گرند اسلم پاریس و رنو سازنده با هم متحد شده اند تا فصل جدیدی در تاریخ خود بنویسند. با شروع مسابقات 2022، که از 16 می تا 5 ژوئن برگزار می شود، و برای مدت اولیه پنج سال، رنو شریک برتر رولان گاروس، یکی از معتبرترین رویدادهای ورزشی در جهان می شود.
این تعهد با تحرک پایدار به وضوح در ناوگان الکتریکی 100 دستگاه الکتریکی جدید رنو مگان E-Tech که رنو به عنوان بخشی از مجموع 160 ناوگان خودرو در اختیار مسابقات آزاد فرانسه قرار داده است، منعکس شده است.
به من 5 بده
خط سبز رنو: هر کسی که بخواهد با آلایندگی صفر به مسابقات برسد، به لطف رنو قادر به انجام آن خواهد بود. شرکت اشتراک خودرو ZITY توسط Mobilize به مشتریان خود امکان رسیدن به رولان گاروس و پارک درست در کنار استادیوم را در یکی از پنج پارکینگ ZITY ارائه می دهد. مشتریان جدید این شانس را خواهند داشت که از یک تبلیغ ویژه بهره مند شوند.
به عنوان بخشی از این همکاری جدید و برای اولین بار در تاریخ رولان گاروس، آرم رنو بر روی تورهای پنج زمین اصلی نمایش داده می شود.فیلیپ شاتریه، سوزان لنگلن، سیمون ماتیو و در زمین های شماره 7 و 14) در کل مسابقات، از دور مقدماتی تا فینال.
برای کمک به تامین مالی پروژه “GIVE ME 5″، رنو در طول تورنمنت رولان گاروس “Let Challenge” را اجرا خواهد کرد. هر بار که یک توپ ارائه شده قبل از فرود در زمین سرویس به طناب تور برخورد کند، که به طور متوسط بیش از 2000 بار در طول مسابقات اتفاق می افتد، رنو مبلغی را به این طرح اجتماعی اختصاص می دهد.
رنو و رولان گاروس قصد دارند رفتاری همیشه مسئولانه تر داشته باشند، بنابراین تحرک پایدار برای هر دو برند کلیدی است. رنو هم اکنون با هدف تبدیل شدن به یک برند کاملاً الکتریکی در اروپا تا سال 2030، تحول خود را سرعت می بخشد.
طرفداران تحرک و تنیس می توانند از چندین تجربه که رنو در طول مسابقات به نمایش می گذارد لذت ببرند.
رنو و گرند اسلم پاریس ریشههای یکسانی دارند، هر دو در فرانسه متولد شدهاند، با جاهطلبی قوی بینالمللی، و ارزشهای مشترک «ساخته شده از فرانسه»، اشتیاق و جسارت را دارند. همکاری بین رنو و فدراسیون تنیس فرانسه (FFT) آشکارتر بود زیرا پایه های خود را بر روی دو ستون اصلی استراتژیک برای هر دو برند قرار می دهد: تحرک پایدار و مسئولیت اجتماعی.
یک ناوگان برقی
علاوه بر این، این برند چندین گروه از کودکان و نوجوانان را که از پسزمینههای محروم رام میآیند به رولان گاروس دعوت میکند تا تجربهای انحصاری داشته باشند و به یک روز از مسابقات کمک کنند.
فعالیت های داخل و خارج از استادیوم
رنو الکترو پاپ لاین: به مناسبت رنو 5 50هفتم این برند در سالگرد سالگرد تولد، پنج مدل تاریخی را با موتور 100% برقی مجهز کرده است که طرفداران و مهمانان می توانند برای رسیدن به استادیوم رولان گاروس روی آن بنشینند.
به موازات امضای این قرارداد شراکتی، رنو در حال راه اندازی “GIVE ME 5” است، پروژه جدید مسئولیت اجتماعی این برند که به نسل های جوان اختصاص دارد.
در طول مسابقات، رنو همچنین روی غرفهای به مساحت 150 متر مربع در داخل رولان گاروس حساب میکند که بازدیدکنندگان میتوانند در مورد محدوده الکتریکی و الکتریکی آینده این برند با رنو مگان E-Tech الکتریکی، رنو 5 نمونه اولیه و رنو استرالیا کاملاً جدید اطلاعات کسب کنند. ، که اولین نمایش عمومی جهانی آن در رولان گاروس برگزار می شود.
رنو خط اصلی: با حرکت از آتلیه رنو، فروشگاه پرچمدار این برند در شانزلیزه، طرفداران تنیس این فرصت را خواهند داشت که تجربهای بینظیر را تجربه کنند، سوار بر اتوبوس RATP از دهه 30 میلادی که آنها را مستقیماً به استادیوم میبرد. .
رنو در اولین قدم می خواهد با بازسازی زمین های بازی در مناطق حومه شهر با کمک هنرمندان محلی، ورزش تنیس را در شهرها ترویج دهد. پیش بینی می شود تا پایان سال دو میدان در فرانسه افتتاح شود.
به عنوان بخشی از استراتژی برند جدید خود، رنو تصمیم گرفت مشارکت های بازاریابی جهانی خود را ساده کند و تعاملات خود را بر روی چند ستون کلیدی متمرکز کند که می توانند ارزش افزوده قابل توجهی ارائه دهند. رنو اکنون با دو مشارکت اصلی بر روی ورزش تمرکز خواهد کرد – راگبی، به عنوان شریک اصلی فدراسیون راگبی فرانسه، و اکنون تنیس، با تورنمنت رولان گاروس.