برای اولین بار، یک برند با استفاده از عملکرد “پیام مستقیم” توییتر، یک “کپسول زمان” (کپسول زمانی حاوی پیام ها و خاطرات از زمان حال برای آینده) ایجاد کرده است. کاربران اینترنت پیامی می نویسند که دیدگاه خود را از آینده تحرک تا سال 2030 بیان می کند، در صورت تمایل آن را با یک عکس، ویدیو یا ضبط صدا همراه می کنند، سپس آن را در حساب کاربری “دفن” می کنند. @Groupe_Renault.
این عملیات کپسول زمان که توسط گروه رنو راه اندازی شد، تنها اولین مرحله از یک سیستم جهانی است. بقیه این سفر در زمان به زودی در شبکه های اجتماعی گروه خواهد آمد.
رنو برای همراهی با ارائه کانسپت SYMBIOZ خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017، عملیات دیجیتالی به همان اندازه مبتکرانه و آینده نگرانه را در توییتر راه اندازی می کند. #کپسول زمان رنو .