رنو دو کمپین تبلیغاتی جهانی با ZOE راه اندازی می کند: تعقیب و ترک آشیانه

تعقیب و گریز

به این ترتیب، رنو در حال راه اندازی دو کمپین تبلیغاتی جهانی جدید در اطراف ZOE است. برای انجام این کار، رنو و Publicis Conseil دو فیلم متفاوت با عملکرد خودرو تولید کردند: عملکرد تجاری با فروش بیش از 100000 دستگاه، ZOE پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی اروپا در سال 2020 و عملکرد فنی با قدرت 395 کیلومتر آن. محدوده WLTP

برای این فیلم، رنو یادآوری می‌کند که ZOE با برجسته‌سازی استقلال آن (تا 395 کیلومتر WLTP)، حجم صندوق عقب آن 338 لیتر و فضای داخل هواپیما، بهترین انتخاب است. با این نقاط قوت، ZOE خودروی سگمنت B است که می داند چگونه شما را به هر کجا که زندگی شما را می برد، ببرد.

برای بیش از 10 سال، رنو پیشگام و پیشرو در تحرک الکتریکی در اروپا بوده است. یکی از بازیگران کلیدی بازار، ZOE از زمان راه اندازی بیش از 270000 نسخه فروخته است.

با این کمپین مسئله بزرگنمایی ZOE با رویکردی جدید، تازه و مدرن است. این فیلم بسیار ریتمیک واقعاً با کمپین‌های معمول در این بازار متفاوت است، پیامی قوی را تأیید می‌کند: شماره 1 برق اروپا.

رنو و Publicis تصمیم گرفته اند تا آن را از طریق یک داستان جهانی، بسیار انسانی و احساسی روایت کنند، جایی که والدین به فرزند خود زمانی که او می خواهد لانه را ترک کند تا برای تحصیل در دانشگاه برود، یک ZOE پیشنهاد می کنند.

در این کمپین، رنو بر رهبری خود با ارتباطات خوش بینانه، مدرن و پویا تأکید می کند: ZOE یک پرفروش واقعی است، همانطور که تعداد فزاینده مشتریانی که آن را پذیرفته اند نشان می دهد. برای این فیلم، قهرمان راننده یک ZOE را تعقیب می کند که پیدا کردن او در انبوهی از رنو ZOE ها بسیار دشوار خواهد بود.

ترک لانه

با این دو کمپین بسیار مکمل، رنو به کشورهای خود حق انتخاب می دهد. برای اطمینان بخشیدن و رفع موانع اصلی برای پذیرش وسایل نقلیه الکتریکی، کمپین LEAVING THE NEST یا برای کشورهای بالغ تر با کمپین THE CHASE.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: