رنو برای هفتمین سال متوالی به عنوان بهترین خدمات مشتری سال در بخش خودروسازان انتخاب شد. این تمایز نتیجه کمپین آزمایشهای مرموز مشتری است که طی 8 هفته در تمام کانالهای ارتباطی رنو با مشتریانش انجام شده است: تماسهای تلفنی، ایمیلها، جستجوی اطلاعات در اینترنت، مخاطبین ایجاد شده از طریق شبکههای اجتماعی، اجتماعی و چت. مکالمات، منعکس کننده خواسته های روزانه مصرف کنندگان است.
ما خوشحالیم که بار دیگر به عنوان خدمات مشتری سال انتخاب شدیم. این تمایز مؤید توجه همیشگی ما به جلب رضایت مشتریان است. من به تیم ها و شبکه ما که به طور روزانه برای خدمت به مشتریان بسیج می شوند تبریک می گویم. این جایزه تضمینی برای کیفیت خدمات و به رسمیت شناختن یک پروژه شرکتی است که قاطعانه بر مشتریان متمرکز شده است.
ایوان سگال، مدیر فروش فرانسه، برند رنو