رنو در جشنواره Cannes Lions 2022 متمایز است

این تنوع، سطح یکسان و فراگیر از نیازهای خلاقانه را به هر موضوعی که مورد بررسی قرار می‌گیرد، نشان می‌دهد، که به رنو اجازه می‌دهد خود را در میان برندهای تبلیغاتی بزرگ قرار دهد.



منبع یکی دیگر از نکات برجسته رنو در جشنواره کن شیرهای 2022، تنوع کمپین ها و دسته بندی های پاداش است.

کمپین ها و فعال سازی های پاداش:

کمپین ها و فعال سازی هایی که به لیست نهایی راه یافتند:

در طول دوره 2022 شیرهای کن، رنو در مجموع 4 برنز و 7 پایان در لیست نهایی کسب کرد. شش کمپین مختلف جایزه گرفتند، اولین بار برای برند الماس، که به این ترتیب ورود آن را به لیست برندهای دارای پاداش در بخش خود نشان می دهد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: