رنو یک موتور LPG جدید را روی CLIO جدید و کپچر جدید راه اندازی می کند


Boulogne-Billancourt – 2 مارس 2020. یک موتور سه سیلندر توربوشارژ جدید TCe 100 LPG اکنون در New Clio و New Captur ارائه می شود.

سطح عملکردی پیشرفته‌تر با پاسخ‌دهی بهبود یافته به شتاب و حداکثر گشتاور 170 نیوتن‌متر از 2000 دور در دقیقه را ارائه می‌دهد که آن را برای طیف گسترده‌ای از کاربردها مناسب می‌کند، در حالی که مصرف سوخت و انتشار CO2 را کاهش می‌دهد.

این موتور حدود 8 درصد کمتر از موتور بنزینی معادل CO2 تولید می کند.

فناوری مقرون به صرفه و مقرون به صرفه در حال استفاده

رنو راه حل LPG را روی New Clio و New Captur با قیمت بسیار رقابتی، بدون کاهش قابلیت اطمینان ارائه می دهد: بدون هزینه اضافی در مقایسه با نسخه بنزینی معادل.

قیمت سوخت LPG به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر است (تا بیش از نیمی از قیمت یک لیتر بنزین یا گازوئیل).

علاوه بر این، این فناوری مزایای مالیاتی قابل توجهی را ارائه می دهد:

– معافیت کلی یا جزئی از ثبت نام خودرو (بسته به دپارتمان).

– واجد شرایط بودن برای حق بیمه تبدیل

– برچسب Crit’Air 1 برای تمام وسایل نقلیه LPG

– پارکینگ رایگان یا ترجیحی برای کاربران Green Disk

– به طور خاص برای حرفه ای ها: معافیت از TVS به مدت 3 سال و بازیابی مالیات بر ارزش افزوده در LPG های Clio.

اگر میانگین مصرف یک موتور LPG کمی بیشتر باشد، هزینه کلی سوخت در هر کیلومتر تا 30 درصد نسبت به موتور بنزینی و تا 8 درصد در مقایسه با موتور دیزل کاهش می یابد.

تحرک نامحدود

این خودرو می تواند با بنزین یا گاز مایع کار کند. مجهز به دو مخزن مجزا یکی برای بنزین و دیگری برای LPG است. با پر بودن هر دو باک، این وسیله نقلیه دارای برد تجمعی بیش از 1000 کیلومتر است.

این عملیات شعاع گردش نامحدودی را تضمین می کند: بنزین را می توان در همه جایگاه ها یافت و LPG به طور متوسط ​​در 1 جایگاه از 4 در اروپا و در 1 جایگاه از 6 به طور متوسط ​​در فرانسه وجود دارد.

علاوه بر این، خودروهای LPG به لطف ویژگی‌های ایمنی تعبیه‌شده در سیستم (سوپاپ ایمنی، شیر برگشت و محدودیت 80 درصدی مجدد) می‌توانند به پارکینگ‌های زیرزمینی دسترسی داشته باشند و در صورت اوج آلودگی تحت تأثیر محدودیت‌های ترافیکی قرار نگیرند زیرا تحت پوشش قرار دارند. توسط برچسب Crit’Air 1.

فناوری اثبات شده و ایمن، که برای سالیان متمادی تسلط یافته است

یکپارچه سازی LPG در خودروها عملیاتی است که مستقیماً در کارخانه مونتاژ انجام می شود. برای مشتری، این به این معنی است: یک سفارش ساده، بدون هیچ گونه تاخیر اضافی و یک فرد تماس برای گارانتی و نگهداری خودروی خود در شبکه رنو، آموزش دیده در این فناوری. درست از مرحله طراحی، موتور بنزینی برای کار با سوخت LPG طراحی شده است. مخزن اضافی LPG، ساخته شده از فولاد با استحکام بالا، در سطح چرخ زاپاس، بدون تماس با مخزن بنزین قرار دارد. یک شیر بدون بازگشت، یک محدود کننده پر 80٪، یک محدود کننده جریان، یک شیر برقی و یک شیر اطمینان کامل کننده سیستم فنی است.

نزدیک به 15 میلیون وسیله نقلیه در اتحادیه اروپا با LPG کار می کنند، 26 میلیون در سراسر جهان.

رنو از سال 2010 پیشنهاد LPG ارائه می کند. رنو با اطمینان از این فناوری، آن را به مدت 2 سال مسافت پیموده شده نامحدود، مانند سایر خودروهای موجود در این محدوده (به استثنای Espace، Talisman و Koleos) تضمین می کند.

یک تکنولوژی ساده

عملکرد برای راننده ساده است. تغییر از بنزین به LPG و بالعکس، به دو صورت انجام می شود: به صورت دستی، با استفاده از سوئیچ اختصاصی واقع در محفظه مسافر در هر زمان (حالت انتخاب شده سپس در راه اندازی مجدد زیر تکرار می شود) یا به طور خودکار، زمانی که باک LPG خالی است. یک گیج اختصاصی سطح مخزن LPG را کنترل می کند.

پر کردن مخزن LPG (32 لیتر در New Clio و 32 لیتر در New Captur) نیز سریع و آسان است (فقط 2 دقیقه).

یکی دیگر از نقاط قوت این ادغام اصلی این است که حجم صندوق عقب در بالای کف ثابت باقی می ماند (مخزن LPG به جای چرخ یدکی نصب می شود).

قیمت فرانسه

سفارشات از 2 فوریه 2020 برای New Clio و از 2 مارس 2020 برای New Captur باز شده است.

قیمت فرانسه به یورو TTC

کلیو ال پی جی جدید

LPG جدید Captur

ZEN

18000 €

20 900 €

کسب و کار

18 400 €

21 500 €

متمرکز

20 400 €

23 400 €

مصرف و انتشار WLTP

کلیو ال پی جی جدید

LPG جدید Captur

CO2 (گرم در کیلومتر)

122/110

136/122

سیکل ترکیبی (l/100km، بنزین/LPG)

5،4 / 7،7

6 / 7،5

مالوس

0 €

0 €

رافائل ژاری، مدیر بازاریابی محصول رنو فرانسه:

در مواجهه با چالش انتقال انرژی، رنو یک پیشنهاد LPG ساده و مقرون به صرفه ارائه می‌کند که مصرف و انتشار CO2 را بهبود می‌بخشد. این راه حل مکمل طیف وسیع خودروهای الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی آن است. این رویکرد به تعهد گروه رنو برای کاهش ردپای کربن جهانی تا 25 درصد در سال 2022 نسبت به سال 2010 کمک می کند.

تمرکز بر LPG (گاز نفت مایع)

LPG: چیست؟

LPG مخلوطی از پروپان و بوتان است (که در اروپا استاندارد دارد: EN589). احتراق آن نسبت به موتورهای بنزینی باعث انتشار کمتر مونوکسید کربن، هیدروکربن و اکسید نیتروژن می شود. علاوه بر این، LPG یک مزیت عمده دارد: انتشار تقریباً 10٪ CO2 کمتر از یک موتور بنزینی معادل.

LPG: چگونه کار می کند؟

در اروپا و بیشتر نقاط جهان، سیستم تزریق LPG یک سیستم اضافی برای موتور بنزینی موجود است. استفاده از آن به مخزن خاصی نیاز دارد که بتواند فشار تحمیل شده توسط ذخیره سازی آن به صورت مایع را تحمل کند و کمی تغییر در سیستم سوخت موتور داشته باشد.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: