رنو از پلاگین جدید مگان و مگان E-TECH رونمایی کرد: فناوری روزافزون برای افزایش لذت رانندگی

مگان RS جدید: معیاری برای اسپرت بودن

نسخه‌های اسپورت مگان، تحت نشان RS، خود را به‌عنوان خودروهای هاچ‌بک اسپورت معیار تثبیت کرده‌اند، به‌ویژه RS TROPHY-R که در سال 2019 رکورد جدیدی را در پیست معروف نوربرگ رینگ به دست آورد.

مگان جدید در ظرافت و ظرافت، به ویژه معرفی چراغ‌های LED جدید Pure Vision برای بهبود دید و راحتی در طول سفر، به دست می‌آورد. بنابراین مگان جدید طراحی و خطوط پویا را تقویت می کند که باعث موفقیت آن شده است.

پلاگین جدید Mégane E-TECH بنابراین تطبیق پذیری خود را ثابت می کند. می تواند بدون مصرف سوخت در سفرهای روزمره کار کند و برای سفرهای طولانی در تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات عالی است. وضعیت شارژ باتری هر چه باشد، پلاگین مگان E-TECH جدید از مزایای عمده سیستم هیبریدی E-TECH سود می برد: استفاده سیستماتیک از موتور الکتریکی هنگام راه اندازی برای بهبود پاسخگویی و کاهش مصرف سوخت.

پلاگین جدید MEGANE E-TECH: یک موتور هیبریدی قابل شارژ برای تجربه رانندگی منحصر به فرد

برای جزئیات بیشتر: به کیت مطبوعاتی مراجعه کنید.

برچسب طراحی RS Line در خانواده مگان ظاهر می شود و جایگزین GT Line قدیمی می شود. با محتوای پیشرفته تر و غنی تر، RS Line چیزی بیش از تغییر نام را نشان می دهد. طراحی بیرونی و داخلی آن ظاهری اسپرت تری به خود می گیرد تا انتظارات تعداد فزاینده مشتریانی را که خواهان تمایز قوی از طریق طراحی پویا هستند برآورده کند.

موتور پلاگین E-TECH که برای عرضه در مگان استیت جدید در دسترس است، در نسخه هاچ بک نیز در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.

شاسی Sport 4CONTROL حداکثر چابکی را در پیچ‌های تنگ و پایداری در پیچ‌های سریع ارائه می‌دهد. یک مانیتور RS جدید پارامترهای متعدد خودرو را در زمان واقعی نمایش می دهد.

ماریون هیومو، مدیر بازاریابی خودروهای سایز متوسط:

MEGANE RS TROPHY جدید: برای ورزش بیشتر

فناوری E-TECH Plug-in توسط مهندسی رنو توسعه داده شده است و موضوع بیش از 150 پتنت است. این خودرو از اجزای طراحی شده در اتحاد استفاده می کند، مانند نسل جدید موتور بنزینی 1.6 لیتری 4 سیلندر آن با دو موتور الکتریکی و گیربکس چند حالته خلاقانه. این گیربکس بدون کلاچ دارای راندمان عالی و تغییر دنده به سختی قابل توجه است.

خط جدید مگان RS: امضای طراحی جدید

با ظرفیت باتری 9.8 کیلووات ساعتی (400 ولت)، پلاگین جدید مگان E-TECH می تواند با 100٪ توان الکتریکی تا سرعت 135 کیلومتر در ساعت حرکت کند. کارایی سیستم مدیریت انرژی آن را قادر می سازد بدون استفاده از موتور احتراقی به برد 50 کیلومتری در سیکل ترکیبی (WLTP*) و تا 65 کیلومتری در چرخه شهری (WLTP* City) دست یابد.

مگان جدید همه چیز در مورد فناوری بیشتر برای سرگرمی بیشتر است.
پلاگین جدید مگان E-TECH دارای یک پیشرانه هیبریدی قابل شارژ است که تمام پیشرفت های تکنولوژیکی ما را در خود جای داده است و تجربه الکتریکی واقعی و رانندگی با آرامش کامل را ارائه می دهد.



منبع

برای تجدید، مگان RS جدید از محدوده‌ای استفاده می‌کند که بر روی یک موتور 1.8 توربو با قدرت 300 اسب بخار (220 کیلووات) با تزریق مستقیم، مانند نسخه TROPHY متمرکز شده است. این موتور، نتیجه هم افزایی اتحاد، در Alpine A110 نیز به چشم می خورد. گشتاور نیز با گیربکس EDC به 420 نیوتن متر (+30 نیوتن متر) و با گیربکس دستی به 400 نیوتن متر افزایش می یابد. این افزایش قدرت به شتاب بهتر حتی در دورهای بالا تبدیل می شود، در حالی که گشتاور – یکی از بهترین ها در این رده – لذت و لذت را دوباره از رانندگی به ارمغان می آورد.

مگان جدید کابینی جدید و مدرن ارائه می دهد. این صفحه نمایش 9.3 اینچی چند رسانه ای جدید و صفحه نمایش داشبورد 10.2 اینچی دارد و از تمام ویژگی های سیستم چندرسانه ای EASY LINK رنو بهره می برد. این سیستم که عملکرد آن از استفاده از گوشی های هوشمند الهام گرفته شده است، برای سهولت در استفاده، به گونه ای ارگونومیک و کاربردی تر طراحی شده است.

معیار عملکرد بسیار بالا، مگان RS TROPHY جدید برای پیست طراحی شده است. این خودرو به‌ویژه برای شاسی انحصاری Cup خود که با موتور 1.8 توربوشارژ 300 اسب‌بخاری ترکیب می‌شود، متمایز است. شاسی کاپ دارای یک دیفرانسیل لغزش محدود Torsen® مکانیکی است که به خودرو مزیت ثبت نام در پیچ ها و کشش در خروجی های پیچ را می دهد. دارای کمک فنرها و فنرهای تعلیق است که سفتی آنها به ترتیب 25% و 30% افزایش یافته است و همچنین یک میله ضد غلت با تنظیم 10% بالاتر نسبت به مگان RS دارد.

رنو به عنوان پیشگام و متخصص در تحرک الکتریکی، به مگان جدید مزیت موتور هیبریدی قابل شارژ 160 اسب بخاری E-TECH Plug-in می دهد. از فناوری جدیدی بهره می برد که بر بازیابی انرژی تمرکز دارد و مستقیماً از تخصص ما در فرمول 1 الهام گرفته شده است.

Boulogne-Billancourt، 3 فوریه 2020 – مگان جدید مجموعه ای نمادین است که تجدید شده است: از سال 1995 تاکنون 7 میلیون دستگاه در سراسر جهان در چهار نسل مختلف فروخته شده است.

مگان جدید: فناوری روزافزون

برای افزایش ایمنی و راحتی برای همه، وسایل کمک رانندگی جدید در دسترس هستند. اینها شامل بزرگراه و دستیار ترافیک، یک سیستم خودکار سطح 2 است که راحتی و آرامش را پشت فرمان ارائه می دهد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: