رنو EZ-FLEX: آزمایشی نوآورانه برای درک بهتر تحویل شهری در آخرین مایل

بارگیری عقب از طریق ارتفاع بارگیری ارگونومیک (760 میلی متر از سطح زمین) و دهانه هایی که دسترسی آسان به کل سطح بارگیری را امکان پذیر می کند بهینه شده است. این وسیله نقلیه نیز برای فعال سازی طراحی شده است طیف گسترده ای از تنظیمات . این پیکربندی‌های فضای عقب قابل انطباق هستند و برای پاسخگویی به نیازهای مختلف افراد حرفه‌ای که وسیله نقلیه توسط آنها استفاده می‌شود، طراحی شده‌اند.

فراهم می کند ردپای بهینه در رابطه با فضای بار آن : طول (3.86 متر)، عرض (1.65 متر) و ارتفاع (1.88) به اندازه کافی کوچک است که امکان دسترسی به پارکینگ را فراهم می کند. 3 متر آن 3 ظرفیت بار برای ابعاد آن استثنایی است و با یک کابین جمع و جور که هنوز هم طیف کاملی از دارایی های یک LCV واقعی را ارائه می دهد، ممکن شده است. دایره چرخشی 4.5 متری مانور بسیار خوبی را در مراکز شهر فراهم می کند.

رنو EZ-FLEX به دنبال خودروی مفهومی رنو EZ-PRO، ما را قادر می‌سازد تا ادامه دهیم. کار اکتشافی ما در مورد تحرک فردا.

درباره گروه رنو

گروه رنو که از سال 1898 خودروسازی می کند، اکنون یک شرکت بین المللی با حضور در 134 کشور و فروش 3.9 میلیون خودرو در سال 2018 است. امروزه این شرکت بیش از 180000 کارمند، 36 سایت تولیدی و 12700 مرکز فروش در سراسر جهان دارد.

همه چیز طراحی شده بود تا پاسخگویی به نیازهای تحویل دهندگان : دسترسی گسترده به صندلی راننده که ورود و خروج را تسهیل می کند، داشبورد مرکزی بسیار قابل مشاهده برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات رانندگی، دید عابر پیاده و محیط شهری و کنترل های ساده و کارآمد رانندگی. رابط ماشین انسان مدرن و به طور کامل با دنیای گوشی های هوشمند ادغام شده است. خدمات و برنامه‌های مرتبط با خودرو را ارائه می‌دهد و می‌تواند برنامه‌های مرتبط با فعالیت‌های حرفه‌ای مختلف را ادغام کند.

در دنیایی که روند رو به رشد شهرنشینی منجر به زندگی بیش از 60 درصد از جمعیت در شهرها تا سال 2030 خواهد شد، جابجایی مردم تنها جنبه ای نیست که باید تجدید نظر کرد. عصر جدیدی برای حمل و نقل کالا نیز آغاز می شود: سرعت، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان کلیدواژه های الزامات جدید برای مصرف کنندگان در زمانی است که خرید آنلاین نیز افزایش سریعی دارد. این تقاضا برای زمان‌های تحویل سریع‌تر و دقیق‌تر با محدودیت‌های نظارتی شدیدتر در شهرها و مراکز شهر همراه است.

از طریق این آزمایش، رنو شروع می کند یک رویکرد جدید برای آماده سازی و طراحی نوآوری های فردا. این رویکرد منعطف، که یک پیشرفت در صنعت خودرو است، بسیار نزدیک به شیوه های مورد استفاده در سایر بخش ها، مانند بازی است.

EZ-FLEX: آماده سازی تحرک فردا

تجزیه و تحلیل داده ها، تکمیل شده توسط بازخورد متخصصان، رنو را قادر می سازد تا خودروهایی را طراحی کند که با تحولات لجستیک شهری سازگاری بهتری داشته باشند. هدف این است که بازیکنان اکوسیستم یک وسیله نقلیه و خدمات آن را در شرایط واقعی آزمایش کنند تا دیدگاه مشترکی از جابجایی کالاهای شهری به دست آورند.

رنو EZ-FLEX یک فشرده و قابل مانور وسیله نقلیه ای که برای حرکت یکپارچه در سراسر شهرها طراحی شده است.

ما از شما دعوت می کنیم رنو EZ-FLEX را در غرفه رنو در نمایشگاه فناوری VIVA از 16 تا 18 مه 2019 در نمایشگاه پاریس پورت دو ورسای (فرانسه) کشف کنید.

EZ-FLEX: وسیله نقلیه ای که برای تحویل در شهر ایجاد و طراحی شده است

برای رویارویی با چالش‌های تکنولوژیکی بزرگ آینده و در عین حال همچنان به دنبال استراتژی رشد سودآور خود، این گروه بر گسترش بین‌المللی تمرکز کرده است. برای این منظور، از هم افزایی پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای الکتریکی و اتحاد منحصر به فرد خود با نیسان و میتسوبیشی موتورز استفاده می کند. با شرکت 100% تیم رنو که از سال 2016 در مسابقات قهرمانی جهانی فرمول 1 شرکت کرده است، این برند در ورزش اتومبیلرانی، بردار واقعی نوآوری و بدنامی، درگیر است.



منبع

ده ها خودروی رنو EZ-FLEX به متخصصان، شرکت ها، شهرها و شهرداری های مختلف اروپا قرض داده می شود. انتظار می رود این آزمایش حدود 2 سال طول بکشد.

“تحرک پایدار برای همه، در حال حاضر و در آینده” عقیده گروه رنو است.

به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی EZ-FLEX می تواند به مراکز شهر دسترسی داشته باشد و بردی معادل 150 کیلومتر با نیازهای حمل و نقل شهری ارائه می دهد (تحویلات شهری به طور متوسط ​​نیاز به رانندگی 50 کیلومتر در روز دارند).

EZ-FLEX: یک آزمایش مشارکتی، نوآورانه و بی سابقه

وسیله نقلیه است مجهز به سنسور برای درک بهتر کاربردها، و متخصصان این داده ها را با بازخورد خود در طول آزمایش غنی می کنند. انواع مختلف داده جمع آوری خواهد شد: موقعیت جغرافیایی، مسافت پیموده شده، برد، استفاده از دهانه ها، سرعت، توقف ها، و غیره. سپس این داده ها از طریق سیستم متصل خودرو به صورت بلادرنگ یا یک بار در روز برای درک واقعیت روزانه منتقل می شوند. استفاده می کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: