رنو کپچر: عرضه در بازار هند

آقای سامیت ساونی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل رنو عملیات هند، اظهار نظر می کند: «استراتژی رشد ما اساساً مبتنی بر عرضه محصولات در حجم بالا و بخش های رو به رشد در بازار هند است تا با ترجیحات مشتریان در حال تغییر روبرو شود. برای چندین سال، فروش SUV به طور تصاعدی در حال افزایش است، این بخش با قوی ترین رشد در هند است. رنو کپچر موقعیت ما را در بازار بسیار سرزنده SUV تقویت خواهد کرد و با سبک منحصر به فرد و قابلیت های جاده ای بی نظیر خود معیار جدیدی را ایجاد خواهد کرد. »

به مدت 5 سال، رنو تعهدات محکمی برای حمایت از توسعه خود در بازار هند، هم در سازمان، شبکه و طیف وسیعی از وسایل نقلیه خود، متعهد شده است. بنابراین رنو به یکی از سریع‌ترین برندهای خودرویی در حال رشد در بازار هند تبدیل شده است. راه اندازی رنو کپچر گامی جدید برای رنو در برنامه محصول پایدار خود است.

در عرض چند سال، رنو به سرعت حضور خود را در هند افزایش داد و به برند پیشرو اروپایی تبدیل شد. راه اندازی رنو کپچر توسط برنامه های توسعه شبکه در سراسر هند پشتیبانی می شود. در حالی که در ماه می 2011، رنو 14 نقطه فروش متوسط ​​داشت، امروز از بیش از 300 نقطه فروش ، رقمی که قرار است تا پایان سال 2017 بیشتر رشد کند.



منبع

دهلی نو، 22 سپتامبر 2017: رنو SUV موفق خود را در هند عرضه می کند: رنو کپچر. کپچر که بر روی پلت فرم B0 ساخته شده است، با تیم های فنی بین المللی رنو طراحی و توسعه یافته است تا مصالحه ای منحصر به فرد در طراحی، تجهیزات و تطبیق پذیری در بازار ارائه دهد. رنو به تازگی تولید کپچر را در کارخانه چنای آغاز کرده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: