رنو پروژه Give Me 5 خود را به مرحله اجرا درآورده است

پس از تحقق پروژه Give Me 5 در این سه سایت اول در فرانسه، رنو در حال حاضر قصد دارد از سال آینده این طرح اجتماعی را در فرانسه و همچنین سایر کشورهای اروپایی گسترش دهد تا به حرکت خطوط ادامه دهد.

1- این دستگاه توسط آژانس OMD از طریق بخش بازاریابی ورزشی Fuse France که از برند رنو در اجرای استراتژی اسپانسر تنیس پشتیبانی می کند، تصور و هماهنگ شده است.



منبع

پروژه Give Me 5 بیانگر تمایل ما برای باقی ماندن یک برند محبوب و نزدیک به مشتریان است. ما هنگام اعلام همکاری خود با رولان گاروس تعهداتی را پذیرفتیم و مفتخریم که از همان سال اول آنها را محقق کنیم. دسترسی به تمرین تنیس برای افراد زیادی که ممکن است در واقع یک چالش بزرگ برای مشارکت ما است که به ویژه بر تحرک پایدار و مسئولیت اجتماعی تمرکز دارد. این تازه شروع است، سال آینده سورپرایزهای دیگری از راه خواهند رسید! » برجسته شده است آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی برند رنو.

به لطف “Let Challenge” راه اندازی شده در دوره 2022 مسابقات رولان گاروس است که بودجه لازم برای تحقق این پروژه های اعلام شده در آوریل جمع آوری شده است. هر بار که یک توپ سرویس قبل از سقوط به اردوگاه حریف به بالای تور برخورد کرد، رنو 100 یورو به بچه گربه که برای بازسازی زمین های بازی در محله های اولویت دار بود اضافه می کرد. در حالی که 161400 یورو از این طریق جمع آوری شد، رنو بودجه مورد نیاز برای اجرای سه پروژه اول را به 235000 یورو افزایش داد.

رنو که در سال 2022 به شریک پرمیوم رولان گاروس تبدیل شده است، با راه اندازی برنامه Give Me 5، پروژه جدیدی که کاملاً به نسل های جوان اختصاص دارد، تعهدی قوی به عهده گرفته است. سه زمین بازی که با حضور مقامات منتخب، انجمن های محلی و نمایندگان برند رنو در سایت های لیون، گرینی و مارسی افتتاح شدند، اولین نمونه های عینی هستند. بنابراین رنو قصد خود را برای جابجایی خطوط با ترویج ورزش در شهرها برای جوانان در محله های اولویت دار تایید می کند.

رنو با همراهی Peint à la Main (PALM) در لیون و گرینی و انجمن Fête le Mur برای سایت مارسی، مایل است خطوط را در درازمدت با زمین های بازی بازسازی شده توسط هنرمندان تغییر دهد.1. اما همچنین با انتخاب مواد سازگار با محیط زیست، طراحی شده برای دوام و مقاومت در طول زمان. بنابراین در لیون و گرینی، اولین لایه پوشش زمین از لاستیک از لاستیک های بازیافتی ساخته شده است، در حالی که در مارسی زمین از توپ های تنیس استفاده شده، بازیافت و تبدیل شده است، به لطف عملیات توپ های زرد فدراسیون تنیس فرانسه.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: