رنو اولین خودروساز فرانسوی است که وارد TikTok شده است

با این انتخاب، رنو یک بار دیگر تمایل خود را برای جایگاه خود به عنوان یک برند مبتکر، نامتعارف و محبوب نشان می دهد که همیشه آماده مشارکت در قلمروهای جدیدی است که فرهنگ امروز و فردا را شکل می دهد.

یک حضور دیجیتالی چند پلتفرمی

رنو پس از گرد هم آوردن جوامعی از علاقه مندان در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و یوتیوب، صفحه جدیدی را در TikTok، شبکه اجتماعی با میلیاردها کاربر و 167 میلیون ویدیو در دقیقه باز می کند.

از طریق این پلتفرم، رنو می‌خواهد مخاطبان جوان‌تری را تسخیر کند و رمزهای نسلی را که مشتاق ویدیوهای کوتاه، جذاب و سرگرم‌کننده هستند، بپذیرد و بدین ترتیب تبدیل به اولین سازنده فرانسوی شود که در این پلتفرم حضور دارد.

یک استراتژی دیجیتالی خاص

در این شبکه، این برند زیباترین عکس‌های مدل‌ها و فعال‌سازی‌های خود را برای کاربران خصوصی و حرفه‌ای به اشتراک می‌گذارد که روزانه از این پلتفرم برای الهام گرفتن، به‌روز ماندن در موضوعات پرطرفدار بین‌المللی و جستجوی محصولات یا ایده‌های جدید استفاده می‌کنند.



منبع

راه اندازی حساب کاربری @رنو در خلال اجلاس ChangeNOW برگزار شد، فرصتی برای رنو برای ارائه اولین محتوای اختصاص داده شده به خودروی مفهومی کاملاً جدید رنو Scénic Vision. برای این راه‌اندازی، رنو روی تعریف خط خلاقانه‌ای کار کرد که کدهای TikTok را با اجرای برتر ترکیب می‌کند، و روی ایجاد اولین ویدیوهای اختصاص داده شده به پلتفرم کار کرد.

رنو که قبلاً چندین سال در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب حضور داشت و اکنون TikTok، همزمان تصمیم گرفته است تا حضور دیجیتالی خود را با افتتاح یک پروفایل Pinterest، شبکه اجتماعی با بیش از 400 میلیون کاربر فعال در ماه و پیشرو در زمینه بازاریابی اجتماعی و تجاری.

طی چند هفته آینده، کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند چندین ویدیو را به سبک TikTok کشف کنند که همه محصولات جدید این برند را ارائه می‌کند، اما همچنین عملیات ویژه‌ای را با همکاری سازندگان محتوا ارائه می‌کند.

رنو در صفحه TikTok خود امکان دسترسی به پشت صحنه فیلمبرداری و رویدادهای مهم خود را نیز همراه با صداهای اصلی و فریبنده فراهم می کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: