رنو اولین خودروساز فرانسوی است که وارد TikTok شده است

از طریق این پلتفرم، رنو می‌خواهد مخاطبان جوان‌تری را تسخیر کند و رمزهای نسلی را که مشتاق ویدیوهای کوتاه، جذاب و سرگرم‌کننده هستند، بپذیرد، بنابراین تبدیل به اولین سازنده فرانسوی می‌شود که در این پلتفرم حضور دارد.

یک استراتژی دیجیتالی خاص

رنو پس از گرد هم آوردن جوامعی از علاقه مندان در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و یوتیوب، صفحه جدیدی را در TikTok، شبکه اجتماعی با میلیاردها کاربر و 167 میلیون بازدید ویدیو در دقیقه، باز می کند.

رنو در صفحه TikTok خود همچنین امکان دسترسی پشت صحنه به فیلمبرداری و رویدادهای مهم خود را همراه با صداهای اصلی و فریبنده فراهم می کند.

رنو که قبلاً چندین سال در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب حضور داشت و اکنون TikTok، همزمان تصمیم گرفته است تا حضور دیجیتالی خود را با افتتاح یک پروفایل Pinterest، شبکه اجتماعی با بیش از 400 میلیون کاربر فعال در ماه و پیشرو در زمینه بازاریابی اجتماعی و تجاری.

راه اندازی حساب کاربری @رنو در جریان اجلاس ChangeNOW برگزار شد، فرصتی برای رنو برای ارائه اولین محتوای اختصاص داده شده به خودروی مفهومی کاملاً جدید رنو Scénic Vision. برای این راه‌اندازی، رنو روی تعریف خط خلاقانه‌ای کار کرد که کدهای TikTok را با اجرای پریمیوم ترکیب می‌کند، و روی ایجاد اولین ویدیوهای اختصاص داده شده به این پلتفرم کار کرد.

طی چند هفته آینده، کاربران این شبکه اجتماعی قادر خواهند بود چندین ویدیو را به سبک TikTok کشف کنند که تمامی محصولات جدید این برند را ارائه می‌کند، اما همچنین عملیات ویژه‌ای را با همکاری سازندگان محتوا ارائه می‌کند.

در این شبکه، این برند زیباترین عکس‌های مدل‌ها و فعال‌سازی‌های خود را برای کاربران خصوصی و حرفه‌ای که روزانه از این پلتفرم برای الهام گرفتن، به‌روز ماندن در موضوعات پرطرفدار بین‌المللی و جستجوی محصولات یا ایده‌های جدید استفاده می‌کنند، به اشتراک می‌گذارد.



منبع

با این انتخاب، رنو یک بار دیگر تمایل خود را برای جایگاه خود به عنوان یک برند مبتکر، نامتعارف و محبوب نشان می دهد که همیشه آماده مشارکت در قلمروهای جدید است که فرهنگ امروز و فردا را شکل می دهد.

یک حضور دیجیتالی چند پلتفرمی


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: