رنو از پلاگین جدید مگان و مگان E-TECH رونمایی کرد: فناوری روزافزون در خدمت لذت رانندگی

موتور پلاگین E-TECH که در زمان عرضه در New Mégane Estate در دسترس است، پس از آن در نسخه سدان نیز عرضه خواهد شد.

مگان جدید: همیشه فناوری بیشتر

نسخه‌های اسپرت مگان، تحت نشان RS، خود را به‌عنوان سدان‌های اسپورت معیار معرفی کرده‌اند، به‌ویژه RS TROPHY-R که در سال 2019 رکورد جدیدی را در پیست معروف نوربرگ رینگ ثبت کرد.

مگان جدید موقعیت رانندگی جدید و مدرنی را ارائه می دهد. این صفحه نمایش جدید 9.3 اینچی برای مالتی مدیا و صفحه نمایش 10.2 اینچی برای داشبورد را در خود جای داده است و از تمام ویژگی های سیستم چندرسانه ای EASY LINK رنو بهره می برد. این سیستم عامل با الهام از کدها و کاربردهای تلفن هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که ارگونومیک و کاربردی‌تر باشد تا استفاده از فناوری آسان باشد.

معیاری برای سالن های با عملکرد بسیار بالا، New Mégane RS TROPHY برای پیست طراحی شده است. این خودرو به‌ویژه با شاسی کاپ خود متمایز می‌شود که به موتور 1.8 توربو 300 اسب بخاری مربوط می‌شود. شاسی کاپ با یک دیفرانسیل Torsen® مکانیکی با لغزش محدود برای استفاده در پیچ ها و کشش هنگام خروج از پیچ ها مشخص می شود. دارای کمک فنرها و فنرهای تعلیق است که سفتی آنها به ترتیب 25 و 30 درصد افزایش یافته است و میله ضد غلت با تنظیم 10 درصد نسبت به Mégane RS افزایش یافته است.

MEGANE RS TROPHY جدید: برای اسپرت بودن حتی بیشتر

پلاگین جدید Mégane E-TECH تطبیق پذیری خود را نشان می دهد. می تواند بدون مصرف سوخت در سفرهای روزانه کار کند و شما را در تعطیلات آخر هفته یا در سفرهای طولانی به تعطیلات برساند. وضعیت شارژ باتری هرچه که باشد، پلاگین مگان E-TECH جدید از مزایای عمده سیستم هیبریدی E-TECH سود می برد: استفاده سیستماتیک از موتور الکتریکی هنگام راه اندازی برای پاسخگویی بهتر و کاهش مصرف سوخت.

برای تجدید، مگان RS جدید مانند نسخه TROPHY محدوده‌ای را انتخاب می‌کند که بر روی یک موتور 1.8 توربو با تزریق مستقیم 300 اسب بخار (220 کیلووات) متمرکز است. این موتور ناشی از هم افزایی Alliance در Alpine A110 نیز وجود دارد. گشتاور نیز افزایش می یابد، به 420 نیوتن متر (+30 نیوتن متر) در جعبه EDC و 400 نیوتن متر در جعبه دستی. این افزایش قدرت به شتاب بهتر، از جمله در دورهای بالا، تبدیل می شود، در حالی که گشتاور – یکی از بهترین ها در این رده – لذت رانندگی و لذت رانندگی مجدد را فراهم می کند.

فناوری E-TECH Plug-in توسط مهندسی رنو توسعه یافته است و موضوع بیش از 150 پتنت است. این خودرو از عناصر طراحی شده در اتحاد مانند نسل جدید موتور بنزینی 1.6 لیتری 4 سیلندر آن به همراه دو موتور الکتریکی و گیربکس چند حالته خلاقانه استفاده می کند. این گیربکس پنجه ای و بدون کلاچ عملکرد عالی و تغییرات دنده به سختی قابل درک را ارائه می دهد.

مگان جدید حتی برای لذت بیشتر تکنیکی تر است.
Mégane E-TECH Plug-in جدید یک موتور هیبریدی قابل شارژ است که تمام پیشرفت های تکنولوژیکی ما را در خود جای داده است و تجربه ای واقعاً الکتریکی و رانندگی در آرامش کامل را ارائه می دهد.

MEGANE RS جدید: معیاری برای اسپرت بودن

خط جدید MEGANE RS: امضای طراحی جدید

شاسی Sport 4CONTROL حداکثر چابکی را در پیچ های تنگ و پایداری در پیچ های سریع ارائه می دهد. یک مانیتور RS جدید بسیاری از پارامترهای خودرو را در زمان واقعی نمایش می دهد.



منبع

رنو که پیشگام و متخصص در تحرک الکتریکی است، موتور هیبریدی قابل شارژ 160 اسب بخاری E-TECH Plug-in را در اختیار مگان جدید قرار می دهد. از فناوری بی سابقه ای بهره می برد که بر بازیابی انرژی متمرکز شده و مستقیماً از دانش ما در فرمول 1 الهام گرفته است.

برای افزایش ایمنی و راحتی همه، وسایل کمک رانندگی جدید در دسترس هستند. در میان آنها، بزرگراه و دستیار ترافیک، یک سیستم خودمختار سطح 2، راحتی و آرامش خاطر را هنگام رانندگی ارائه می دهد.

Boulogne-Billancourt، 3 فوریه 2020 – مگان جدید یک محدوده نمادین تجدید شده است: از سال 1995 تاکنون 7 میلیون دستگاه در سراسر جهان در 4 نسل مختلف فروخته شده است.

ماریون هیومو، مدیر بازاریابی خودروهای سایز متوسط:

برچسب طراحی RS Line در خانواده مگان ظاهر می شود تا جایگزین GT Line قدیمی شود. با محتوای پیشرفته تر و غنی تر، RS Line چیزی بیش از تغییر نام را نشان می دهد. طراحی بیرونی و محفظه سرنشین آن ظاهری اسپرت تری دارد تا انتظارات مشتریان بیشتری را برآورده کند که خواهان تمایز قوی از طریق طراحی پویا هستند.

پلاگین جدید MEGANE E-TECH: یک موتور هیبریدی قابل شارژ برای تجربه رانندگی منحصر به فرد

مگان جدید از ظرافت و ظرافت برخوردار است و به ویژه چراغ‌های جلوی LED Pure Vision جدید را معرفی می‌کند که دید و راحتی را در طول سفر بهبود می‌بخشد. بنابراین، مگان جدید طراحی و خطوط پویا را تقویت می کند که باعث موفقیت آن شده است.

با باتری 9.8 کیلووات ساعتی (400 ولت) خود، پلاگین جدید مگان E-TECH می تواند 100٪ برقی تا 135 کیلومتر در ساعت کار کند. راندمان سیستم مدیریت انرژی آن به آن برد 50 کیلومتر در سیکل ترکیبی (WLTP*) و تا 65 کیلومتر در چرخه شهری (WLTP* City) بدون استفاده از موتور حرارتی می دهد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: