این تنوع، سطح یکسان و فراگیر از نیازهای خلاقانه را به هر موضوعی که مورد بررسی قرار میگیرد، نشان میدهد، که به رنو اجازه میدهد خود را در میان برندهای تبلیغاتی بزرگ قرار دهد.
رنو در جشنواره Cannes Lions 2022 متمایز است
یکی دیگر از نکات برجسته رنو در جشنواره کن شیرهای 2022، تنوع کمپین ها و دسته بندی های پاداش است.
کمپین ها و فعال سازی های پاداش:
- خدمات مراقبت رنو، یک فیلم احساسی پس از فروش رنو در بخش «فیلم» برنده جایزه برنز شد.
- رنو «Plug Inn»، اپلیکیشن همتا به همتا برای خدمات شارژ اجتماعی، دو برنز در دستههای «تجربه و فعالسازی برند» و «پایداری» کسب کرد.
- دهکده الکتریکی Appy که توسط رنو در سال 2021 ایجاد شد، در بخش «اثربخشی خلاقانه» برنده جایزه برنز شد.
کمپین ها و فعال سازی هایی که به لیست نهایی راه یافتند:
- Renault ReNew، فیلم این برند برای بازار خودروهای دست دوم در حال رشد سریع.
- رنو کانگو “باز برای چیزهای بزرگ”، فیلم تبلیغاتی برای خودروی نمادین این برند.
- کمپین تبلیغاتی در مطبوعات مکتوب “Forever Kids” که برای ترویج تجارت رنو راه اندازی شد.
- فعال سازی رسانه ای “Zoe Airlines” با هدف برجسته سازی پیشنهاد Zoe راه اندازی شد.
در طول دوره 2022 شیرهای کن، رنو در مجموع 4 برنز و 7 پایان در لیست نهایی کسب کرد. شش کمپین مختلف جایزه گرفتند، اولین بار برای برند الماس، که به این ترتیب ورود آن را به لیست برندهای دارای پاداش در بخش خود نشان می دهد.
توسط
برچسبها: