فراتر از ساخت فرانسه، ساخت فرانسه – ساخته شده از روح فرانسوی – است که رنو می خواهد آن را جشن بگیرد.
اولین پخش این فیلم تبلیغاتی 23 تیرماه روز ملی در قالب 60 ثانیه در نظر گرفته شده است.
سفری که در آن پل الوارد و لینو ونتورا، جین بیرکین و ژوزفین بیکر، کات کیلر و بارباپاپا، مونه و جمل دبوز با هم شانه میکنند. اعلامیه ای از عشق به یک فرانسه جسور، متنوع و معتبر، مقاوم و انعطاف پذیر، بدخلق و خوش بین، عصبانی و شاد، اما بالاتر از همه سرسخت.
برای حمایت از این تعهد، رنو می خواست به این فرانسه شاد، سخاوتمند، جسور، این فرانسه چند فرهنگی و الهام بخش ادای احترام کند.
تصاویر در ترکیبی از فیلمها، نقاشیها، عکسهایی که داستان فرانسه را در طول سالها روایت میکنند، رژه میروند و بر روی مناظر یا بناهای تاریخی نمایش داده میشوند.
ما در طول تاریخ، زنان و مردان، مکان ها و نمادهایی که غنا و منحصر به فرد فرانسه را تشکیل می دهند، به حماسه کشیده شده ایم. یک سفر موسیقایی و تصویری.
ساخت فرانسه فراتر از همه مردم، ارزشها، فرهنگ، تاریخ و حالت ذهنی «فرانسوی» است: سرسخت، سرسخت، بدخلق… اما همچنین انسانی، مشتاق، کمالگرا.
ترکیبی از فرهنگ ها و شخصیت ها که این روح معروف فرانسوی را خلاصه می کند.
این فیلم جدید سفری است در سراسر کشور، سفری در زمان، سفری در میان کلمات.
زیرا «ساخت فرانسه» خیلی بیشتر از یک محل ساخت است.
ابتدا، این کمپین توسط موسیقی متنی که Mireille Mathieu را با Michel Polnareff و Cut Killer ترکیب می کند، انجام می شود. سفر می تواند آغاز شود:
این کمپین اعلان عشق به فرانسوی ها، به فرانسه است.