رنو آسترال کاملاً جدید نسل سوم 4CONTROL Advanced را به نمایش می گذارد.

فیلیپو مانتووانی، رئیس بخش دینامیک خودرو – رنو

ثبات بیشتر برای لذت بیشتر در رانندگی

با آخرین نسل فناوری MULTI-SENSE در Austral، راننده اکنون می تواند تجربه رانندگی پویا را تقویت کند. بسته به حالت رانندگی از پیش برنامه ریزی شده انتخاب شده: Eco، Comfort یا Sport، امکان تنظیم هر یک از 3 حالت در یکی از 13 سطح مختلف وجود دارد. تنظیمات رفتار شاسی و همچنین برخی از احساسات رانندگی را شامل می شود: تلاش فرمان، پاسخ شاسی و موتور، کنترل کشش و کنترل دینامیکی خودرو. این ویژگی را می توان از طریق صفحه OpenR یا یک دکمه جدید مخصوص عملکرد که روی فرمان قرار دارد، دسترسی داشت.



منبع

هنگامی که با سرعت بالا حرکت می کنید یا در پیچ هایی با سرعت بیش از 50 کیلومتر در ساعت حرکت می کنید، چرخ های عقب تا 1 درجه در همان جهت چرخ های جلو می چرخند. این به لطف اضافه شدن یک محرک فرمان نصب شده روی محور عقب، که ورودی از فرمان برقی، موتور و برنامه پایداری الکترونیکی (ESP) را کنترل می کند، به دست می آید.

مانند یک ماشین شهری

رنو در حال معرفی فناوری فرمان 4 چرخ در پلت فرم جدید CMF-CD است. به لطف کنترل الکترونیکی فرمان چرخ عقب، اکنون می توان سیستم تعلیق عقب را تغییر داد تا بهترین عملکرد را در همه شرایط ارائه دهد: مانورپذیری در شهر، چابکی در جاده های کشور و کوهستان، ثبات و ایمنی در بزرگراه. ”

Austral کاملاً جدید 3 را به نمایش می گذاردrd نسل سیستم 4 چرخ محرک رنو: 4CONTROL پیشرفته. برخلاف هر سیستم دیگری در بخش خود، راحتی بی‌رقیب، چابکی استثنایی و عملکرد بی‌نظیر را به رخ می‌کشد.

Austral بسیار چابک و آسان برای مانور در خیابان های شهر، هندلینگ استثنایی برای یک SUV در بخش C دارد. دایره چرخش کرب به حاشیه آن به اندازه 10.1 متر تنگ است که بهتر از برخی خودروهای شهری است. محرک فرمان Austral واقع در محور عقب می تواند چرخ های عقب را تا 5 درجه در جهت مخالف چرخ های جلو بچرخاند (در مقایسه با 3.5 درجه در نسل قبلی 4 چرخ محرک) – یک شاهکار فنی عالی.

تنظیمات شخصی شده با حس چندگانه

علاوه بر شاسی 4 چرخ متحرک، Austral جدید دارای یک محور عقب چند پیوندی برای نگه داشتن جاده بهتر، رانندگی راحت تر و پایداری استثنایی در هر شرایطی است. در جاده های بد، حرکت چرخ های عقب از فرمان بهبود یافته سود می برد و بسیار بهتر است و هر گونه سطح جاده نامنظم را کنترل می کند. مزایا فوری هستند: تماس چرخ به جاده برتر است، در حالی که راحتی و آکوستیک بهینه است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: