راه اندازی RENAULT PARC ENTREPRISES و DIAC LOCATION IRIS AND IRIS LIVE: دو ابزار جدید مدیریت ناوگان و بهینه سازی

درباره DIAC Location – Overlease

Renault Parc Entreprises یک گروه منافع اقتصادی (EIG) است که در سال 2001 توسط رنو با زیرمجموعه تامین مالی آن DIAC ایجاد شد. RPE طیف گسترده ای از خودروهای سواری و تجاری رنو و داچیا را ارائه می دهد که برای پاسخگویی به نیازهای حرفه ای مشتریان تجاری خود (تجار، بازرگانان، مشاغل بسیار کوچک، شرکت های کوچک و متوسط، دولت محلی، ادارات اداری، خدمات عمومی و شرکت های استخدامی) طراحی شده اند. همچنین راه حل های نوآورانه تامین مالی و خدمات ارائه می دهد.

Iris: مدیریت ناوگان کاملاً مستقل به لطف یک پورتال 100٪ قابل تنظیم

Iris Live با استفاده از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق واحدهای تله‌ماتیک، به مدیران ناوگان یک نمای کلی از ناوگان خود بر اساس داده‌هایی که انتخاب می‌کنند، می‌دهد. به عنوان مثال، آنها می توانند به داده های مربوط به زمان استفاده از وسایل نقلیه، مسافت طی شده، مصرف واقعی سوخت، هشدارهای مکانیکی بلادرنگ و موقعیت مکانی خودرو دسترسی داشته باشند.

DIAC Location که در Renault Parc Entreprises گنجانده شده است، مدیریت ناوگان خودرو، اجاره بلندمدت و راه حل های خدماتی را به مشاغل ارائه می دهد. DIAC Location با مجموع ناوگان مدیریت شده تقریباً 400000 وسیله نقلیه، بازیگر اصلی در بخش اجاره بلندمدت در بازار فرانسه است.



منبع

Iris Live نشان دهنده تمایل مشترک رنو Parc Entreprises، DIAC Location و Overlease برای ارائه راه حل هایی است که تمام نیازهای مشتریان خود را برآورده می کند. به همین دلیل، سه سطح Iris Live در دسترس است:

  • فعالیت Iris Live برای نظارت بر فعالیت و نگهداری ناوگان، با قیمت 9.90 یورو بدون احتساب مالیات به ازای هر خودرو در ماه موجود است.
  • رانندگی با محیط زیست Iris Live برای افزایش آگاهی رانندگان از رانندگی سازگار با محیط زیست، با قیمت 10.90 یورو بدون احتساب مالیات به ازای هر وسیله نقلیه در ماه موجود است.
  • Iris Live موقعیت جغرافیایی برای بهینه سازی مسیرها و سفرهای هر وسیله نقلیه، با قیمت 11.90 یورو بدون احتساب مالیات برای هر وسیله نقلیه در ماه موجود است.

با راه اندازی Iris و Iris Live، مشتریان شرکتی ما اکنون از راه حل های دیجیتال برای مدیریت فعالیت ناوگان خود در زمان واقعی بهره می برند. به لطف داده های مخابراتی، مدیران ناوگان همچنین می توانند رانندگی ایمن تر را تشویق کنند یا مسیرهای وسایل نقلیه خود را بهبود بخشند، بنابراین هزینه های خود را بهینه کنند. وینسنت هاویل، معاون مدیر عامل DIAC Location و دستیار مدیر عامل رنو پارک Entreprises گفت.

مخاطبین را فشار دهید

برای حمایت از مشتریان شرکتی که به دنبال راه حل های دیجیتال یکپارچه برای مدیریت ناوگان خودروی خود هستند، DIAC Location و Overlease Iris را طراحی کرده اند: پورتال جدیدی که به آنها امکان می دهد ناوگان خود را بر اساس فعالیت خود مدیریت کنند. و همچنین نظارت روزانه بر قراردادها در سطح عملیاتی و اداری، منطقه مشتری تجزیه و تحلیل عمیق ناوگان و توانایی ارائه خدمات جدید، مدیریت رانندگان و دریافت اطلاعات مالیاتی و فنی آنلاین را ارائه می دهد. این پورتال در تمامی پلتفرم های دیجیتال در دسترس است. مشتریان می توانند داده هایی را که می خواهند ردیابی کنند، انتخاب کنند. آیریس با اولین قرارداد آزاد است و تا سه سال پس از پایان آخرین قرارداد فعال است.

Iris Live: بهینه سازی استفاده از خودرو از طریق داده های تلماتیک

درباره شرکت رنو پارک


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: