رنو به عنوان اولین خودروساز فرانسوی روی پلت فرم، قصد دارد مشتریان جوانتری را جذب کند و با نسلی صحبت کند که ویدیوهای کوتاه، جذاب و سرگرمکننده را ترجیح میدهند.
یک استراتژی دیجیتالی خاص
قبلاً چندین سال در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب و اکنون تیک تاک، رنو همزمان تصمیم گرفته است تا حضور دیجیتالی خود را با باز کردن پروفایل پینترست، شبکه اجتماعی با بیش از 400 میلیون کاربر فعال در هر سال، گسترش دهد. ماه و پیشرو در زمینه بازاریابی اجتماعی و تجارت.
در این شبکه، این برند زیباترین عکسهای مدلها و فعالسازیهای خود را برای کاربران خصوصی و حرفهای که روزانه از این پلتفرم برای الهام گرفتن، بهروز ماندن از روندهای بینالمللی و جستجوی محصولات یا ایدههای جدید استفاده میکنند، به اشتراک میگذارد.
پس از اینکه رنو موفق شد جوامعی از افراد پرشور را در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و یوتیوب گرد هم بیاورد، تصمیم گرفته است یک حساب کاربری جدید در رسانه اجتماعی در TikTok ایجاد کند، پلتفرمی با میلیاردها کاربر و 167 میلیون ویدیو در دقیقه.
در هفتههای آتی، کاربران TikTok میتوانند تعدادی ویدیو را که طبق سبک معمولی پرانرژی این پلتفرم ایجاد شدهاند، کشف کنند و همه محصولات جدید رنو و همچنین کمپینهای ویژهای را که با همکاری سازندگان محتوا ساخته شدهاند، ارائه کنند. صفحه TikTok رنو همچنین نگاهی از پشت صحنه فیلمبرداری و عکسبرداری و رویدادهای مهم را به کاربران ارائه می دهد که با صداهای اصلی و جذاب همراه است.
راه اندازی حساب @Renault همزمان با اجلاس ChangeNOW انجام شد و فرصتی را برای این برند ایجاد کرد تا اولین محتوای خود را با تمرکز بر خودروی مفهومی جدید خود Renault Scénic Vision به اشتراک بگذارد. رنو برای راهاندازی، سبک خلاقانهای را تعریف کرد که زبان TikTok را با اجرای سطح برتر ترکیب میکند و اولین ویدیوهای خود را که به پلتفرم اختصاص داده شده بود، ایجاد کرد.
این تصمیم یک بار دیگر علاقه رنو به تثبیت خود را به عنوان یک برند مبتکر، غیر متعارف و محبوب که همیشه آماده قدم گذاشتن در زمینه های جدید است که فرهنگ حال و آینده را شکل می دهد، ثابت می کند.
یک حضور دیجیتالی چند پلتفرمی