رنو آسترال جدید نسل سوم 4CONTROL Advanced را افتتاح کرد


نیو آسترال نسل سوم سیستم فرمان چهار چرخ رنو، “4CONTROL Advanced” را افتتاح کرد. این پیشنهاد در این بخش بازار منحصر به فرد است و راحتی بی سابقه، چابکی استثنایی و عملکرد پویا بی نظیر را ارائه می دهد.

رنو در حال معرفی فناوری فرمان 4 چرخ در پلت فرم جدید CMF-CD است. به لطف کنترل الکترونیکی جهت چرخ های عقب، اکنون می توان سیستم تعلیق عقب را تغییر داد تا بهترین عملکرد را در همه شرایط ارائه دهد: مانورپذیری در شهر، چابکی در حومه شهر و جاده های کوهستانی، پایداری و ایمنی در بزرگراه. »

فیلیپو مانتووانی، رئیس بخش دینامیک خودرو – رنو

ثبات بهتر برای لذت بیشتر در رانندگی

با شاسی فرمان 4 چرخ، New Austral یک محور عقب چند پیوندی را برای نگه داشتن جاده بهتر، راحتی بیشتر رانندگی و ثبات منحصر به فرد در هر شرایطی ترکیب می کند. در جاده های بدتر، حرکات چرخ های عقب از هدایت بهتری بهره می برند و لرزش های سطح جاده را بهتر جذب می کنند. مزیت آن فوری است: اتصال به جاده بهتر است، راحتی و آکوستیک بهینه شده است.

در سرعت های بالاتر یا در پیچ های بالای 50 کیلومتر در ساعت، چرخ های عقب تا 1 درجه در همان جهت چرخ های جلو می چرخند. این افزایش به لطف اضافه شدن یک محرک فرمان قرار داده شده در محور عقب به دست می آید که اطلاعات دریافتی از فرمان برقی، موتور و اصلاح کننده مسیر الکترونیکی ESP را کنترل می کند.

قابلیت مانور ماشین شهری

Austral که در شهر بسیار چابک است و به ویژه در استفاده شهری آسان است، ویژگی های هندلینگ استثنایی را برای خودرویی در بخش C-SUV ارائه می دهد. شعاع چرخش آن 10.1 متر از حاشیه به حاشیه است. حتی از برخی خودروهای شهری کوتاهتر است. محرک فرمان قرار داده شده بر روی محور عقب، چرخ‌های عقب استرالیا را تا 5 درجه بر خلاف چرخ‌های جلو می‌چرخاند (3.5 در نسل قبلی فرمان 4 چرخ)، یک شاهکار فنی واقعی.

تنظیمات شخصی‌شده با تشکر از MULTI-SENSE

با آخرین نسل فناوری MULTI-SENSE در Austral، راننده اکنون می تواند احساسات پویای خود را در فرمان تقویت کند. بسته به حالت رانندگی از پیش برنامه ریزی شده انتخاب شده: Eco، Comfort یا Sport، می توان هر یک از 3 حالت را از بین 13 سطح مختلف پیکربندی کرد. این تنظیمات امکان عمل بر روی رفتار شاسی و بهبود احساسات رانندگی را فراهم می کند: تلاش فرمان، پاسخگویی شاسی و موتور، کنترل کشش و کنترل دینامیکی خودرو. این قابلیت از طریق صفحه OpenR و دکمه اختصاصی جدیدی که روی فرمان قرار دارد قابل دسترسی است.



منبع