رنو در جدیدترین فیلم تبلیغاتی خود که به پانزدهم فرانسه اختصاص دارد، ظرفیت اختراع مجدد فرانسوی ها را جشن می گیرد

به نوبه خود، با برنامه استراتژیک رنولوشن، رنو با دو تحولی مواجه است که صنعت خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد: انقلاب الکتریکی و تحول دیجیتال. رنو که پیشگام در خودروهای برقی است، قصد دارد رقابتی ترین مرکز تولید خودروهای الکتریکی در اروپا را در شمال فرانسه ایجاد کند: رنو الکتریک سیتی.

رنو و XV فرانسه در نقطه عطفی در تاریخ خود هستند. از یک طرف، یک تیم جوان فرانسوی وجود دارد که در یک راگبی که به سرعت در حال تغییر است، باید جایگاه خود را در حلقه بهترین ملت ها پیدا کند. برنده تورنمنت VI Nations امسال، پانزدهم فرانسه یک ضرب الاجل بزرگ را در پیش می بیند: جام جهانی 2023. رقابتی که فرانسه هرگز برنده نشده است، اما بسیاری از فرانسوی ها به طور فزاینده ای رویای آن را در سر می پرورانند.

اهدافی که رنو و XV فرانسه را وادار می کند تا به اختراع مجدد خود برای تسخیر قلب فرانسوی ها ادامه دهند.

یک فیلم تبلیغاتی جدید

شرکای دو ساله رنو و XV فرانسه در فیلمی دیدنی که از دوم جولای پخش خواهد شد، به دانش و روحیه فرانسوی ادای احترام می کنند.

در آخرین فیلم تبلیغاتی این برند خودرویی است که رنو و XV فرانسه به تمام نبوغ فرانسوی که از آن به ارث برده‌اند ادای احترام می‌کنند. رنو و آژانس آن Publicis Conseil از دنیای سینمایی کارگردان Antoine Bardou-Jacquet خواسته اند تا یک سکانس زمانی درباره اختراعات ورزشی فرانسه تولید کنند.

شریک پانزدهم فرانسه بیش از هر چیز یک روحیه تیمی است. هدف مشترک ما قرار دادن دانش فرانسوی در صحنه بین المللی است. » آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی رنو تاکید کرد، ما می‌خواستیم این همکاری را به روش خودمان جشن بگیریم، با خلاقیت، تا به پانزدهم فرانسه بگوییم که به اختراع مجدد آن برای یک جام جهانی بزرگ، در فرانسه اعتقاد داریم! ».

این کمپین از 2 جولای در فرانسه و سپس در طول تور پاییز و تا جام جهانی 2023 پخش خواهد شد.



منبع

رافائل ایبانز، کامرون ووکی، چارلز اولیوون، دامیان پناد و دیلان کرتین به همان اندازه که در زمین بازی می‌کردند با سخاوت و هوشیاری بازی کردند. آنها پیراهن را خیس کردند تا این حقیقت را پیدا کنند که ما فرانسوی ها مسابقات اتومبیل رانی، تنیس و بوکس فرانسوی را اختراع کردیم اما راگبی را نه. از سوی دیگر، ما جسورانه آن را دوباره اختراع کرده ایم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: