رنو مگان E-Tech کاملاً جدید: از اسب بخار تا قدرت الکتریکی

کمپین جهانی تماماً جدید Megane E-Tech الکتریکی از 2 شروع خواهد شدnd مارس در 23 کشور اروپایی، و اقتباس به چندین زبان، با پخش فیلم از طریق رسانه های اجتماعی و وب سایت رنو.

در این جدیدترین فیلم، مگان E-Tech الکتریکی را می‌توان دید که در یک منظره شهری خیالی، شاعرانه و سبک و بدون چراغ راهنمایی و علائم رانندگی می‌کند، نه عابران پیاده و نه خودرو، ساختمان‌ها همه جا در سایه‌های متضاد روشن و تاریک هستند. مردان و زنانی که بر بالای اسب‌ها نشسته‌اند، در حالی که در خیابان‌های شهر می‌چرخند، با Megane E-Tech الکتریکی از هم عبور می‌کنند. نگاه آنها به ماشین دوخته شد که گویی مبهوت یا حتی مجذوب آنچه در آینده خواهد بود. برخی از اسب‌ها تا آنجا پیش می‌روند که یال‌های خود را به نشانه احترام به خطوط براق خودرو تعظیم می‌کنند.

رنو مگان E-Tech الکتریکی شروعی برق‌آمیز برای عصر جدیدی برای این برند است. به افتخار راه اندازی این خودرو، فیلمی بسیار نمادین و تحسین برانگیز ساخته شد تا نشان دهد که چگونه تحرک از احتراق به برق تبدیل می شود. ادای احترام به دوران گذشته که اسب بخار جای خود را به برق می دهد.

برای تاکید بر تغییر انرژی در بازی، Start-Rec یک ارکستراسیون جدید از آهنگ “Power” توسط پسران پاچانگا ارائه کرد که سپس به عنوان آهنگ پشتوانه برای فیلم استفاده شد.

راه اندازی کمپین در سراسر جهان

دنیای خیالی مملو از ارجاعات به دنیای اسب است. مکانیک به عنوان یک نجار دیده می شود، مانکن های موجود در ویترین مغازه ها همگی شبیه اسب هستند و حتی گرافیتی های روی دیوار در کنار زمین بسکتبال سیمانی اسب هایی را در حال تاختن به تصویر می کشد. بخش‌های دیگر صحنه‌های دیدنی‌تری را نشان می‌دهند: جفت کردن اسب‌ها در هنگام پرورش در حالی که ماشین توسط آنها در منطقه مالی شهر رانندگی می‌کند. زن جوانی با لباس عروس از تالار شهر بر فراز اسبی سفید دور می‌شود و در حالی که دسته‌ای از اسب‌ها به زیبایی در خیابان‌های شهر می‌چرخند، از روی کاپوت مگان E-Tech الکتریکی می‌پرد.

همزمان با عرضه اولین مگان E-Tech Electric در بهار 2022، یک طرح ارتباطی گسترده‌تر با افزودن پخش تلویزیونی در مقیاس گسترده‌تر آغاز خواهد شد.

هر دو رنو و Publicis Conseil دست در دست هم با اسب سواران حرفه ای و دیگر کارشناسان سوارکاری برای ساخت این فیلم کار کردند.

به گفته آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی رنو، “رنو مگان E-Tech الکتریکی اولین مدل رنولوشن است و مظهر نوول وگ رنو است. این کمپین نقاشی دیواری شاعرانه ای را ترسیم می کند که خودروی جدید را به شیوه ای استثنایی به تصویر می کشد و تمام جاه طلبی های خلاقانه و فناوری این برند را برجسته می کند. “

از اسب بخار تا برق



منبع

عکس نهایی مگان E-Tech الکتریکی را نشان می دهد که از شهر خیالی در امتداد جاده کوهستانی دور می شود، موتور 160 کیلوواتی آن فصل جدیدی از تحرک الکتریکی را باز می کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: