رنو خدمات مشتری سال 2023 انتخاب شد*


رضایت مشتری در قلب استراتژی تجاری رنو

رنو برای هفتمین سال متوالی به عنوان بهترین خدمات مشتری سال در بخش خودروسازان انتخاب شد. این تمایز نتیجه کمپین آزمایش‌های مرموز مشتری است که طی 8 هفته در تمام کانال‌های ارتباطی رنو با مشتریانش انجام شده است: تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها، جستجوی اطلاعات در اینترنت، مخاطبین ایجاد شده از طریق شبکه‌های اجتماعی، اجتماعی و چت. مکالمات، منعکس کننده خواسته های روزانه مصرف کنندگان است.

در شرایطی که به دلیل کمبود قطعات و محدودیت های لجستیکی به شدت مختل شده است، رنو و شبکه آن به طور مداوم بسیج می شوند و به نیازهای مشتریان خود توجه می کنند. امسال بیش از هر زمان دیگری، کیفیت ارتباط با مشتری برای حمایت از این فعالیت ضروری است. این تمایز گواهی بر تعهد رنو به مشتریان خود برای رسیدگی به هر درخواست با مهربانی و کارآمدی است.

ما خوشحالیم که بار دیگر به عنوان خدمات مشتری سال انتخاب شدیم. این تمایز مؤید توجه همیشگی ما به جلب رضایت مشتریان است. من به تیم ها و شبکه ما که به طور روزانه برای خدمت به مشتریان بسیج می شوند تبریک می گویم. این جایزه تضمینی برای کیفیت خدمات و به رسمیت شناختن یک پروژه شرکتی است که قاطعانه بر مشتریان متمرکز شده است.

ایوان سگال، مدیر فروش فرانسه، برند رنو

* مطالعه BVA – Viséo CI – اطلاعات بیشتر در escda.fr



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: