پاری سن ژرمن در سال 1970 تاسیس شد. از زمانی که در سال 2011 توسط QSI خریداری شد، تبدیل به یکی از بزرگترین باشگاه های فوتبال و یکی از بزرگترین برندهای ورزشی در جهان شد. باشگاه دوباره با پاریس، که در قلب سازمان قرار دارد، تحت فلسفه “یک شهر منحصر به فرد، یک باشگاه منحصر به فرد” ارتباط برقرار کرده است. و این تازه شروع است. یک مرکز آموزشی و آموزشی جدید به زودی درهای خود را باز خواهد کرد.
گروه رنو که از سال 1898 تولیدکننده خودرو است، یک گروه بین المللی است که در 134 کشور جهان حضور دارد و در سال 2017 نزدیک به 3.76 میلیون دستگاه خودرو فروخته است. اکنون بیش از 180000 کارمند دارد، 36 سایت تولیدی و 12700 نقطه فروش در سراسر جهان دارد. این گروه برای رویارویی با چالش های تکنولوژیکی عمده آینده و دنبال کردن استراتژی رشد سودآور خود، بر توسعه بین المللی خود متکی است. این خودرو بر مکمل بودن پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای الکتریکی و اتحاد منحصر به فرد خود با نیسان و میتسوبیشی متکی است. رنو با تیمی جدید در فرمول 1 و تعهد به فرمول E، موتوراسپرت را به وسیله ای برای نوآوری و آگاهی از برند تبدیل می کند.
فیلیپ بوروس، مدیر فروش گروه رنو در فرانسه ، اضافه :
ما خوشحالیم که برند رنو خود را با برند پاری سن ژرمن مرتبط می کنیم که به نفوذ پاریس و فرانسه در جهان کمک می کند. این مشارکت عمده فرصت های فعال سازی متعددی را در فرانسه و در سطح بین المللی به نفع مشتریان و شبکه های فروش ما ارائه می دهد. »
درباره پاری سن ژرمن:
این دو برند به طور مشترک کمپین های تبلیغاتی بزرگی را در فرانسه و خارج از کشور راه اندازی خواهند کرد و از نیروی ضربت رنو، یکی از بزرگترین تبلیغ کنندگان فرانسوی، و اشتیاق حامیان باشگاه پاریسی بهره مند خواهند شد.
1. باشگاه دارای بخش هایی برای فوتبال مردان و زنان، هندبال، جودو و ورزش های الکترونیکی است.
2. این تیم تنها در هفت سال موفق به کسب 19 جام شده است که 37 جام در تاریخ خود بوده است. پاری سن ژرمن موفق ترین باشگاه فرانسه است.
3. باشگاه بازیکنان بزرگ زیادی مانند رونالدینیو، بکام، ابراهیموویچ و در حال حاضر نیمار، امباپه، کاوانی، تیاگو سیلوا و غیره را جذب کرده است.
4. از سال 2011، پارک دو پرنس، خانه تاریخی باشگاه، دستخوش تحولات اساسی شده است که منجر به سرمایه گذاری بیش از 80 میلیون یورو شده است. این ورزشگاه در حال حاضر یک استادیوم پیشرفته با 5000 صندلی VIP و 900 مکان اختصاص داده شده به خانواده ها و کودکان است.
5. پاری سن ژرمن تمام بازی های خانگی خود را با تماشاگران فروخته شده انجام می دهد. درآمد حاصل از فروش بلیط و هتلداری در هفت سال چهار برابر شده است.
6. خارج از زمین، پاری سن ژرمن یکی از سریع ترین باشگاه های فوتبال در حال رشد در جهان است که در سال 17-2016 به بیش از 1 میلیارد دلار رسیده است (ارقام Brand Finance)
7. درآمد باشگاه در طول دوره پنج برابر شده است، از 80 به بیش از 500 میلیون یورو، در حالی که درآمد اسپانسر بین سال های 2011 تا 2018 ده برابر شده است.
8. محبوبیت بین المللی باشگاه همچنان در حال افزایش است. پایگاه هواداران به طور تصاعدی در حال افزایش است، این باشگاه یکی از پرطرفدارترین باشگاهها در جهان است که در کمتر از هفت سال از صفر به جامعه بیش از 60 میلیون هوادار میرسد.
9. آکادمی پاریس سن ژرمن با پذیرایی از بیش از 12000 کودک در هر فصل در 12 کشور، با بیش از 60 مکان، 35 شهر و 150 کمپ فصلی، همچنان به رشد خود ادامه می دهد.
10. بازپرداخت به جامعه برای باشگاه، که بنیادی را به این امر اختصاص داده است، اساسی است. برای انجام این کار، در میان بسیاری از پروژه ها، مدرسه Rouge & Bleu خدمات رسانی به آسیب پذیرترین کودکان را ممکن می سازد.
اتحاد این دو برند نیز دیجیتال خواهد بود. در منطقهای که هر دو خلاقیت بالایی از خود نشان میدهند، 60 میلیون هوادار باشگاه در رسانههای اجتماعی میتوانند انتظار محتوای شگفتانگیزتر و جذابتری داشته باشند.
مارک آرمسترانگ، مدیر حامی مالی پاری سن ژرمن ، گفت:
ما خوشحالیم که رنو پاری سن ژرمن را برای نشان دادن ورود خود به خانواده فوتبال انتخاب کرده است و افتخار می کنیم که این باشگاه را با یکی از جواهرات صنعت فرانسه مرتبط می کند. رنو جایگاه ویژه ای در بین شرکای ما خواهد داشت. ما مشتاقانه منتظریم که در این فصل با هم کار کنیم و شاهد حضور بازیکنانمان در تبلیغات معروف “French Touch” رنو باشیم. »
نیکلاس سرس
تلفن: +33 (0) 1 41 41 57 51
تلفن همراه: +33 (0)6 58 22 44 23
ایمیل: [email protected]