در هفتههای آتی، کاربران TikTok میتوانند تعدادی ویدیو را پیدا کنند که طبق سبک معمولی پرانرژی این پلتفرم ایجاد شدهاند و همه محصولات جدید رنو و همچنین کمپینهای ویژهای که با همکاری سازندگان محتوا ساخته شدهاند را ارائه میدهند. صفحه TikTok رنو همچنین نگاهی از پشت صحنه فیلمبرداری و عکسبرداری و رویدادهای مهم را به کاربران ارائه می دهد که با صداهای اصلی و جذاب همراه است.
در این شبکه، این برند زیباترین عکسهای مدلها و فعالسازیهای خود را برای کاربران خصوصی و حرفهای که روزانه از این پلتفرم برای الهام گرفتن، بهروز ماندن از روندهای بینالمللی و جستجوی محصولات یا ایدههای جدید استفاده میکنند، به اشتراک میگذارد.
پس از اینکه رنو موفق شد جوامعی از افراد پرشور در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و یوتیوب را گرد هم آورد، تصمیم گرفت یک حساب کاربری جدید در رسانه اجتماعی در TikTok ایجاد کند، پلتفرمی با میلیاردها کاربر و 167 میلیون ویدیو در دقیقه.
رنو به عنوان اولین خودروساز فرانسوی روی پلت فرم، قصد دارد مشتریان جوانتری را جذب کند و با نسلی صحبت کند که ویدیوهای کوتاه، جذاب و سرگرمکننده را ترجیح میدهند.
راه اندازی حساب @Renault همزمان با اجلاس ChangeNOW انجام شد و فرصتی را برای این برند ایجاد کرد تا اولین محتوای خود را با تمرکز بر خودروی مفهومی جدید خود Renault Scénic Vision به اشتراک بگذارد. رنو برای راهاندازی، سبک خلاقانهای را تعریف کرد که زبان TikTok را با اجرای سطح برتر ترکیب میکند و اولین ویدیوهای خود را که به پلتفرم اختصاص داده شده بود، ایجاد کرد.
قبلاً چندین سال است که در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب و اکنون تیک تاک، رنو همزمان تصمیم گرفته است تا حضور دیجیتالی خود را با باز کردن پروفایل پینترست، شبکه اجتماعی با بیش از 400 میلیون کاربر فعال در هر سال، گسترش دهد. ماه و پیشرو در زمینه بازاریابی اجتماعی و تجارت.