رنو دوباره در “Club des DA” و “Grand Prix Strategies” جایزه دریافت کرد.


RENAULT برای اولین بار در تاریخ خود به عنوان تبلیغ کننده سال در «CLUB DES DA» انتخاب شد.

پس از Cannes Lions 2022، جایی که رنو 4 برنز را به دست آورد و در شش کمپین مختلف جایزه دریافت کرد، برند لوگوی Diamond برنده جایزه محبوب سال تبلیغ شد. با مجموع 6 جایزه در تولید، تبلیغات و طراحی برای کمپین های خدمات مراقبت رنو، کمپین رنو کپچر و کار عظیم انجام شده در تغییر نام تجاری.

این جایزه از آنجایی که توسط جامعه خلاق اعطا می شود طعم خاصی دارد و به جسارت، تکرار خلاقانه، کیفیت اجرا، توانایی نوآوری، شگفتی و تجدید کدهای یک برند، یک بخش یا یک نوع بیان پاداش می دهد.

رنو پنج جایزه در «PRIX STRATEGIES DE LA PUB» و دو طلا در «PRIX STRATEGIES DU DESIGN» به خانه برد.

رنو پس از “Club des DA” هفته عالی خود را با کسب یک طلا، سه نقره و یک برنز برای پنج کمپین مختلف در “Prix Stratégies de la Pub” (جوایز استراتژی های تبلیغاتی) ادامه می دهد. این برند همچنین برنده طلا در دسته بندی «هویت بصری» و «طراحی برند جهانی».

رنو از دو جنبه متمایز است: تنوع کمپین‌ها و دسته‌های پاداش، که نشان می‌دهد سطح نیاز خلاقانه بدون توجه به موضوع، همه جا حاضر و برابر است، و این واقعیت که هر بار یک کمپین جهانی است.

آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند رنو، بسیار خرسند است که از کل تیم بازاریابی رنو و همچنین آژانس هایی که روی تمدید این برند کار کرده اند تشکر کند:

“این جوایز بدیهی است که مایه غرور بزرگی برای تیم ها و آژانس های ما هستند. آنها پاداش یک تلاش جمعی پرشور است که هیچ چیز را به شانس نمی گذارد. هیچ چیز با ارزش تر و شکننده تر از یک ایده نیست، به همین دلیل است که ما از خلقت دفاع می کنیم. عزم راسخ، بدون هیچ مصالحه ای، زیرا هنر در جزئیات است.»

کارل سافر، مدیر طراحی برند جهانی گروه رنو:

“به لطف جاه طلبی و عزم مشترک تیم های بازاریابی و بخش استایل رنو، ما هویت برند را عمیقاً متحول کرده ایم. ما یک هویت گرافیکی قدرتمند و مدرن حول نشان جدید رنو ایجاد کرده ایم که با تمام ارتباطات این برند تطبیق داده ایم. رسانه ها تا این نشانه قوی تغییر بلافاصله برای همه قابل مشاهده باشد.»

کمپین های برنده جایزه

باشگاه های AD:

  • Gold – Renault Care Service (جهت عکاسی)
  • طلا – Renault NouvelR (برند – شناسه)
  • Silver – Renault Care Service (ویرایش)
  • نقره ای – خدمات مراقبت رنو (جهت)
  • نقره ای – Renault NouvelR (برندینگ – برند شرکتی)
  • برنز – رنو کپچر (فیلم تلویزیونی)

Prix ​​Stratégies du Design (جوایز استراتژی های طراحی)

  • طلا – “NouverR” در دسته هویت بصری
  • طلا – “NouvelR” در دسته طراحی برند جهانی

جوایز استراتژی های تبلیغاتی

  • طلا – رنو “برق” (خودرو، دو چرخ)
  • نقره ای – Renault ‘Renew’ (خودرو، دو چرخ)
  • نقره ای – رنو مگان “اسب” (خودرو، دو چرخ)
  • نقره ای – خدمات مراقبت رنو (خودرو، دو چرخ)
  • برنز – رنو کپچر (خودرو، دو چرخ)



منبع