امسال نیز رنو در نمایشگاه تجاری Franchise Expo پاریس حضور خواهد داشت. غرفه (C48)، واقع در قلب سالن 2.2، به بازدیدکنندگان امکان می دهد فرصت های سرمایه گذاری را که در حال حاضر توسط شبکه نمایندگی های رنو ارائه می شود، کشف کنند. رنو از ایجاد شعبه تا تصاحب سایتهای موجود، به کارآفرینان این فرصت را میدهد تا به شبکه خودروسازی پیشرو در فرانسه بپیوندند، یک شبکه محلی، طولانی مدت و سودآور.
برای ایجاد یک رابطه مشارکتی قوی و سودآور در دراز مدت کافی است.
علاوه بر ایجاد آژانس های جدید، هر ساله بیش از صد گاراژ رنو در تمام مناطق فرانسه تصاحب می شود.
تیم های توسعه شبکه این برند به مدت 4 روز پذیرای کارآفرینان از همه اقشار، چه از دنیای خودرو باشند و چه نباشند، خواهند بود. برای کمک به سرمایه گذارانی که در ایجاد یا تصاحب نمایندگی رنو فعالیت می کنند، سازنده یک دوره آموزشی چند هفته ای در “مدرسه نمایندگان” ارائه می دهد. سپس کارآفرین توسط نمایندگی خود همراه و مشاوره خواهد شد و همچنین به صورت روزانه توسط تیم های میدانی مدیریت منطقه ای که به آن ملحق خواهد شد، حمایت می شود.
شبکه نمایندگی یک سفیر ضروری برای برندهای ما است. با بیش از 6 میلیون ورودی کارگاهی و بیش از 100000 خودروی جدید فروخته شده در هر سال، سهم قابل توجهی در عملکرد تجاری گروه رنو در فرانسه دارد. 3000 نمایندگی ما به مشتریان خود خدمات محلی و باکیفیت را مطابق با روش ها و توصیه های سازنده ارائه می دهند. بنابراین توسعه و تقویت این شبکه از نظر تصویر، مهارت و مشتری مداری از اولویت های ضروری ما است. مانند هر سال، ما به دنبال مشخصات کارآفرینانی هستیم که در اجرای پروژه تصاحب یا ایجاد آژانس از آنها حمایت خواهیم کرد.
پاتریس راتن، مدیر سازمان، روشها و مهارتها