
انتشار: تیر 03، 1401
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404
منبع
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404
رنو در Cannes Lions 2022 برجسته است
کمپین ها و فعال سازی های جوایز:
- خدمات مراقبت رنو، فیلمی احساسی برای خدمات پس از فروش رنو در بخش فیلم برنز گرفت.
- Renault Plug Inn، برنامه همتا به همتا برای یک سرویس شارژ مجدد جامعه، دو برنز در دسته های تجربه برند و فعال سازی و پایداری کسب کرد.
- دهکده برقی Appy که توسط رنو در سال 2021 ایجاد شد، برنده برنز در بخش اثربخشی خلاقیت شد.
یکی دیگر از نکات برجسته رنو در جشنواره کن شیرهای 2022، تنوع کمپین ها و دسته بندی های اهدا شده است.
این تنوع، سطح همه جانبه و برابر نیاز خلاقانه را به هر موضوعی که باشد نشان می دهد، که رنو را قادر می سازد تا خود را در میان برندهای تبلیغاتی بزرگ قرار دهد.
منبع
کمپین ها و فعال سازی های فهرست کوتاه:
- Renault ReNew، فیلم این برند که به بازار خودروهای دست دوم در حال رشد سریع اختصاص دارد.
- رنو کانگو "باز برای چیزهای بزرگ"، فیلم تبلیغاتی برای خودروی تجاری نمادین این برند.
- کمپین تبلیغاتی چاپ «همیشه بچه ها» که برای ترویج تجارت رنو راه اندازی شده است.
- فعال سازی رسانه ای "Zoe Airlines" با هدف برجسته کردن پیشنهاد Zoe راه اندازی شده است.
در کن 2022، رنو در مجموع 4 برنز و 7 فهرست نهایی را به دست آورد. شش کمپین مختلف جایزه دریافت کردند، اولین بار برای این برند با لوگوی الماس شکل، که به این ترتیب ورود آن را به لیست برندهای دارای پاداش در بخش خود نشان می دهد.