بنابراین این فروشگاه مفهومی همان اصول اولیه استکهلم را اتخاذ می کند. این اولین نمایشگاه موفقیت فوری داشت و در عرض 3 ماه از بیش از 14000 بازدیدکننده استقبال کرد. این نتایج ارتباط این رویکرد نوآورانه را برای توزیع تأیید میکند، که مبتنی بر آموزش است و مکانهایی را که تا حد امکان نزدیک به مناطق شهری (مراکز شهر، مراکز خرید و غیره) قرار دارند، ترجیح میدهد. این انتخاب مکان به ویژه مزایای خودروهای الکتریکی را برای رویارویی با چالشهای جابهجایی شهری برجسته میکند. رنو در حال مطالعه فرصتهای استقرار این قالب مرکز تجربه خودروهای الکتریکی در شهرهای دیگر اروپا است.
– Kangoo ZE پیشرو در خودروهای برقی کاربردی در اروپا است