رنو با این داستان جدید بار دیگر خود را در کنار پیشرفت اجتماعی قرار می دهد. کل فیلم بر اساس این مفهوم است که خوب است همیشه از ماشین خود استفاده نکنید. در طول کل فیلم، قهرمانان از استفاده از رنو خودداری می کنند هیبریدی E-Tech را ضبط کنید و دوچرخه سواری یا پیاده روی را انتخاب کنید.
آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی رنو، رنو دائماً به دنبال راههایی برای تکامل و نوآوری است. با فناوری هیبریدی E-Tech ما میتوانیم وسایل نقلیه پایدارتری ارائه دهیم که لذت رانندگی پاکتری را ارائه میدهد. برای اولین بار، ما فعالانه به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که همیشه از خودروی خود استفاده نکنند، یک انتخاب بی سابقه در صنعت خودرو.
یک کمپین تبلیغاتی غیر متعارف
کمپین جهانی رنو کپچر E-Tech هیبریدی از 27 مرحله به مرحله اجرا در می آیدهفتم فوریه 2022، و به تدریج در 24 کشور بومی سازی شد.