تولید طی 36 ماه گذشته به لطف سه سال رکوردشکنی، 43 درصد افزایش یافته است که آخرین آن سال 2016 بود که 132825 دستگاه خودرو ساخته شد.
رنو مستر از سال 2009 با کسب امتیاز یک سوم کل فروش در این بخش، صدرنشین بازار کابین شاسی بلند لهستان است. این نسخه به عنوان یک پایگاه درجه یک برای تبدیل ها عمل می کند و انتخاب بیش از یک میلیون پیکربندی به لطف شبکه ای از متخصصان تبدیل تایید شده در سراسر کشور در دسترس است.
Renault Pro+: شبکه ای از متخصصان
باتیلی
رنو مستر در کارخانه رنو باتیلی، بزرگترین کارخانه تولید این نوع وانت در جهان، ساخته شده است. این سایت فرانسوی در تولید ون های بزرگ برای رنو، رنو تراکس، نیسان و جنرال موتورز تخصص دارد. این یکی از سه کارخانه LCV رنو در فرانسه است و امروزه رنو مسترز را برای کامیونهای رنو و رنو (64 درصد تولید)، NV400 برای نیسان و مووانوس برای اوپل/واکسهال میسازد.
- رنو تولید 2,500,000 امین خودروی LCV را جشن گرفت تا از کارخانه Batilly خود خارج شود.
- کلیدهای 2500000 LCV برای خروج از تاسیسات رنو در شرق فرانسه در مراسمی ویژه در روز سه شنبه 27 ژوئن 2017 به شرکت لهستانی تی پی تل تک تحویل داده شد.
- TP Teltech یک Renault Master L3H2 مجهز به Clim Pack را تحویل گرفت.
تبدیل های ویژه
در سال 2017، برای دومین سال متوالی، رنو مستر در گزارش سالانه خودروهای دست دوم DEKRA در صدر قرار گرفت و به عنوان قابل اعتمادترین LCV در دستههای «0 تا 50 هزار کیلومتر» و «50 هزار کیلومتر تا 100 هزار کیلومتر» ظاهر شد.
تقریباً 73 درصد از تولید آن به سایر کشورهای اروپایی صادر می شود و علاوه بر فرانسه، بزرگترین بازارهای Master آلمان، بریتانیا و لهستان هستند.
مجموعه Master دارای یک کاتالوگ از خودروهای طراحی شده است و بیش از 150 نوع از این مدل به لطف انتخابی از چهار طول کلی مختلف، سه ارتفاع، چهار GVW (وزن ناخالص خودرو) و یک انتخاب جامع در لهستان موجود است. از انواع مختلف، از ون ها و ون های کابین خدمه گرفته تا کابین های شاسی، کابین های پلت فرم، تخلیه کننده ها و وانت های با حجم بالا، به علاوه دیفرانسیل های جلو یا عقب محرک و ظرفیت های حمل از هشت تا 22 متر مکعب. نسخههای دیفرانسیل عقب L4H2 و L4H3 با چرخهای عقب تکی که شرکتهای تحویل کالا و کاربران مسافت پیموده را هدف قرار میدهند، اکنون نیز در دسترس هستند.
* منبع: آمار بازار اروپا (EU28 + سوئیس + نروژ + ایسلند) از سال 1998 تا پایان 2016، شامل N1 LCV، به استثنای پیک آپ ها.
رنو مستر
شبکه Renault Pro+ در لهستان دارای 21 مرکز فروش و خدمات است.
قابلیت اطمینان
TP Teltech SARL، یکی از زیرمجموعه های Groupe Orange Pologne SA، متخصص در ارائه راه حل های مخابراتی و فناوری اطلاعات است و بیش از نیمی از ناوگان 850 خودروی آن را مدل های رنو تشکیل می دهد.
رنو از سال 1998 برند شماره یک LCV اروپا بوده است و دومین پرفروش این بخش در لهستان است. تا پایان می 2017، رنو مستر با فروش 2672 دستگاه، دومین وانت محبوب بازار محلی بود.
Renault Pro+ نیازهای مشتریان تجاری رنو را به لطف طیف گسترده ای از راه حل های «مهندسی خیاطی» که نیازهای همه انواع مشاغل، تجار و بازرگانان را پوشش می دهد، برطرف می کند.
در مجموع، 350 نسخه از رنو مستر با امکان انتخاب بین دیفرانسیل جلو و عقب و GVW تا 4.5 تن موجود است. گروه رنو قصد دارد در پایان سال 2017 خودروی تمام الکتریکی Master ZE را روانه بازار کند.
دو میلیون و 500 هزارمین خودروی LCV تولید شده توسط کارخانه باتیلی رنو در مراسم ویژه ای که در روز سه شنبه 27 ژوئن 2017 در کارخانه برگزار شد، به نمایندگان شرکت لهستانی تی پی تلتک تحویل داده شد.