MULTI-SENS که به شما امکان میدهد فضای داخل هواپیما را شخصیسازی کنید و حالت رانندگی خود را انتخاب کنید
یک مفهوم منحصر به فرد
رنو آرکانا همچنین آخرین نسل کمکهای رانندگی را که تحت برچسب EASY DRIVE گروهبندی شدهاند دریافت میکند: دستیار بزرگراه و ترافیک، کروز کنترل تطبیقی، سوئیچ خودکار نور بالا، ترمز اضطراری فعال، هشدار نقطه کور، تشخیص علائم راهنمایی رانندگی با هشدار سرعت بیش از حد، هشدار خروج از خط و خط. دستیار نگهدارنده، دوربین 360 درجه، کمک پارک، کمک پارک آسان… فناوریهای بسیاری که با پلت فرم CMF-B، مناطق تغییر شکل برنامهریزیشده و 6 کیسه هوای آن، امکان کسب حداکثر امتیاز 5 ستاره را فراهم کردهاند. تست تصادف EuroNCAP
رنو آرکانا اولین خودرویی است که اعلامیه های استراتژی موج نو را تحقق بخشید. رنو آرکانا یک خودروی هیبریدی است، در سبک خود، در استفاده و همچنین در موتورهایش. رنو آرکانا پیشنهادی جذاب برای فتح مجدد سگمنت C ارائه می کند.
رنو آرکانا بهترین تکنولوژی را دموکراتیک می کند. سرنشینان آن از یکی از بزرگترین سطوح نمایشگر موجود در بازار با مجموعه رنگی 10.2 اینچی مرتبط با صفحه نمایش 9.3 اینچی در مرکز بهره می برند. این فناوری ها امکان ارائه خدماتی از قبیل:
-
EASY CONNECT و بنابراین از ارتباط با تلفن هوشمند، Apple Car Play و Android Auto خود و همچنین از جستجوی Google، TomTom Infotrafic یا بهروزرسانی خودکار Over The Air بهره مند شوید.
-
از نظر بارگیری نیز، آرکانا دارای حجم صندوق بار سخاوتمندانه ای با ظرفیت 513 لیتر (480 لیتر در نسخه E-TECH Hybrid) است و از کف کاذب برای قرارگیری در صورت نیاز بهره می برد که پس از اتمام، کفی صاف را فراهم می کند. 2/3-1/3 پشتی صندلی عقب تا شده است.
یک پیشنهاد هیبریدی منحصر به فرد در این بخش
علاوه بر نسخههای Zen و Intens، رنو آرکانا در نسخه RS Line با امضای رنو اسپورت موجود است تا انتظارات مشتریانی را که خواهان تمایز قوی از طریق طراحی پویا هستند برآورده کند.
در داخل، سرنشینان آرکانا از محفظه سرنشین ارگونومیک مجهز به مواد با کیفیت بالا، فضای ذخیرهسازی فراوان، شارژ القایی برای گوشیهای هوشمند، چهار سوکت USB و ترمز دستی برقی خودکار بهره میبرند. آرکانا جدید فضای داخلی بیسابقهای برای مدلی با خط کوپه، بهویژه در صندلیهای عقب، با ۲۱۱ میلیمتر فضای زانو دارد که بهترین ارزش در رده خود است. با طول 305 میلی متر، فضای پا نیز یک معیار در بازار است، همانطور که فضای سر در عقب نیز 862 میلی متر است.
پس از Clio، Captur و New Mégane، رنو به استراتژی خود برای توزیع فناوری هیبریدی نوآورانه E-TECH خود با Arkana ادامه می دهد. موتور “هیبریدی کامل” آن مشابه موتوری است که قبلاً Clio E-TECH Hybrid را مجهز کرده بود. این فناوری مبتنی بر یک راه حل انقلابی است که موضوع بیش از 150 اختراع ثبت شده است و از تخصص رنو در فرمول 1، به ویژه در زمینه بازیابی و بازسازی انرژی بهره می برد.
تکنولوژیکی و ایمن
نرخ ها، بسته ها و گزینه ها
تنوع دامنه
فقط برای مشتریان حرفه ای:
نسخه تجاری، فقط برای مشتریان حرفه ای:
رنو آرکانا از 29700 یورو در دسترس است:
سفارشات آرکانا در 10 مارس در فرانسه باز می شود.
رنو آرکانا در هفت رنگ بدنه موجود است: سفید (مادر)، سفید مرواریدی، مشکی فلزی، خاکستری فلزی، آبی زنگباری، قرمز شعله ای و نارنجی والنسیا (انحصاری نسخه RS Line). سقف مشکی اختیاری طرف پویا خودرو را تقویت می کند. سه نوع رینگ 17 و 18 اینچی موجود است.
با آرکانا، رنو مدلی با شخصیت هیبریدی قوی، هم از نظر سبک و هم از نظر موتورهایش ارائه می دهد. بنابراین، ترکیبی از موقعیت رانندگی بالا و اطمینانبخش، فضای بزرگ و حجم کم صندوق عقب، با سبک اسپرت متمایز و نوآورانه، نوید رویکردی جدید به SUV با احساسات و پویایی بیشتر را میدهد.
رنو آرکانا به فناوری 145 اسب بخار E-TECH Hybrid مجهز است و همچنین از موتورهای TCe 140 و 160 با کارایی بالا در نسخه میکرو هیبریدی 12 ولتی خود برای کارایی، پاسخگویی و لذت بیشتر رانندگی بهره می برد.
آرکانا با فاصله مشخص از زمین (200 میلیمتر)، دور کمر بلند و ورزشی و شانههای سخاوتمندانهاش، کاملاً با دنیای خودروهای شاسیبلند جا میشود. تصوری که با وجود اسکی های جلو و عقب و محافظ قوس چرخ تقویت شده است. اما خط فرورفتگی سقف و سطح لعاب که یک انحنای پویا و باریک را تا دریچه عقب تشکیل می دهد، جنبه پویایی آن را تقویت کرده و آن را حتی در دنیای کوپه ها ثبت می کند.
موتورهای میکرو هیبریدی مبتنی بر موتور 4 سیلندر بنزینی توربوشارژ تزریق مستقیم 1.3 TCe هستند. میکرو هیبریداسیون با افزودن یک سیستم دینام-استارتر جفت شده به یک باتری لیتیوم یونی 12 ولتی به دست می آید. این فناوری باعث کاهش مصرف سوخت تا -8٪ و همچنین کاهش انتشار CO می شود، در حالی که سیالیت بیشتر در راه اندازی مجدد و راحتی رانندگی بهتر را تضمین می کند.
رنو با راه اندازی آرکانا در اروپا، کدهای سنتی بازار را تغییر می دهد. رنو در واقع اولین تولیدکننده عمومی است که یک SUV با ظاهری اسپرت ارائه میکند، خطی که تا به حال برای خودروهای برند ممتاز در نظر گرفته شده بود. این پیشنهاد جدید و مکمل سایر مدلهای این محدوده (Mégane، Kadjar و Scénic) بخشی از بازار SUV با سرعت در حال رشد در سراسر جهان است.