رنو از خودروی مفهومی الکتریکی MORPHOZ خود رونمایی کرد



منبع

ژیل نورماند، مدیر بخش خودروهای الکتریکی و خدمات حرکتی، گروه رنو

کیت مطبوعات دیجیتال را ببینید

این خودروی آینده نگر نمایانگر چشم انداز رنو است تحرک الکتریکی شخصی و قابل اشتراک گذاری در افق پست 2025. نامیده می شود مورفوز. و از مزیت پلت فرم مدولار الکتریکی آینده اتحاد CMF-EV برای ارائه چندین پیکربندی از قدرت، ظرفیت و استقلال، اما همچنین قابلیت سکونت و حجم صندوق عقب بهره می برد.

MORPHOZ مدل های الکتریکی بعدی ما را با کارایی بالا نشان می دهد. پلتفرم ماژولار اختصاصی CMF-EV آن، بهره وری انرژی خودرو را بهینه می کند، در حالی که فاصله بین دو محور طولانی آن با کف صاف و چرخ های عقب رانده شده در 4 گوشه، امکانات جدیدی را برای طراحی چشمگیر و فضایی بی سابقه ارائه می دهد.

مفهوم MORPHOZ وفادار به ژن‌های این برند، در استراتژی طراحی رنو در طول چرخه زندگی، گلبرگ «خانواده» را تجسم می‌دهد. اما نه تنها یک دید اکتشافی از تحرک را برمی انگیزد. در طراحی، جزئیات، ارائه داخلی آن، همچنین خانواده جدیدی از مدل های برقی رنو را پیش بینی می کند که در سال های آینده وارد بازار خواهند شد.

مفهوم MORPHOZ از نظر ماژولار بودن، نوآورانه در طراحی، انسان محور در توانایی اش در تسهیل اشتراک گذاری و تبادلات، کاملاً فلسفه جدید LIVINGTECH را تجسم می کند.TM از طراحی رنو فناوری در همه اشکال آن – طراحی، هوشمندی روی برد، اتصال، چیدمان داخلی – تجربه سفر جدیدی را برای همه کاربران وسیله نقلیه ارائه می کند. و همچنین هر روز و تعطیلات آخر هفته. مفهوم MORPHOZ یک تجربه زنده واقعی است.

لورن ون دن آکر، مدیر طراحی صنعتی گروه رنو


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: