این مشارکت که در ابتدای سال امضا شد، اکنون میتواند با از سرگیری مسابقات راگبی و بینالمللی دامنه کامل خود را به دست آورد و از اکتبر از طریق روزهای باز و یک کمپین ارتباطی بزرگ که تحت عنوان برنامههای راگبی و بینالمللی قرار گرفته است، توسط رنو تجلیل خواهد شد. نشانه راگبی
رنو و FFR، شرکای جدید
من از این همکاری جدید با رنو در 4 سال آینده بسیار خوشحالم. ارزشهای مشترکی که ما را به هم پیوند میدهد و عشق ما به راگبی، کلیدهای یک مشارکت پایدار، محکم و پربار است که به آینده نگاه میکند. برنارد لاپورت، رئیس FFR. این همکاری جدید با رهبر فرانسوی در صنعت خودروسازی، نشان دهنده تمایل FFR به نمایندگی از کشور ما و ترویج راگبی فرانسه است.
با تعهد مجدد در کنار FFR، پس از یک همکاری اولیه بین سالهای 2008 و 2012، رنو خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در راگبی معرفی میکند و ریشههای فرانسوی خود را در صحنه بینالمللی تأیید میکند. رنو و دنیای Ovalie علاقه مشترکی به روحیه تیمی، احترام و اشتراک دارند. همچنین این یک رابطه نزدیک است که به صورت روزانه از طریق صدها مشارکت محلی ایجاد شده توسط شبکه فروش رنو با باشگاه هایی از همه مناطق و در همه سطوح، حرفه ای و آماتور برقرار می شود. بنابراین، تعهد رنو به راگبی، رابطه این برند با مشتریان خود را تقویت می کند و به آن فرصت می دهد تا بر مشتریان جدید پیروز شود.
من خوشحالم و افتخار می کنم که رنو می تواند از فدراسیون راگبی فرانسه و تیم های آن در فرانسه در چالش هایی که در راه سال 2023 و جام جهانی بعدی راگبی در انتظار آنهاست حمایت کند. ایوان سگال، مدیر فروش رنو در فرانسه. رنو و راگبی قبل از هر چیز یک وابستگی طولانی مدت و نزدیکی بین شبکه فروش ما و باشگاه های متعدد در سراسر فرانسه است که این مشارکت جدید فدرال امروز آن را تأیید می کند.
توسط
برچسبها: