به مناسبت تورنمنت بعدی رولان گاروس که از 16 می تا 5 ژوئن برگزار می شود، داستان جدیدی بین گرند اسلم پاریس و شرکت سازنده رنو نوشته می شود. از نسخه 2022 و برای یک دوره اولیه 5 ساله، رنو شریک برتر رولان گاروس، یکی از معتبرترین رویدادهای ورزشی در جهان می شود.
این تعهد به تحرک پایدار به وضوح در ناوگان 100 خودروی برقی رنو مگان E-Tech که رنو از مجموع 160 وسیله نقلیه برای مسابقات رولان گاروس در دسترس قرار داده است، منعکس شده است.
به من 5 بده
رنو و رولان گاروس ریشه های یکسانی دارند، هر دو در فرانسه با جاه طلبی قوی بین المللی متولد شده اند و ارزش های مشترکی دارند: «ساخته شده از فرانسه»، اشتیاق، جسارت. مشارکت بین رنو و فدراسیون تنیس فرانسه (FFT) آشکارتر بود زیرا بر دو ستون استراتژیک مشترک استوار است: تحرک پایدار و مسئولیت اجتماعی.
یک ناوگان برقی
علاوه بر این، این برند چندین گروه از کودکان و نوجوانان از پیشینههای محروم را به رولان گاروس دعوت میکند تا به آنها فرصتی برای زندگی یک تجربه منحصر به فرد و شرکت در یک روز از مسابقات ارائه دهد.
فعالیت در داخل و خارج از استادیوم
در ابتدا، رنو می خواهد با بازسازی زمین های بازی در حومه شهرها با کمک هنرمندان محلی، تمرین تنیس را در شهرها ترویج دهد. افتتاح دو دادگاه در فرانسه تا پایان سال برنامه ریزی شده است.
رولان گاروس و رنو تمایل یکسانی برای حضور در رویکردی مسئولانه تر دارند. تحرک پایدار یک چالش واقعی برای هر دو برند است. رنو با هدف تبدیل شدن به یک برند 100% الکتریکی در اروپا تا سال 2030، تحول خود را سرعت می بخشد.
رنو برای همه علاقه مندان به تحرک و تنیس، مجموعه ای از تجربیات را آماده می کند که به بازدیدکنندگان و طرفداران این امکان را می دهد تا احساسات جدیدی را در طول رولان گاروس تجربه کنند.
به عنوان بخشی از استراتژی برند جدید خود، رنو تصمیم گرفته است مشارکت های بازاریابی خود را در سراسر جهان ساده کند و تعهدات خود را بر روی ستون های کلیدی با ارزش افزوده بالا متمرکز کند. رنو اکنون با دو مشارکت عمده بر روی دنیای ورزش تمرکز کرده است: راگبی، شریک اصلی فدراسیون راگبی فرانسه، و اکنون تنیس با تورنمنت رولان گاروس.
RENAULT X ROLAND-GARROS
برای کمک به تامین مالی پروژه “GIVE ME 5″، رنو “Let Challenge” را در طول مسابقات رولان گاروس راه اندازی خواهد کرد. هر بار که یک توپ سرویس قبل از سقوط به اردوگاه حریف به بالای تور برخورد می کند، که به طور متوسط بیش از 2000 بار در طول دو هفته مسابقات اتفاق می افتد، رنو مبلغی را به این ابتکار اجتماعی اختصاص می دهد.
در طول مسابقات، رنو جایگاهی به مساحت 150 متر مربع در راهروهای رولان گاروس خواهد داشت. تماشاگران میتوانند با رنو مگان E-Tech الکتریکی، رنو 5 پروتوتایپ و جدید رنو استرالیا، که نمایش عمومی جهانی آن در سایت رولند گاروس برگزار میشود، محدودهی برقی و برقی رنو را در آینده کشف کنند.
در کنار امضای این قرارداد مشارکتی، رنو در حال راه اندازی “GIVE ME 5” است، پروژه جدید مسئولیت اجتماعی این برند که به نسل های جوان اختصاص دارد.
به عنوان بخشی از این همکاری جدید و برای اولین بار در تاریخ رولان گاروس، آرم رنو بر روی تورهای پنج زمین اصلی (فیلیپ-شاتریه، سوزان-لنگلن، سیمون-ماتیو و زمین های شماره 7) ظاهر می شود. و شماره 14)، در طول مدت مسابقات، از مرحله مقدماتی تا فینال.
خط سبز رنو : همه کسانی که می خواهند به طور پایدار به مسابقات بپیوندند به لطف رنو می توانند این کار را انجام دهند. شرکت خودروهای اشتراک گذاری خودرو ZITY by Mobilize به مشتریان امکان سفر به رولان گاروس و پارک در نزدیکی ورزشگاه در یکی از فضاهای پارک ZITY را ارائه می دهد. مشتریان جدید این فرصت را خواهند داشت که از یک پیشنهاد ویژه بهره مند شوند.
رنو الکترو پاپ لاین : به مناسبت پنجاهمین سالگرد رنو 5، این برند پنج مدل تاریخی مجهز به موتور 100 درصد الکتریکی را تبدیل کرده است که طرفداران و مهمانان می توانند از آنها برای رسیدن به محوطه رولند گاروس استفاده کنند.
رنو خط اصلی : با حرکت از آتلیه رنو، پرچمدار این برند در شانزلیزه، طرفداران تنیس این فرصت را خواهند داشت که تجربه ای بی نظیر و جاودانه را تجربه کنند و سوار اتوبوس RATP از دهه 1930 شوند که آنها را مستقیماً به استادیوم می برد.