رنو آسترال کاملاً جدید: شاسی بلند فناوری نوول وگ

Austral کاملاً جدید با 32 کمک رانندگی (ADAS)، تنظیمات MULTI-SENSE و سیستم فرمان چهار چرخ نسل سوم رنو، 4CONTROL Advanced، اوج مدرنیته است. هر یک از ویژگی‌های فن‌آوری مفید، فعال و هوشمند برای بهبود راحتی، لذت و ایمنی مسافران وجود دارد.

در فرانسه، سفارش‌های رنو استرال کاملاً جدید در سپتامبر 2022 آغاز شد و تحویل آن از دسامبر 2022 آغاز شد.

اولین خودروی رنو که بر روی 3 طراحی شدrd نسل پلتفرم CMF-CD که به طور مشترک در داخل اتحاد توسعه داده شد، Austral کاملا جدید دارای آخرین نسخه قدرتمندتر و کارآمدتر سیستم E-TECH Full Hybrid و دو موتور بنزینی 48 ولت یا 12 ولت «Mild Hybrid» است. . محدوده ای با مجموعه ای از موتورهای برقی شده تا مالکان و ناوگان خصوصی چیزی برای پوشش استفاده خاص خود داشته باشند.

لوکا دی میو، مدیرعامل رنو



منبع Austral کاملاً جدید که در کارخانه فوق مدرن پالنسیا در اسپانیا ساخته شده است، در هر مرحله از تولید تحت بررسی های دقیق قرار می گیرد. از انتخاب مواد گرفته تا بررسی هر عملکرد، از مونتاژ گرفته تا نقاشی، هیچ چیز به شانس واگذار نمی شود. از آنجایی که کیفیت و دوام اصول راهنمای خلاصه طراحی هستند، نزدیک به هزار معیار در طول مرحله طراحی توسط کارشناسان داخلی و پانل خارجی از مصرف کنندگان ارزیابی می شود.

به این ترتیب، طراحی بیرونی Austral کاملاً جدید نه تنها با کدهای رده شاسی‌بلندها صادق است، بلکه ورزشی و حتی تکنولوژیک است. این محدوده بر اساس سه تریم است: Equilibre، Techno و Iconic. برای اولین بار در یک خودروی رنو، این خودرو همچنین در یک نسخه انحصاری اسپریت آلپاین برای ظاهری اسپرت تر، با دو تریم بالاتر عرضه می شود.

Austral کاملا جدید با داشتن یکی از بهترین سیستم های اطلاعات سرگرمی در بازار و کارآمدترین پیشرانه هیبریدی جهان، محدوده رنو را در بخش C با محصولی که مناسب جاه طلبی های آن است و هسته اصلی بازار اروپا را هدف قرار می دهد، تجدید می کند.

فضای داخلی شیک و با تکنولوژی بالا در Austral کاملا جدید دارای سطح راحتی است که شایسته مدل های خانوادگی است که تاریخ رنو را مشخص کرده اند. صفحه‌نمایش OpenR که تاج‌گذاری فضای داخلی سخاوتمندانه و دلپذیر است، هم پنل ابزار و هم سیستم‌های ناوبری و چند رسانه‌ای را نمایش می‌دهد و در عین حال بهترین خدمات و برنامه‌های Google را در خود جای داده است. دو صفحه نمایش بزرگ 12 اینچی به اضافه نمایشگر 9.3 اینچی هدآپ، فضای کلی صفحه نمایش نزدیک به 1000 سانتی متر را ایجاد می کند.2 برای یک تجربه رانندگی بصری، همهجانبه و مرتبط.

رنو آسترال کاملاً جدید کاملاً در طرح رنولوشن قرار می‌گیرد. نام آن تصاویری از فضاهای باز جنوب را تداعی می کند، نویدی از امکانات بی پایان، نشانه ای از DNA برند. برندی گرم، خوش‌آمد و مدرن که در آن تجربه بهتری از زندگی به مشتریان داده می‌شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: