزایایی که دارند زمان‌بر هستند و معمولا نتیجه آن‌ها یک شبه مشخص نمی‌شود. بازاریابی برون‌گرا، در نقطه مقابل بازاریابی درون‌گرا قرار دارد و زمانی‌که فعالیت‌های بازاریابی برای عموم افراد بدون در نظر گرفتن هیچ شاخصه و سنجه‌ای اجرا می‌گردد، بازاریابی برون‌گرا شکل گرفته است. این نوع از بازاریابی عمدتاً با هدف آگاهی بخشی عمومی و بالا بردن دانش عموم افراد از برند، یادآوری نام برند و مواردی از این دست انچام می‌گردد.

در این مقاله به شما راهکارهایی ارائه می کنیم تا بتوانید اسپم شدن پیام های خود در ایمیل کاربرانتان جلوگیری کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش 6 نکته موثر ایمیل مارکتینگ در تلفن های همراه بپردازیم،‌ با رعایت این نکات می توانید ایمیل های خود را برای موبایل بهینه سازی کنید. بازاریابی موتورهای جستجو یا Search Engine Marketing از جمله مهم‌ترین مباحث مربوط به بازاریابی اینترنتی است که در این مقاله قصد داریم آن را به صورت جامع مورد بررسی قرار دهیم. امروزه دیگر مفهوم دیجیتال مارکتینگ یا بازایابی دیجیتال برای همگان واژه‌ای آشناست. اما اینکه دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست و چه کاربردی در بازاریابی نوین امروز دارد و شامل چه حوزه‌هایی می‌شود، نیاز به تشریح دارد. شما ممکن است در بازاریابی دیجیتال تازه وارد باشید، یا اندکی درباره دیجیتال مارکتینگ اطلاعات دارید.

نظر شما در مورد دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی دیجیتال فرصت هدف قرار دادن مخاطبان خاص است – با این حال، اگر ابتدا مخاطبان خود را شناسایی نکنید، نمی‌توانید از این مزیت استفاده کنید. خود به افراد ماهر در دیجیتال مارکتینگ اهمیت دهید و از ترفندها و علم دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار خود استفاده کنید. استفاده از ایمیل برای اطلاع رسانی و تبلیغات باید پایبند اصول خاصی باشد زیرا هر روز ده ها ایمیل مختلف برای افراد ارسال می شود و اکثریت افراد حتی بدون اینکه ایمیل ها را باز کنند آن را پاک می کنند.

چرا در مسیر راه اندازی کسب و کار اینترنتی به بیزنس پلن ( طرح کسب و کار ) و استراتژی برندینگ دیجیتال نیاز داریم؟

اگر فعالیت‌های بازاریابی سنتی با ابزار دیجیتال انجام شود، دیجیتال مارکتینگ آفلاین نامیده می‌شود. با این حال هر محتوا توسط ۲ ارزیاب بررسی می‌شود، یکی مخاطبان و دیگری موتورهای جستجو! در حقیقت مخاطبان مطلب شما را نمی‌بینید، اگر مطلب شما باب میل موتورهای جستجو نباشد و سایت شما و مطالب آن اصطلاحا «سئو» نشده باشد. پس یک دیجیتال مارکتر لازم است حداقل با مبانی سئو نظیر تحقیق کلمات کلیدی و مثلث سئو، نحوه عملکرد موتورهای جستجو، OffPage Seo و OnPage Seo آشنا شده و مثلا قادر باشد، اثربخشی و نحوه عملکرد Backlinkها را توضیح دهد.

برعکس بنرهای تبلیغاتی سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی که برای مخاطبان عام تولید می‌شوند، تبلیغات دیجیتال را می‌توان با توجه به روحیات و خواسته‌های مخاطبان هدف شخصی‌سازی کرد. شخصی‌سازی محتوا برای هر مخاطب یا گروهی از مخاطبان با ویژگی‌های یکسان، باعث جلب توجه و رضایت مخاطبان می‌شود و آن‌ها را نسبت به برند شما آگاه و مشتاق‌تر می‌کند. این بهینه‌سازی می‌تواند با توجه به سوابق خرید مشتریان یا رفتار کاربران در سایت یا موتورهای جستجو انجام شود. در این نوع از بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که برای مشتری واقعاً ارزشمند و سودمند است (مثلاً در خبرنامه‌ها، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی)، تجربه بهتری را برای وی رقم می‌زنیم و اعتمادسازی می‌کنیم. صرف نظر از آنچه شرکت شما می‌فروشد، بازاریابی دیجیتال می‌تواند با شناسایی پرسونای خریداران و شناسایی نیازهای مخاطبان به شما در تولید محتوای ارزشمند کمک کند. با این حال، این بدان معنا نیست که همه مشاغل باید استراتژی بازاریابی دیجیتال را به یک شیوه اجرا کنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: