مشاوران، هفت روز هفته، بازدیدکنندگان را در کشف تحرک الکتریکی همراهی میکنند. برای برآورده کردن انتظارات این هدف از رانندگانی که به فناوریهای جدید حساس هستند، این دوره همچنین بر یک سیستم دیجیتالی تقویتشده، از جمله پیکربندی خودروی الکتریکی انحصاری تکیه میکند تا مدلی متناسب با کاربردها و خواستههای هر یک را پیدا کند.
« قالبهای توزیع جدید، نزدیکتر به مناطق شهری و مجهز به ابزارهای دیجیتال برای تجربه بهتر، به وضوح انتظارات مشتریان ما را برآورده میکنند. از آنجایی که خودروی الکتریکی پرچمدار فناوری جابجایی پایدار برای همه است، رنو تصمیم گرفته است این دو چالش را با هم ترکیب کرده و با عرضه در استکهلم، با توزیع کننده محلی Bilia، رویکرد جدیدی را برای توزیع محدوده آلایندگی صفر پیشنهاد دهد. مرکز تجربه وسایل نقلیه الکتریکی، 100٪ اختصاص داده شده به وسایل نقلیه الکتریکی. شهر استکهلم به دلیل گسترش سریع بازار خودروهای الکتریکی در سوئد و تمایل شدید دولت سوئد برای ترویج این فناوری در صدر لیست ما قرار داشت. » اظهار نظر زکریا زغاری، مدیر توسعه شبکه فروش رنو اروپا.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودروی برقی: https://group.renault.com/innovation/vehicule-electrique/
استکهلم، سوئد، 14 فوریه 2018 – جمعه، 16 فوریه، رنو اولین فروشگاه مفهومی خود را که به خودروهای الکتریکی در اروپا اختصاص دارد، “مرکز تجربه خودروهای برقی رنو” باز می کند. مشتریان قادر خواهند بود، در یک مکان واحد، پاسخ تمام سوالات خود را در مورد تحرک الکتریکی داشته باشند و تمام مزایا را کشف کنند. این ویترین منحصر به فرد در قلب یکی از بزرگترین مراکز خرید سوئد، Täby در حومه استکهلم واقع شده است. این انتخاب مکان به ویژه مزایای خودروهای الکتریکی را برای رویارویی با چالشهای جابهجایی شهری برجسته میکند.
ما از ایجاد این فضا برای گفتگو با عموم مردم، برای آموزش و اشتراک گذاری در مورد تحرک الکتریکی خوشحالیم. به عنوان پیشرو در خودروهای الکتریکی در اروپا، این فروشگاه مفهومی به ما امکان تعامل و کمک به مردم را در درک فرصت ها و مزایای زندگی الکتریکی می دهد. رانندگی یک وسیله نقلیه الکتریکی فراتر از یک تغییر ساده مدل است: این یک روش جدید برای نگاه کردن به تحرک است. » اعلام کرد ژیل نورماند، مدیر خودروهای الکتریکی گروه رنو.
از طریق یک سفر فیزیکی و دیجیتالی که به طور خاص برای این فروشگاه مفهومی طراحی شده است، بازدیدکنندگان میتوانند با تمام جنبههای عملی تحرک الکتریکی آشنا شوند و یک راهحل الکتریکی شخصیسازی شده را مطابق با انتظارات خود اتخاذ کنند. بنابراین، این فروشگاه مفهومی در چندین زمینه ساختار یافته است: منطقه نمایشگاهی برای وسایل نقلیه الکتریکی، اما همچنین مناطق اطلاعاتی در مورد زیرساخت ها و روش های شارژ، مقررات و کمک های محلی، شرایط خرید و خدمات مربوط به خودروهای برقی، و همچنین یک منطقه سرگرمی و بحث. بازدیدکنندگان همچنین میتوانند از تستهای خودرو در محل برای آزمایش لذت رانندگی بسیار خاص برای وسایل نقلیه الکتریکی استفاده کنند. در نهایت، البته امکان سفارش خودروی الکتریکی نیز وجود خواهد داشت.
پس از اولین گام تعیین کننده، رنو در حال بررسی ارتباط استقرار این فرمت در سایر شهرهای اروپا است.
توسط
برچسبها: