رنو اسپیس در چهل و سومین دوره جوایز سزار در مرکز صحنه قرار می گیرد


Boulogne-Billancourt، 26 فوریه 2018 – در 2 مارس 2018، رنو برای یازدهمین سال متوالی با معتبرترین جشنواره فیلم فرانسه همکاری خواهد کرد و ناوگانی متشکل از 40 خودروی رنو اسپیس را برای جابجایی افراد VIP در طول شب فراهم می کند. مسافران هنگام سفر با مدل زیبا و آینده‌نگر رنو Espace Initiale Paris، با صندلی‌های راحت سطلی، چرم ناپا تمام دانه، شیشه‌های رنگی و دیگر چیزهای لوکس، از راحتی بی‌نظیر لذت خواهند برد.

و نامزدها… به مجری گری کمدین مانو پایت، جوایز سزار 2018 وعده می دهد که شبی پر از خنده باشد. اما یک ادای احترام به هنرپیشه درگذشته ژان مورو نیز وجود خواهد داشت. پنج فیلم نامزدهای متعددی از آکادمی هنر و تکنیک‌های سینما دریافت کرده‌اند: BPM (تپش در دقیقه) (رابین کامپیلو) می بینمت اون بالا (آلبرت دوپونتل) زندگی همین است! (اریک تولدانو و اولیویه ناکاچه) باربارا (ماتیو آمالریک) و شیر خونی (هوبرت چاروئل). در مجموع 22 جایزه از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و آینده دارترین بازیگر زن در این شب اهدا خواهد شد. نام‌های مطرحی مانند ژولیت بینوش، شارلوت گینزبورگ، کارین ویار، دانیل اوتویل، ژان پیر باکری، لویی گارل و لوران لافیت در این مراسم حضور خواهند داشت و پنه‌لوپه کروز، بازیگر، جایزه افتخاری یک عمر دستاورد سزار را دریافت خواهد کرد.

رنو و سینما: یک رابطه عاشقانه 120 ساله! ارتباط رنو با صفحه نقره ای در سال 1898 آغاز شد، زمانی که برادران لومیر یکی از اولین استودیوهای فیلم خود را در نزدیکی کارخانه رنو در ایله سگوین در بولون-بیلانکورت افتتاح کردند. پیوندهای قوی بین این دو خانواده باعث شد تا رنو شریک مورد علاقه بازیگران و فیلمسازان باشد. از آن زمان تاکنون، حدود 40 وسیله نقلیه این برند هر ساله در بیش از 200 محصول تلویزیونی و فیلم ظاهر شده اند. رنو همچنین با UniFrance، گلدن گلوب، Les Ateliers du Cinéma در Beaune، و جشنواره های فیلم Cannes، Deauville، Lyon Lumière، L’Alpe d’Huez، Cabourg و Angoulême همکاری داشته است.

درباره گروه رنو

گروه رنو از سال 1898 شروع به تولید خودرو کرده است. امروزه یک گروه چند برند بین المللی است که در سال 2017 نزدیک به 3.76 میلیون دستگاه خودرو در 127 کشور به فروش رسانده است، با 36 سایت تولیدی، 12700 نقطه فروش و بیش از 120000 کارمند. برای رویارویی با چالش‌های تکنولوژیکی بزرگ آینده و ادامه استراتژی رشد سودآور، گروه در حال مهار رشد بین‌المللی و تناسب مکمل پنج برند خود، رنو، داچیا و رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا، همراه با خودروهای الکتریکی و اتحاد منحصر به فرد با نیسان و میتسوبیشی. رنو با تیمی جدید در فرمول 1 و تعهد قوی به فرمول E، موتوراسپرت را بردار نوآوری و آگاهی از برند می‌بیند.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: