رنو یکشنبه 5 ژوئن: رژه اسب الکتریکی را در Invalides در پاریس ارائه کرد

در راه اندازی فیلمبنابراین، اسب ها در شهری خیالی، شاعرانه و سبک، بدون پیاده یا اتومبیل، جایی که مردان و زنان تنها با اسب در گردش هستند، مورد احترام قرار می گیرند. در آنجا با New Megane E-Tech الکتریکی آشنا می‌شوند که فرار می‌کند و راه را برای عصر برق‌افکنی جدید باز می‌کند.

یک رژه تاریخی

Renault Megane E-Tech جدید برقی از ابتدای ماه مه 2022 در فرانسه عرضه شده است. این سدان برقی مونتاژ شده در Hauts de France، در کارخانه Douai، با 220 اسب بخار قدرت خود، حس رانندگی خالصی را ارائه می دهد.

یک رویداد بی سابقه برای تقویت یک پرتاب بزرگ

برای جشن راه اندازی مگان E-Tech Electric در فرانسه و تبلیغ آن در سطح بین المللی، رنو از عموم مردم در یکشنبه 5 ژوئن 2022 در Esplanade des Invalides برای یک رویداد استثنایی دعوت کرد: رژه الکترو اسب های رنو.

لحظه ای استثنایی که با ضبط ویدئویی توسط اتین توسن، که رژه 14 جولای هر سال را پخش می کند، جاودانه شده است.

برای برجسته کردن تغییر در انرژی و ادای احترام به وسایل نقلیه در حال تولید در فرانسه، سه مگان E-Tech الکتریکی در رنگ های پرچم فرانسه رژه را با قدرت 220 اسب بخار افتتاح کردند.

این رژه بیش از 400 متر، از دروازه Invalides تا Pont Alexandre III برگزار شد.

به مناسبت این رویداد، رنو، Publicis Conseil و PublicisLive با مربیان، سوارکاران و متخصصان دنیای سوارکاری همکاری کردند.

در بخش های مختلف این رژه سه نقاشی به مردم ارائه شد:

  • چهار طرح رقص، اجرا شده توسط سوارکاران و آکروبات ها، با اشاره به فیلم راه اندازی، با موضوعات رقص، خرید، بسکتبال و تنیس
  • اسب های سوار شده که نشان رنو را تشکیل می دهند
  • اسب های کامارگ تحت نظارت سوارکاران

بهترین لحظات را پیدا کنید ici.

Megane E-Tech جدید تجسم تغییر به سوی دنیای جدید، تحرک الکتریکی است. با اشاره به دنیای قدیم، اسب بخار جای خود را به کیلووات می دهد. رنو در حال افتتاح یک فصل جدید 100٪ الکتریکی است.

به همین مناسبت، Invalides یک سیستم صوتی داشتند و موسیقی کمپین تبلیغاتی برای راه اندازی Megane Electrique را طنین انداز کردند: تنظیم مجدد “Power” توسط پسران پاچانگا توسط Start-Rec.

بیش از 5000 تماشاگر توانستند رژه باشکوه 220 اسب را در خیابان Gallieni، بین Invalides و پل Alexandre III تماشا کنند. چندین پاساژ از ساعت 10:30 تا 12:30 زیر نظر تماشاگران پشت سر هم قرار گرفتند.

این رویداد منحصربه‌فرد اولین رویدادی است که بار دیگر مگان E-Tech Electric جدید، پیشرو رنولوشن و تجسم واقعی موج جدید را برجسته می‌کند. رژه اسب های الکتریکی، برند رنو را تبلیغ می کند. اعلام کرد آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی رنو

اسب‌ها، ما داریم برق می‌رویم

اطلاعات بیشتر در http://www.renault.fr/electro-horse-parade.html



منبع

مگان E-Tech الکتریکی، نوک نیزه رنولوشن


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: