رنو دو کمپین جهانی جدید در ZOE راه اندازی می کند: تعقیب و ترک لانه

تعقیب و گریز

در این کمپین، رنو با ارتباطی خوش بینانه، مدرن و پویا بر رهبری خود تأکید می کند: ZOE یک پرفروش واقعی است، همانطور که تعداد فزاینده مشتریانی که آن را پذیرفته اند نشان می دهد. برای این فیلم، قهرمان در حال تعقیب راننده یک ZOE است که پیدا کردن آن در مجموعه گسترده رنو ZOE بسیار دشوار خواهد بود.

پیشگام و پیشرو در زمینه تحرک الکتریکی برای بیش از 10 سال، رنو ZOE را با بیش از 270000 دستگاه از زمان عرضه به بازار عرضه کرده است.

ترک لانه

رنو در حال راه اندازی دو کمپین تبلیغاتی جهانی جدید در ZOE است. برای انجام این کار، رنو و Publicis Conseil دو فیلم متفاوت برای نمایش عملکرد خودرو تولید کرده‌اند. اول، عملکرد فروش آن، با بیش از 100000 دستگاه فروخته شده، ZOE پرفروش ترین خودروی الکتریکی در اروپا در سال 2020 است. دوم، عملکرد فنی، با برد 395 کیلومتر WLTP.

با این کمپین، ZOE با رویکردی جدید، تازه و مدرن در اینجا به نمایش گذاشته شده است. بنابراین، این فیلم بسیار ریتمیک با کمپین های معمول در بازار خودروهای برقی بسیار متفاوت است و حامل پیام قوی شماره 1 برای خودروهای الکتریکی در اروپا است.

رنو و Publicis داستانی جهانی، انسانی و عاطفی را انتخاب کرده‌اند که در آن والدین به فرزند خود یک ZOE می‌دهند، زمانی که او می‌خواهد از لانه خارج شود و به دانشگاه برود. رنو برای این فیلم نشان می دهد که ZOE با تاکید بر استقلال آن (تا 395 کیلومتر WLTP)، حجم صندوق عقب آن 338 لیتر و فضای داخل هواپیما بهترین انتخاب است. با این دارایی‌ها، ZOE خودروی سگمنت B است که به شما اجازه می‌دهد تا هر کجا زندگی شما را می‌برد.

با این دو کمپین بسیار مکمل، رنو به کشورهای خود حق انتخاب می دهد. اطمینان بخشی و مقابله با موانع اصلی در پذیرش وسایل نقلیه الکتریکی، با فیلم LEAVING THE NEST یا فیلم تعقیب و گریز برای کشورهای با بلوغ بیشتر در بازار EV.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: