رنو کپچر E-tech: حتی اگر هیبریدی باشد، خوب است همیشه از خودروی خود استفاده نکنید
کمپین جهانی رنو کپچر E-Tech هیبریدی از 27 مرحله به مرحله اجرا در می آیدهفتم فوریه 2022، و به تدریج در 24 کشور بومی سازی شد.
این فیلم سه خانواده مختلف را با در نظر گرفتن موقعیتهای اجتماعی متعدد نشان میدهد. ابتدا با مردی باز میشود که دیر از خواب بیدار میشود، عجله میکند تا لباس بپوشد، و تصمیم میگیرد با دوچرخه خود به محل کار برود و رنو کپچر E-Tech هیبریدی را در گاراژ پارک کند. با چند دوست که برای یک شب بیرون آماده می شوند، ادامه می یابد. آنها زیر باران از ساختمان خود خارج می شوند و به سمت رنو کپچر خود می شتابند، اما فقط برای گرفتن چتر پشت صندلی مسافر. بالاخره خانواده ای که وقتی والدین تصمیم می گیرند ماشین را پارک کرده و پیاده بروند، بچه هایشان آماده رفتن با ماشین به مدرسه هستند.
آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی رنو، رنو دائماً به دنبال راههایی برای تکامل و نوآوری است. با فناوری هیبریدی E-Tech ما میتوانیم وسایل نقلیه پایدارتری ارائه دهیم که لذت رانندگی پاکتری را ارائه میدهد. برای اولین بار، ما فعالانه به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که همیشه از خودروی خود استفاده نکنند، یک انتخاب بی سابقه در صنعت خودرو.
یک کمپین تبلیغاتی غیر متعارف
کاور آهنگ شانیا تواین به نام «تو هنوز همانی هستی» اثر Okay Kaya، با ارکستر شده توسط Start-Rec، به طرز شاعرانه ای فیلم را همراهی می کند تا تأکید کند که رنو کپچر E-Tech هیبریدی در زمان نیاز ما وجود دارد، اما هنوز هم خوب است که این کار را نکنیم. همیشه از این استفاده کن.
یک کمپین در سراسر جهان
رنو با این داستان جدید بار دیگر خود را در کنار پیشرفت اجتماعی قرار می دهد. کل فیلم بر اساس این مفهوم است که خوب است همیشه از ماشین خود استفاده نکنید. در طول کل فیلم، قهرمانان از استفاده از رنو خودداری می کنند هیبریدی E-Tech را ضبط کنید و دوچرخه سواری یا پیاده روی را انتخاب کنید.
توسط
برچسبها: