رنو یک فروشگاه مفهومی خودروهای الکتریکی 100% در قلب برلین افتتاح کرد

بنابراین این فروشگاه مفهومی همان اصول اولیه استکهلم را اتخاذ می کند. این اولین نمایشگاه موفقیت فوری داشت و در عرض 3 ماه از بیش از 14000 بازدیدکننده استقبال کرد. این نتایج ارتباط این رویکرد نوآورانه را برای توزیع تأیید می‌کند، که مبتنی بر آموزش است و مکان‌هایی را که تا حد امکان نزدیک به مناطق شهری (مراکز شهر، مراکز خرید و غیره) قرار دارند، ترجیح می‌دهد. این انتخاب مکان به ویژه مزایای خودروهای الکتریکی را برای رویارویی با چالش‌های جابه‌جایی شهری برجسته می‌کند. رنو در حال مطالعه فرصت‌های استقرار این قالب مرکز تجربه خودروهای الکتریکی در شهرهای دیگر اروپا است.

– Kangoo ZE پیشرو در خودروهای برقی کاربردی در اروپا است



منبع

برلین، آلمان، 18 ژوئن 2018 – رنو درهای یک فروشگاه مفهومی جدید را که به خودروهای الکتریکی در برلین اختصاص داده شده است، “مرکز تجربه خودروهای برقی رنو” باز می کند. رنو پس از افتتاح اولین مرکز تجربه خودروهای برقی خود در فوریه در استکهلم، به ارائه این مفهوم برای معرفی عموم مردم به تحرک الکتریکی ادامه می دهد.

– 170000 مشتری در حال حاضر یک خودروی برقی رنو دارند.

این ویترین منحصر به فرد در آلمان که با توزیع کننده محلی Renault Autohaus König راه اندازی شده است، در مرکز تاریخی پایتخت، نزدیک میدان ژاندارمن مارکت واقع شده است. هدف ارائه پاسخ به تمام سوالات در مورد تحرک الکتریکی و کشف تمام مزایای آن در یک مکان واحد است. بازدیدکنندگان، از طریق یک مسیر فیزیکی و دیجیتال، اطلاعاتی در مورد محدوده وسایل نقلیه الکتریکی، بلکه در مورد زیرساخت‌ها و روش‌های شارژ، مقررات و کمک‌های محلی، شرایط خرید و خدمات مرتبط با اتومبیل‌ها را پیدا خواهند کرد. آنها همچنین می توانند از تست های خودرو در محل بهره مند شوند و خودروی الکتریکی خود را سفارش دهند.

مشتریان بیشتر و بیشتری به وسایل نقلیه الکتریکی علاقه مند هستند، اما هنوز با آنها ناآشنا هستند. » توضیح ژیل نورماند، مدیر خودروهای الکتریکی . « رنو به عنوان پیشرو در خودروهای الکتریکی در اروپا، می‌خواهد با این مشتریان ملاقات کند تا به همه سؤالات آنها پاسخ دهد و ابزاری را برای کسانی که می‌خواهند قدم بزنند، فراهم کند تا زندگی الکتریکی خود را به راحتی آغاز کنند. »

– امروزه در اروپا از هر 5 خودروی برقی فروخته شده 1 یک رنو است.

– ZOE پرفروش ترین خودروی الکتریکی در اروپا است

– رنو برای چهارمین سال متوالی رهبر خودروهای الکتریکی در اروپا است.

ارقام کلیدی


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: