Austral بسیار چابک و آسان برای مانور در خیابان های شهر، هندلینگ استثنایی برای یک SUV در بخش C دارد. دایره چرخش کرب به حاشیه آن به اندازه 10.1 متر تنگ است که بهتر از برخی خودروهای شهری است. محرک فرمان Austral واقع در محور عقب می تواند چرخ های عقب را تا 5 درجه در جهت مخالف چرخ های جلو بچرخاند (در مقایسه با 3.5 درجه در نسل قبلی 4 چرخ محرک) – یک شاهکار فنی عالی.
تنظیمات شخصی شده با حس چندگانه
Austral کاملاً جدید 3 را به نمایش می گذاردrd نسل سیستم 4 چرخ محرک رنو: 4CONTROL پیشرفته. برخلاف هر سیستم دیگری در بخش خود، راحتی بیرقیب، چابکی استثنایی و عملکرد بینظیر را به رخ میکشد.
رنو در حال معرفی فناوری فرمان 4 چرخ در پلت فرم جدید CMF-CD است. به لطف کنترل الکترونیکی فرمان چرخ عقب، اکنون می توان سیستم تعلیق عقب را تغییر داد تا بهترین عملکرد را در همه شرایط ارائه دهد: مانورپذیری در شهر، چابکی در جاده های کشور و کوهستان، ثبات و ایمنی در بزرگراه. ”
با آخرین نسل فناوری MULTI-SENSE در Austral، راننده اکنون می تواند تجربه رانندگی پویا را تقویت کند. بسته به حالت رانندگی از پیش برنامه ریزی شده انتخاب شده: Eco، Comfort یا Sport، امکان تنظیم هر یک از 3 حالت در یکی از 13 سطح مختلف وجود دارد. تنظیمات رفتار شاسی و همچنین برخی از احساسات رانندگی را شامل می شود: تلاش فرمان، پاسخ شاسی و موتور، کنترل کشش و کنترل دینامیکی خودرو. این ویژگی را می توان از طریق صفحه OpenR یا یک دکمه جدید مخصوص عملکرد که روی فرمان قرار دارد، دسترسی داشت.