رنو تالیسمان جدید، همیشه با ظرافت و فناوری بیشتر

در عقب، چراغ‌های 100% LED به خط کرومی پوشانده شده‌اند و همچنین نشانگرهای دینامیکی را برای تقویت سبک خالص و تصفیه شده New Talisman در خود جای داده‌اند. برای طراحی اسپرت‌تر و بهبود کیفیت سیستم چندرسانه‌ای، New Talisman دارای یک آنتن کوسه‌ای است که در پشت سقف قرار دارد.

New Talisman با رنگ های بدنه جدید در خاکستری بالتیک، قرمز قدیمی و خاکستری هایلند متمایز می شود. رینگ‌های جدید با مدل‌های Pierre (17 اینچی)، Stellar (18 اینچ) و Sato (19 اینچ) این تکامل سبک را تکمیل می‌کنند.

طلسم جدید ترکیبی از راحتی و ظرافت است. از اولین تریم، تودوزی های جدید ظاهر می شوند و چرم از سطح تریم دوم Intens در دسترس است. سه رنگ چرم ریویرا موجود است: خاکستری شنی روشن، قهوه ای Castenyera و مشکی تیتانیوم. در نسخه INITIALE PARIS، روکش چرمی ناپا جدید با رنگ مشکی تیتانیوم یا خاکستری شنی روشن با دوخت جدید کنیاک رنگ بخشی از تجهیزات استاندارد است. در نهایت، از سطح Intens، دو محیط داخلی مشکی یا خاکستری روشن به انتخاب مشتری واگذار می شود.

برای راحتی و ایمنی بیشتر هنگام رانندگی در شب

نوآوری های فناورانه به نفع راحتی و ایمنی

تلیسمان جدید از آخرین نسل موتورهای بنزینی و دیزلی از طیف رنو بهره می برد که استانداردهای WLTP را برآورده می کنند. این موتورها هم اقتصادی تر و هم کارآمدتر هستند. با احترام به محیط زیست، واحدهای بنزینی TCe مجهز به فیلتر ذرات هستند در حالی که واحدهای دیزل آبی dCi مجهز به فناوری حذف آلودگی SCR (کاهش کاتالیتیک انتخابی) با سیستم تزریق AdBlue® برای کاهش انتشار NOx هستند.

New Talisman محتوای تکنولوژیکی خود را با آخرین نسل کمک های رانندگی پیشرفته تا سطح 2 رانندگی خودکار غنی می کند.

برای ایمنی بیشتر در جاده

TCe 225 EDC FAP نیازهای برق را برای مشتریان سخت‌گیر برآورده می‌کند. این موتور 4 سیلندر بنزینی 1.8 توربو تزریق مستقیم دارای یک توربوشارژر دوقلو و یک سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ 3 موقعیت برای ارائه 225 اسب بخار است. همچنین به گیربکس 7 سرعته EDC دوکلاچه اتوماتیک متصل می شود. گشتاور 300 نیوتن متری آن که از دور 2000 در دسترس است، سطح بالایی از عملکرد و لذت واقعی رانندگی را تضمین می کند. این تنها 7.4 لیتر در 100 کیلومتر در استفاده مختلط مصرف می کند، یعنی 166 گرم در کیلومتر CO2.

جادوگر بزرگراه و ترافیک ترکیبی از کروز کنترل تطبیقی ​​با کمک محوری بین خطوط که حتی در پیچ ها نیز کار می کند. این تجهیزات سرعت را از 0 تا 160 کیلومتر در ساعت تنظیم می کند و فاصله ایمنی را با خودروهای جلویی حفظ می کند. این اجازه می دهد تا به طور خودکار توقف و راه اندازی مجدد در عرض 3 ثانیه بدون اقدام راننده.

جدید تلیسمان که همیشه راحت‌تر و ارگونومیک‌تر است، دارای یک آینه داخلی بدون قاب الکتروکروم، جا لیوان‌های بزرگ‌تر است که در کروم قرار گرفته و اکنون باز و روشن‌شده است. پشتیبانی از شارژ القایی تلفن ها روی کنسول مرکزی ظاهر می شود و کنترل های تهویه دارای نمایشگر دیجیتالی از دمای انتخابی هستند. در نهایت، یک دکمه کنترلی جدید “Auto-Hold” این امکان را فراهم می کند که خودرو را حتی در زمانی که ترمز دستی زده نشده است، ثابت نگه دارد. کروز کنترل برای ارگونومی بهتر به سمت فرمان حرکت می کند.

هنگامی که راننده به وسیله نقلیه نزدیک می شود، یک توالی نور از جمله روشن شدن چراغ ها و دستگیره درها در بیرون فعال می شود. برای خوشامدگویی به راننده در داخل هواپیما به داخل ادامه می دهد.

سیستم چند رسانه ای رنو EASY LINK دارای رابط روان و قابل تنظیم است. صفحه نمایش 9.3 اینچی آن در فرمت پرتره، مدرنیته بیشتری را به کابین می آورد. Renault EASY LINK رادیو دیجیتال، چند رسانه ای، تلفن DAB را با سازگاری Android Auto و Apple CarPlay و همچنین ناوبری با جستجوی آدرس گوگل، قیمت سوخت و اطلاعات ترافیک در زمان واقعی یکپارچه می کند. سیستم EASY LINK رنو با صفحه نمایش 7 اینچی از اولین سطح تریم Zen با سازگاری Android Auto و Apple CarPlay یکپارچه شده است.

طیف موتورهای دیزلی یکی از کاملترین موتورهای موجود در بازار است. تلیسمان جدید از بلوک 4 سیلندر دیزل 1.7 آبی dCi استفاده می کند که در نسخه های 120 اسب بخاری و 150 اسب بخاری (بسته به کشور) همراه با گیربکس شش سرعته دستی موجود است. مصرف سوخت ترکیبی بسیار کم آنها از 4.9 لیتر در 100 کیلومتر (128 گرم در کیلومتر CO2) آنها را به یک پیشنهاد بسیار جذاب برای مشتریان ناوگان تبدیل می کند. این محدوده توسط یک dCi 2.0 آبی تکمیل شده است که در دو رتبه قدرت موجود است: 160 اسب بخار و 200 اسب بخار. آنها به گیربکس 6 سرعته EDC دوکلاچه متصل می شوند. نسخه 200 اسب بخاری شتاب خوب و پیک آپ قوی را تضمین می کند. برای کسانی که بیشتر از همه به دنبال عملکرد بالا هستند و از مصرف سوخت ترکیبی کارآمد 5.6 لیتر در 100 کیلومتر (146 گرم در کیلومتر CO2) بهره می برند، مناسب است.



منبع

محفظه سرنشین نیو تلیسمان تا کوچکترین جزئیات به دقت تکمیل شده است. دکوراسیون کرومی جدید بر طراحی کنسول مرکزی جدید تأکید می کند که اکنون نور محیط را در خود جای داده است و تزئینات چوبی جدید بر روی داشبورد و درها، ظرافتی را به نسخه INITIALE PARIS اضافه می کند. برای شخصی‌سازی بهتر کابین، راننده و سرنشینان اکنون می‌توانند از طریق تنظیمات MULTI-SENSE از بین هشت حالت نورپردازی انتخاب کنند.

برای پویایی و راحتی بیشتر

آبی dCi 120 و 150 BVM6 و آبی dCi 160 و 200 EDC

تلیسمان جدید تنها وسیله نقلیه در کلاس خود است که از شاسی 4CONTROL (استاندارد در نسخه INITIALE PARIS) بهره می برد. سیستم فرمان چهار چرخ 4CONTROL به طور دائم فعال است و به طور خودکار فرمان دو طرفه چرخ ها را مدیریت می کند. این دقت رانندگی منحصر به فرد را برای وسیله نقلیه ای با این اندازه و راحتی بیشتری در استفاده در شهر ارائه می دهد.

علاوه بر این عملکردهای جدید، New Talisman هنوز هم شامل کمک هایی در محدوده خود است که رانندگی ایمن تر و راحت تر را تضمین می کند، مانند هشدار خروج از خط. (هشدار خروج از خط)، تکمیل شده توسط Lane Keeping Assist، هشدار خواب آلودگی و آشکارساز نقاط کور که اکنون از دو رادار در عقب خودرو استفاده می کند (Rear Cross Traffic Alert).

برای راحتی بصری بیشتر، داشبورد New Talisman دارای صفحه نمایش دیجیتال 10.2 اینچی کاملاً قابل تنظیم، استاندارد از سطح تریم Intens است. این امکان وجود دارد که تجربه رانندگی خود را از طریق حالت انتخاب شده در تنظیمات MULTI-SENSE با قرار دادن ناوبری GPS در نمایشگر شخصی کنید.

TCe 225 EDC FAP

طراحی داخلی منظم

طراحی بیرونی قاطعانه

برای ظرافت بیشتر، جلوپنجره ای جدید با تیغه عرضی کرومی و سپر بازطراحی شده در جلو دریافت می کند. New Talisman اکنون دارای نورپردازی 100٪ LED در کل محدوده خود است. چراغ‌های جلوی تطبیقی ​​آن از فناوری LED MATRIX Vision بهره می‌برند و نشانگرهای دینامیکی و همچنین LED را در خود جای می‌دهند. ظاهر زیباتر آن با چراغ های روشنایی در روز به شکل C (“C-Shape”) که محدوده رنو را مشخص می کند، برجسته می شود.

بعد از New Espace، نیو تلیسمان دومین مدل از سری رنو است که از فناوری MATRIX Vision LED بهره می برد. این نورپردازی تطبیقی ​​هوشمند ایمنی را از طریق عملکرد بهتر نور نسبت به نورافکن های LED سنتی بهبود می بخشد. در مقایسه با دومی، افزایش روشنایی 50 درصد است و دید به 220 متر در مقابل 175 متر افزایش یافته است. انطباق مداوم پرتو نور با توجه به ترافیک و سایر کاربران جاده، رانندگی آرام‌تری را تضمین می‌کند.

برای رانندگی حتی بیشتر متصل

از زمان عرضه آن، طراحی معیار شماره یک خرید Talisman بوده است. تغییرات ایجاد شده به New Talisman اجازه می دهد تا سبک خود را نشان دهد و جذابیت خود را افزایش دهد.

تلیسمان جدید از جدیدترین فناوری های رنو بهره می برد تا سفرهای درجه یک را به سرنشینان خود ارائه دهد.

TCe 160 EDC FAP که اخیراً در محدوده Talisman ظاهر شده است یک موتور 4 سیلندر بنزینی 1.3 توربو تزریق مستقیم است. قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه ارائه می شود. این خودرو با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه EDC ارائه می شود. بی‌صدا و بسیار انعطاف‌پذیر، مصرف سوخت کنترل‌شده (6.2 لیتر در 100 کیلومتر) را ارائه می‌دهد که نشان‌دهنده انتشار CO2 تنها 140 گرم در کیلومتر در چرخه WLTP است. این یک جایگزین جالب برای دیزل برای ناوگان و مشتریان تجاری است.

آخرین نسل موتورها

ترمز اضطراری فعال AEBS اکنون با سیستم تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار عرضه می شود.

TCe 160 EDC FAP

سیستم صوتی پریمیوم Bose® با 13 بلندگو که به صورت استاندارد در INITIALE PARIS موجود است نیز برای تجربه صدای فراگیرتر با ظاهر 5 حالت از پیش تعیین شده، تجدید نظر شده است.

Talisman جدید از اکوسیستم رنو EASY CONNECT بهره می برد که مجموعه ای از برنامه های کاربردی مانند MY Renault، سیستم چند رسانه ای جدید رنو EASY LINK و خدمات متصل مانند به روز رسانی خودکار و مدیریت از راه دور خودرو را گرد هم می آورد.

شاسی جدید تالیسمان 4CONTROL با میرایی کنترل شده همراه است که با تطبیق مداوم پاسخ کمک فنرها، ثبات و راحتی مطلوب را تضمین می کند. این سیستم برای کارایی بهتر و پشتیبانی بهتر بدن هنگام عبور از موانع بهینه شده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: