رنو بار دیگر در Club des DA و استراتژی های جایزه بزرگ جایزه گرفت

رنو، برای اولین بار در تاریخ خود به عنوان تبلیغ کننده سال در باشگاه DES DA انتخاب شد.

جایزه استراتژی های طراحی

  • طلا – “R جدید” در رده IDENTITY بصری
  • طلا – “R جدید” در رده طراحی برند جهانی

به لطف جاه طلبی و عزم مشترک بخش بازاریابی و طراحی رنو، ما هویت برند را عمیقاً متحول کرده ایم. ما حول این نماد جدید رنو یک هویت گرافیکی قدرتمند، پر از مدرنیته ساخته‌ایم که آن را با تمام رسانه‌های ارتباطی این برند تطبیق داده‌ایم تا این نشانه قوی تغییر بلافاصله برای همه قابل مشاهده باشد. »

کمپین های برنده جایزه

جایزه ای با طعمی خاص زیرا توسط افراد خلاق اعطا می شود و به جسارت، تکرار خلاقانه، کیفیت اجرا، توانایی نوآوری، شگفتی سازی و تجدید کدهای یک برند، یک بخش یا یک نوع بیان پاداش می دهد.

رنو برنده پنج جایزه در “PRIX STRATEGIES DE LA PUB” و دو طلا در “PRIX STRATEGIES DU DESIGN” شد.

رنو به دو دلیل متمایز است: تنوع کمپین‌ها و دسته‌های پاداش، که نشان می‌دهد سطح نیاز خلاقانه بدون توجه به موضوعی که به آن پرداخته می‌شود، همه‌جانبه و برابر است، و این واقعیت که هر بار بحث دنیای کمپین‌ها مطرح است.

کارل سافر، مدیر طراحی برند جهانی گروه رنو:

این جوایز بدیهی است که مایه غرور بسیار زیادی برای تیم ها و آژانس های ما است. آنها می آیند تا به یک کار جمعی پرشور پاداش دهند که هیچ چیز را به شانس نمی گذارد. هیچ چیز با ارزش تر و شکننده تر از یک ایده نیست، به همین دلیل است که ما به شدت از خلقت دفاع می کنیم، بدون اینکه مصالحه کنیم، زیرا هنر در جزئیات است. »

پس از Cannes Lions 2022، که رنو 4 برنز را از آن خود کرد و با فهرست های کوتاه شش کمپین مختلف جایزه دریافت کرد، برند الماس برنده جایزه منتخب تبلیغ کننده سال شد. با مجموع 6 جایزه در تولید، تبلیغات و طراحی برای کمپین های خدمات مراقبت رنو، کمپین رنو کپچر و کار عظیم انجام شده در تغییر نام تجاری.

رنو پس از Club des DA، هفته خوب خود را با کسب یک طلا، سه نقره و یک برنز برای پنج کمپین مختلف در Prix Strategies de la Pub ادامه می دهد. این برند همچنین در بخش‌های «هویت بصری» و «طراحی کلی برند» برنده طلا شد.

جایزه استراتژی های تبلیغاتی

  • طلا – رنو “الکتریک سیتی” (خودرو، دو چرخ)
  • نقره ای – رنو “تجدید” (خودرو، دو چرخ)
  • نقره ای – رنو مگان «اسب» (خودرو، دو چرخ)
  • نقره ای – خدمات مراقبت رنو (خودرو، دو چرخ)
  • برنز – رنو کپچر (خودرو، دو چرخ)



منبع

باشگاه اغلب بله

  • Gold – Renault Care Service (تبلیغ Prod Film – جهت عکاسی)
  • طلا – Renault NouvelR (برندینگ – طراحی هویت بصری)
  • Argent – Renault Care Service (میخانه Prod Film – Montage)
  • Silver – Renault Care Service (تبلیغات Prod Film – تولید)
  • نقره ای – Renault NouvelR (برندینگ – طراحی برند شرکتی جهانی)
  • برنز – رنو کپچر (فیلم – تلویزیون)

یک رضایت بزرگ برای آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند رنو، که می خواست از کل تیم بازاریابی رنو و همچنین آژانس هایی که روی احیای این برند کار کردند تشکر کند:


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: