رنو محدوده LCV تمام الکتریکی خود را با ون کانگو جدید E-TECH و New Master E-TECH 52 کیلووات ساعتی تجدید می کند.

Mobilize، نام تجاری گروه رنو که به اشکال جدید تحرک اختصاص داده شده است، به لطف یک پلتفرم فناوری یکپارچه، طیف گسترده ای از خدمات مرتبط با خودرو را ارائه می دهد: تامین مالی، بیمه، پرداخت، انرژی، تعمیر و نگهداری و بازسازی.

باتری ها 8 سال یا 160000 کیلومتر گارانتی دارند. در این بازه زمانی، اگر ظرفیت آنها به کمتر از 70 درصد ارزش اسمی (SoH) کاهش یابد، به صورت رایگان تعویض می شوند.

رنو در حال تجدید محدوده LCV تمام الکتریکی خود است و با کانگو وان E-TECH الکتریکی کاملاً جدید و جدید 52 کیلووات ساعتی Master E-TECH Electric شروع می‌کند تا انعطاف‌پذیری و آزادی بیشتری بدون هیچ مصالحه‌ای داشته باشد.

تمام نقاط قوت و نوآوری وانت کانگو در یک وسیله نقلیه تمام برقی

نزدیک به 2700 کارمند دارد و نزدیک به 5000 شغل غیرمستقیم در اقتصاد محلی ایجاد می کند. 84 درصد از تامین کنندگان کارخانه در فرانسه مستقر هستند.

Master Van E-TECH Electric کاملاً جدید 52 کیلووات ساعتی در 15 نسخه (به جای شش نسخه اصلی) با انتخاب سه طول مختلف و سه ارتفاع مختلف در دسترس خواهد بود که در 3.1 و 3.5 تن در هنگام باز شدن سفارشات و بعداً در دسترس خواهد بود. 3.8 تن چهار نسخه ون حجم بار 8 تا 15 متر را ارائه می دهند3. دو نسخه «کف کابین» در L2 یا L3 ارائه می‌شوند و پایه‌های ایده‌آلی برای تبدیل‌های تخت، کمپرسی یا حجم زیاد هستند که می‌توانند تا 20 متر را حمل کنند.3.

از سال 1980، Master از کارخانه سواب رنو در Batilly ساخته شده است.

به لطف باتری لیتیوم یونی جدید 45 کیلووات ساعتی خود، متشکل از 8 ماژول مستقل و به راحتی قابل تعمیر، کانگو ون E-TECH Electric کاملاً جدید دارای بردی تا 300 کیلومتر در چرخه WLTP است. به این ترتیب، غواصان مینی ون هنگام سفرهای کاری یک روزه، با هزینه ای بی نظیر برای داشتن و دویدن، آرامش خاطر دارند.

Kangoo Van E-TECH Electric کاملاً جدید مجهز به موتور 90 کیلوواتی با گشتاور فوری 245 نیوتن متر برای تجربه رانندگی نرم و بدون استرس در هر شرایطی است. حالت Eco که توان خروجی و حداکثر سرعت خودرو را محدود می‌کند، به بهینه‌سازی برد کلی کمک می‌کند و بهترین استفاده را هنگام حمل بار سبک می‌کند.

باتری موجود در نسخه‌های دارای شارژر 22 کیلوواتی، دارای سیستم خنک‌کننده مایع و مقاومت الکتریکی است که امکان استفاده در منطقه دمای مناسب را فراهم می‌کند و در نتیجه استقلال خود را حفظ می‌کند و زمان شارژ را کاهش می‌دهد.

در نهایت، به لطف برنامه تلفن هوشمند MyRenault یا سیستم چندرسانه ای Renault Easy Link، Kangoo Van E-TECH Electric کاملاً جدید دارای مجموعه خاصی از خدمات متصل است، مانند:

  • برنامه ریزی شارژ باتری با نظارت بر وضعیت شارژ از راه دور
  • پیش گرمایش/پیش سرمایش محفظه سرنشین
  • تشخیص نقاط شارژ در مسیر
  • محاسبه مقاصد قابل دسترس با شارژ باتری باقی مانده

MAUBEUGE، مرکز تعالی در قلب برق

Master E-TECH Electric کاملاً جدید 52 کیلووات ساعتی دارای موتور الکتریکی کارآمد با قدرت 57 کیلووات (معادل 76 اسب بخار) است. برای رانندگی در جاده های شهری و حاشیه شهری با انعطاف پذیری بسیار ایده آل است.

موتور الکتریکی و واحدهای شارژ کانگو وان E-TECH الکتریک کاملاً جدید همگی در کارخانه رنو Cleon در نرماندی تولید می شوند.

فضا و کارایی یک Master در مدل تمام الکتریکی اما اکنون با برد بیشتر

Master Van E-TECH Electric کاملاً جدید 52 کیلووات ساعتی مجهز به هشدار خروج از خط، کمک پارک عقب و دوربین معکوس، جدیدترین ADAS را دارد:

  • کمک پارک جلو2
  • کمک پارک عقب2
  • دوربین عقب
  • کمک دید عقب با نمایشگر دوربین در قسمت بالایی جلوپنجره که دید عقب بهینه میان برد و دوربرد را ارائه می دهد.
  • کمک باد جانبی (استاندارد) که در سرعت بالای 70 کیلومتر بر ساعت فعال می شود و تا 50 درصد انحراف جانبی خودرو را در شرایط رانندگی شدید تصحیح می کند.
  • چراغ ها و برف پاک کن های اتوماتیک (استاندارد)
  • سیستم ترمز اضطراری فعال (AEBS)، فعال در جاده‌های شهری و بزرگراه‌ها.
  • هشدار خروج از خط2

اکنون 36 سال پس از اولین نمونه اولیه تمام الکتریکی Master و 10 سال پس از اولین فروش عمومی کانگو ZE تمام الکتریکی، با بیش از 70000 دستگاه فروخته شده از آن زمان، رنو خود را به عنوان یک پیشگام جهانی و پیشرو اروپایی در خودروهای الکتریکی تثبیت کرده است.

موتور الکتریکی و واحدهای شارژ برای Master Van E-TECH Electric کاملاً جدید 52 کیلووات ساعتی همگی در کارخانه رنو Cleon در نرماندی (فرانسه) ساخته شده‌اند. باتری در کارخانه Flins مونتاژ می شود و برقی شدن خودرو در سایت Gretz-Armainvilliers انجام می شود.

خدماتی که هر نیازی را با موبیلیز پوشش می دهد

برای اپراتورها و متخصصان تحویل آخرین مایل، خدمات Mobilize نیز در اطراف Kangoo E-Tech Electric و Master E-Tech Electric با تاکید ویژه بر شارژ و بهینه سازی مدیریت ناوگان به لطف داده ها ارائه می شود:

  • خدمات مالی: Mobilize Financial Services راه حل های تامین مالی، بیمه و پرداخت را متناسب با استفاده هر مشتری ارائه می دهد.
  • انرژی: نصب ایستگاه های شارژ توسط Mobilize Power Solutions، دسترسی به شبکه ای از 260000 ایستگاه شارژ در اروپا، شامل 1600 ایستگاه شارژ سریع Ionity، با Mobilize Charge Pass/Mobilize Business Pass، شارژ هوشمند با Mobilize Smart Charge، و گواهی باتری برای فروش مجدد وسایل نقلیه
  • Mobilize Fleet Monitoring، راه حل های حرفه ای برای نظارت آسان، مدیریت و بهینه سازی مدیریت ناوگان:
    • Mobilize Fleet Data دسترسی آسان و بی‌درنگ به داده‌های خام خودرو مانند هشدارهای مسافت پیموده شده، تعمیر و نگهداری و عملیات، برد وسایل نقلیه الکتریکی، موقعیت جغرافیایی و همچنین اطلاعات رانندگی مانند مصرف فعلی را فراهم می‌کند. سوخت یا انرژی
    • Mobilize Fleet Connect با ارائه یک سیستم مدیریت کامل که اطلاعات گزارش شده را تجزیه و تحلیل می کند و به مدیران ناوگان توصیه می کند تا به آنها در پیش بینی هزینه ها و دارایی های ثابت خودرو برای نگهداری دوره ای، مدیریت قرارداد و کاهش کمک کند، مدیریت ساده و هوشمندانه داده های مربوط به وسایل نقلیه، تامین مالی و استفاده از آنها را امکان پذیر می کند. مصرف انرژی و انتشار CO2 بالادست، این سرویس اجازه می دهد تا برنامه ریزی بهینه تحرک در شرکت را تضمین کند و کارایی حرفه ای و کنترل هزینه را تضمین کند.

با قرار دادن باتری در زیر پانل کف، ظرفیت بار ون تا 3.9 متر بدون تغییر باقی می ماند.3 حجم ذخیره سازی در نسخه L1 (4.9 متر3 در مدل لانگ فرمت، که بعدا منتشر می شود)، 600 کیلوگرم بار (800 کیلوگرم در مدل فرمت طولانی)2) و ظرفیت بکسل 500 کیلوگرم.

در تلاش برای صنعتی کردن تولید نسخه های خصوصی و تجاری کانگو کاملا جدید و همچنین خودروهایی از برندهای شریک مرسدس و نیسان و تضمین تولید با بالاترین کیفیت ممکن.

ساخت باتیلی، فرانسه

رنو مستر که از سال 2009 در کارخانه های رنو در Batilly (فرانسه) و کوریتیبا (برزیل) ساخته شده است، رهبر بازار در فرانسه، لهستان، اسلوونی، کرواسی، برزیل و مراکش است.

فقط بیش از 10 سال پیش، Kangoo اولین عنوان خود را برای “ون بین المللی سال” با اولین نسخه تمام الکتریکی به دست آورد. تجربه یک دهه گذشته و استفاده فشرده توسط کاربران حرفه ای به رنو این امکان را داده است تا جایگاه خود را به عنوان پیشرو در خودروهای LCV الکتریکی حفظ کند و به همین دلیل است که امروزه در موقعیت مناسبی برای ارائه یک کانگو الکتریکی کاملاً جدید با بهترین محدوده در بازار قرار دارد.

باتری کاملاً جدید Kangoo Van E-TECH Electric 2 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد تا از 15٪ به 80٪ شارژ شود وقتی به Wallbox 11 کیلوواتی وصل شود و کمتر از 6 ساعت در Wallbox 7.4kW.

دو نوع راه حل برای شارژ باتری ون وجود دارد:

  • شارژر AC تک فاز 7.4 کیلوواتی مناسب برای انواع شارژ خانگی.
  • یک شارژر DC 22 کیلوواتی برای شارژ سریع در ایستگاه های شارژ عمومی که به شما امکان می دهد 50 کیلومتر برد (چرخه WLTP) را در 45 دقیقه بازیابی کنید.

این کارخانه همراه با تأسیسات Douai و Ruitz، قلب مرکز جدید ElectriCity، بزرگترین و رقابتی ترین مرکز تولید EV اروپا را تشکیل می دهد که رنو قصد دارد تا سال 2025 سالانه 400000 خودروی الکتریکی تولید کند.

آخرین اخبار رنو را از طریق دنبال کنید وب سایت رسانه



منبع

نسخه تمام الکتریک دارای فضای بار مشابه با همتای ICE خود با یکی از بزرگترین حجم های ذخیره سازی در رده خود است.

رنو 450 میلیون یورو در این کارخانه سرمایه گذاری کرده و کارگاه مونتاژ باتری جدید را نصب کرده است.

در نهایت، Kangoo Van E-TECH Electric کاملاً جدید دارای شیشه جلوی گرم شونده است2، صندلی های جلو و فرمان2 به عنوان موارد اضافی اختیاری این ویژگی‌ها آسایش حرارتی بیشتری را فراهم می‌کنند، در حالی که تأثیر کمی بر باتری دارند.

محدوده ترکیب حالت رانندگی / رژیم ترمز به این معنی است که رانندگان می توانند بین شش سبک رانندگی مختلف برای راحتی و برد بهینه با توجه به استفاده خاص خودرو و شرایط ترافیکی خود انتخاب کنند.

از سال 2011، کارخانه رنو در Maubeuge، واقع در Hauts-de-France، وسایل نقلیه Kangoo را برای مشتریان در سراسر جهان تولید می کند.

باتری کاملاً جدید Master Van E-TECH Electric 52kWh 5 ساعت طول می کشد تا به 80% شارژ برسد، وقتی به Wallbox 7.4 kW وصل می شود و 10 ساعت در باتری 3.7kW خانگی.

پمپ حرارتی زمانی که دما بین 15- تا 15+ درجه سانتیگراد باشد عملکرد مطلوبی را ارائه می دهد. علاوه بر ارائه راحتی حرارتی درجه یک، استقلال را حفظ می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد تا 85 کیلومتر از استقلال WLTP را علاوه بر آن حفظ کنید!

حالت Eco ون – محدود کردن حداکثر قدرت و سرعت – همراه با لاستیک‌های مقاومت پایین، حداکثر برد و حداکثر راحتی رانندگی را تضمین می‌کند.

New Kangoo Van E-Tech Electric برای تضمین بهترین محدوده در تمام فصول، تهویه مطبوع را با پمپ حرارتی تنظیم کرده است. این امکان گرمایش در زمستان و سرمایش در تابستان را با استفاده از اصل تهویه مطبوع برگشت پذیر فراهم می کند. گرمایش محفظه مسافر را با کالری بازیابی شده از خارج تامین می کند، در حالی که تهویه مطبوع کالری را از محفظه سرنشین استخراج می کند تا آنها را در خارج از خودرو تخلیه کند.

برای شارژ مجدد باتری، Kangoo Van E-TECH Electric کاملاً جدید انتخابی از سه نوع شارژر را ارائه می دهد:

  • به طور استاندارد، دو نوع شارژر داخلی ارائه می شود:
    • شارژر سه فاز 11 کیلوواتی مناسب برای انواع شارژ خانگی
    • یک شارژر سه فاز 22 کیلوواتی، برای شارژ سریع در پایانه های عمومی.
  • به عنوان یک گزینه در شارژر 22 کیلوواتی، یک شارژر سریع 80 کیلوواتی DC (جریان مستقیم) برای بازیابی 170 کیلومتر استقلال (چرخه WLTP) در 30 دقیقه

راننده می تواند بین سه رژیم ترمز احیا کننده یکی را انتخاب کند:

  • قایقرانی (چراغ نمایشگر B1): حالت احیا کننده محدود، مناسب برای رانندگی در بزرگراه ها و خطوط سریع
  • درایو (B2): حالت احیا کننده پیش‌فرض برای استفاده همه‌جانبه که حس موتور ICE هنگام گرفتن پای پدال گاز دارد
  • ترمز (B3): حداکثر حالت احیا کننده برای استفاده در ترافیک و جاده های کوهستانی.

اطلاعات مربوط به حالت رانندگی انتخابی، مدیریت توان الکتریکی، و ADAS روی صفحه ابزار دیجیتالی 10 اینچی رنگی و کاملاً قابل تنظیم، اختیاری نمایش داده می شود.

Kangoo Van E-TECH Electric کاملاً جدید از میراث نسل قبلی خود ICE استفاده می کند، همان ون که برنده «ون بین المللی سال 2022» شد.

Master Van E-TECH Electric کاملاً جدید 52 کیلووات ساعتی همچنین تمام ویژگی‌های نوآورانه کابین خلبان را از نسخه ICE به ارث برده است:

  • قفسه «ایزی لایف» بالای جعبه دستکش قرار دارد که با یک فشار ساده باز می‌شود و ارائه می‌کند:
    • یک فضای کاری اضافی
    • محل استراحت ناهار مجهز به یک فنجان بزرگ مرکزی
  • یک کشوی بزرگ 10.5 لیتری «Easy Life» برای دسترسی آسان
  • شارژر تلفن هوشمند القایی
  • یک ایستگاه اتصال رایانه لوحی دیجیتال در بخش مرکزی داشبورد
  • سیستم اطلاعات سرگرمی R-link Evolution

ون برقی بزرگ رنو، کاملاً جدید Master Van E-TECH Electric 52 kWh، یک باتری کاملاً جدید 52 کیلووات ساعتی دریافت کرده است که در نتیجه پوشش آن را با برد WLTP تا 200 کیلومتر افزایش می دهد.

سایر ویژگی‌های قابل حمل عبارتند از: «کنجد باز رنو» مبتکرانه و منحصربه‌فرد با بزرگ‌ترین دهانه کناری موجود در بازار با ارتفاع 1.45 متر، گالری داخلی جمع‌شونده «Easy Inside Rack»، سه صندلی جلو با پشتی تاشو وسط. یک دفتر سیار و محفظه‌های تقریباً 60 لیتری ذخیره‌سازی کابین از جمله کشوی «رنو ایزی لایف» ایجاد کنید.

در کانگو وان E-TECH الکتریکی کاملاً جدید، ترمز هیدرولیک معمولی توسط یک سیستم ARB (سیستم ترمز احیاکننده تطبیقی) کمک می کند، که بدون توجه به رژیم ترمز انتخابی، میزان انرژی بازیافتی را به حداکثر می رساند.

درست مانند کانگو ون E-TECH الکتریکی کاملاً جدید، ترمز هیدرولیک معمولی توسط یک سیستم ARB (سیستم ترمز احیاکننده تطبیقی) کمک می کند، که بدون توجه به رژیم ترمز انتخابی، مقدار انرژی بازیافتی را به حداکثر می رساند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: