رنو کانگو جدید 4 ستاره یورو NCAP را دریافت کرد

نیو کانگو به خاطر شش کیسه هوا، پیش کشنده کمربند ایمنی و سیستم محدودکننده نیرو و سه نقطه لنگر ایزوفیکس در سرنشینان جلو و صندلی های کناری عقب متمایز است. Euro NCAP به پایداری ساختار کابین و محافظت خوب از سرنشینان در هنگام تست تصادف امتیاز می دهد. در آدمک های 6 و 10 ساله، محافظت در تمام بخش های بدن بهینه است. New Kangoo بالاترین امتیاز را در این رده کسب می کند.

حفاظت از سرنشینان پیشرفته، بهینه برای کودکان

از نظر تجهیزات ایمنی فعال، Euro NCAP با هشدار به راننده در مورد خطر برخورد، اثربخشی ترمز اضطراری فعال برای دوچرخه سواران، عابران پیاده و وسایل نقلیه را در روز و شب برجسته می کند. همچنین سودمندی تجهیزات جدیدی مانند دستیار حفظ خطوط و هشدار سرعت با تشخیص علائم ترافیکی، علاوه بر کروز کنترل و محدودکننده سرعت (با کنترل سرازیری) را برجسته می کند.

رنو با New Kangoo جدیدترین تجهیزات استاندارد را برای افزایش ایمنی سرنشینان و همه کاربران جاده فراهم می کند.



منبع

کانگو تست EURO NCAP 2021 را با موفقیت پشت سر گذاشت

افزایش ایمنی همه کاربران جاده

New Kangoo که از ژوئن 2021 به فروش می رسد، نیازهای خانواده ها و قبایل پویا را با فضا، حجم و مدولار بودن برآورده می کند. ایمنی فراموش نمی شود، با ساختار بدنه تقویت شده، کمک های رانندگی جدید و کیسه هوا برای همه. New Kangoo بر اساس پروتکل سخت‌گیرانه‌تر 2020 در تست‌های Euro NCAP 4 ستاره دریافت کرده است. این امتیاز جدیدترین فضای ترکیبی رنو را در صدر این بخش قرار می دهد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: