رنو شریک رسمی جدید Greenweez Paris Premier Padel Major است

فدراسیون تنیس فرانسه (FFT) افتتاحیه پادل ماژور برتر گرین ویز پاریس را در استادیوم رولان گاروس برگزار می کند که از یازدهم برگزار می شود.هفتم به 17هفتم ژوئیه 2022.

از نسخه 2022 و با مدت اولیه سه سال، رنو شریک رسمی مسابقات برای سال اول خواهد شد و در سال‌های آینده، در سال‌های 2023 و 2024، به شریک پریمیوم می‌رسد.

یک شراکت الکتریکی

پس از موفقیت بزرگ همکاری در طول آخرین تورنمنت رولان گاروس، رنو تصمیم گرفت با فدراسیون تنیس فرانسه در یک رشته ورزشی دیگر متحد شود: پادل. رشته‌ای جوان، سرگرم‌کننده، پرطرفدار و رو به رشد، که با تکیه بر بازیکنان، هواداران و مسابقات بین‌المللی بیشتر در سراسر جهان، شتاب بیشتری می‌گیرد.

در طول هفته مسابقات، این برند همچنین روی غرفه‌ای به مساحت 150 متر مربع در کوچه‌های استادیوم رولان گاروس حساب می‌کند، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند تمام جدید رنو مگان E-Tech الکتریکی، رنو 5 پروتوتایپ و رنو استرالیا SUV کاملاً جدید را بیابند. از جمله نسخه اسپریت آلپاین.

لوگوی رنو تا شبکه بالا می رود

به عنوان بخشی از این همکاری جدید، لوگوی رنو بر روی تورها و پانل های کناری زمین های اصلی در سراسر مسابقات نمایش داده می شود.



منبع

استادیوم رولان گاروس برای پادل ماژور برتر گرین‌ویز پاریس خود را متحول می‌کند و از خاک رس قرمز نمادین به چمن مصنوعی و توری فلزی و صفحات شیشه‌ای می‌گذرد. شش زمین پادل نصب خواهد شد، از جمله اصلی در دادگاه فیلیپ شاتریه. زمین های 2، 3، 4، 5 و 6 نیز برای میزبانی مسابقات استفاده خواهند شد.

رنو به عنوان شریک رسمی حمل‌ونقل، ناوگانی متشکل از 20 دستگاه کاملاً جدید رنو مگان E-Tech الکتریکی را به گرین‌ویز پاریس برتر پادل ماژور، به عنوان بخشی از مجموع 30 ناوگان خودرویی که برای انتقال بازیکنان و تیم‌ها و مقامات آنها استفاده می‌شود، ارائه می‌کند.

در این زمینه، تاریخ بین رنو و فدراسیون تنیس فرانسه با تبدیل شدن رنو به شریک رسمی سرگرد پاریسی پیست بین‌المللی پریمیر پادل، انگیزه جدیدی می‌گیرد.

RENAULT X FALLEN


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: