اشوانی گوپتا، SVP، مدیر بخش خودروهای تجاری رنو-نیسان
رنو، بیش از یک قرن تخصص در وسایل نقلیه کاربردی
برای بیش از یک قرن، رنو در حال توسعه، تولید و فروش خودروهای تجاری سبک برای برآورده کردن نیازهای حرفه ای ها در سراسر جهان بوده است. این وسایل نقلیه اسطوره ای اغلب دوران خود را مشخص کرده اند. فروش جهانی خودروهای تجاری سبک گروه رنو از سال 2011 تا کنون 40 درصد افزایش یافته است و در سال 2016 به بالاترین حد خود رسیده است (434000 دستگاه). امروزه رنو رهبر اروپا در خودروهای برقی است. در سال 2015، رنو برند تخصصی Renault Pro+ را راه اندازی کرد تا محصولات، خدمات و راه حل های سفارشی خود را برای مشتریان تجاری غنی تر کند.
جاه طلبی گروه رنو افزایش بیش از 40 درصدی فروش LCV تا پایان برنامه استراتژیک جدید «آینده رانده» و همچنین دوبرابر کردن پوشش بازار و حفظ رهبری خود در وسایل نقلیه است. وسایل نقلیه برقی، با برقی کردن طیف وسیعی از وانت ها و ون های خود. با رنو-نیسان-میتسوبیشی، هدف این است که با فروش بیش از 2.5 میلیون دستگاه تا پایان برنامه، به رهبر جهانی خودروهای تجاری تبدیل شود.
توسط
برچسبها: