
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404
رنو نسل جدید موتور بنزینی را برای اولین بار در Scénic و Grand Scénic به بازار عرضه می کند
Boulogne-Billancourt، 7 دسامبر 2017 – رنو امروز یک موتور بنزینی 1.3 توربوشارژ تزریق مستقیم جدید را معرفی کرد که توسط اتحاد و دایملر ساخته شده است. این موتور جدید که در Scénic و Grand Scénic افتتاح شد، از سال 2018 به تدریج در محدوده رنو عرضه خواهد شد. این موتور جدید با گشتاور بهتر در دورهای پایین و در دسترس بودن بیشتر و ثابت در دورهای بالا، در عین حال که مصرف سوخت را کاهش می دهد، بهبود قابل توجهی در لذت رانندگی ارائه می دهد. انتشار گاز CO2.
موتور بنزینی جدید ما تمام تخصص مهندسان گروه رنو، اتحاد و شریک ما دایملر را در بر می گیرد. با بیش از 40000 ساعت آزمایش، استانداردهای کیفیت هر دو شرکت Alliance و Daimler را برآورده می کند. در مقایسه با Energy TCe 130، Energy TCe 140 جدید حداکثر گشتاور اضافی 35 نیوتن متر را ارائه می دهد که در یک باند دور بیشتر از 1500 دور در دقیقه تا 3500 دور در دقیقه در دسترس است. گفت فیلیپ برونت، معاون جهانی Alliance Global – پیشرانه و وسایل نقلیه الکتریکی .
Scénic و Grand Scénic اولین مدل های رنو هستند که از این موتور بنزینی جدید تولید شده در کارخانه رنو در وایادولید اسپانیا بهره می برند. موتور Energy TCe 160 حداکثر گشتاور 260 نیوتن متر را در گیربکس دستی و 270 نیوتن متر در گیربکس EDC هنگام رسیدن به حداکثر قدرت ارائه می دهد. این حداکثر گشتاور از 1750 دور در دقیقه و تا 3700 دور در دقیقه می رسد. سفارشات در فرانسه و اروپا اکنون باز است و تحویل به مشتریان برای اواسط ژانویه 2018 برنامه ریزی شده است.
برای اطلاعات بیشتر برای دسترسی به مشخصات فنی و قیمت فرانسه اینجا را کلیک کنید.
منبع
این بلوک موتور بنزینی جدید، همراه با گیربکس های دستی و گیربکس های اتوماتیک دوکلاچه EDC، در انواع قدرت های 115 اسب بخار تا 160 اسب بخار موجود است. چندین نوآوری اخیر توسعه یافته اتحاد، از جمله پوشش اسپری حفاری، فناوری پوشش سیلندر از موتور نیسان GT-R، که با کاهش اصطکاک و بهینه سازی انتقال حرارت، کارایی را بهبود می بخشد، در خود جای داده است. سایر فناوری ها لذت رانندگی را افزایش می دهند و مصرف سوخت و انتشار CO2 را کاهش می دهند: فشار تزریق مستقیم سوخت 250 بار افزایش یافته است و طراحی محفظه احتراق خاص ترکیب سوخت/هوا را بهینه می کند. علاوه بر این، فناوری «میل بادامک زمان بندی متغیر دوگانه» سوپاپ های ورودی و خروجی را با توجه به بار موتور کنترل می کند. نتیجه این است که گشتاور بیشتر در دورهای پایین و گشتاور خطی بیشتر به صورت خطی در دورهای بالا در دسترس است تا از نظر راحتی رانندگی با واکنش بهتر در محدوده میانی برای مشتریان ما سود قابل توجهی داشته باشد.
افتتاح سفارش Scénic و Grand Scénic با موتور جدید
نویسنده: تیم تحریریه تحریریه رنو بلاگ
|