رنو EZ-FLEX: اولین آزمایش با La Poste

درباره خودروی روبو EZ-Pod بیشتر بدانید

درباره همکاری ما با استارت آپ کارهو گروه SNCF بیشتر بدانید

از همه این داده ها استفاده خواهد شد وسیله نقلیه تجاری را با چالش های تحویل شهری فردا تطبیق دهید.

رنو EZ-FLEX، جمع و جور و قابل مانور، برای برآوردن نیازهای تحرک افراد تحویل طراحی شده است. برقی، امکان تحرک پایدار را فراهم می کند. ماژولار بودن عقب آن را می توان آزمایش کرد و امکان پیش بینی تکامل اکوسیستم وسیله نقلیه آزمایش شده را فراهم می کند. متصل و مجهز به سنسورهای متعدد، خواهد بود جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های استفاده و مسیر، مسافت پیموده شده، استقلال، سرعت یا حتی تعداد توقف ها به منظور درک بهتر واقعیت تحویل روزانه.

درباره گروه رنو

یک شرکت سهامی عام 100٪، Le Groupe La Poste به پنج شعبه سازماندهی شده است: خدمات-پست-بسته، La Banque Postale، La Poste Network، GeoPost، Digital. این گروه در بیش از 44 کشور در 4 قاره حضور دارد. هر روز، 17000 نقطه تماس La Poste، شبکه تجاری محلی پیشرو در فرانسه، پذیرای 1.3 میلیون مشتری است. La Poste 23.3 میلیارد کالا در سال در سراسر جهان (نامه ها، مواد تبلیغاتی چاپی و بسته ها) 6 روز در هفته تحویل می دهد. در سال 2018، این گروه به گردش مالی 24.7 میلیارد یورویی دست یافت که 27 درصد آن در سطح بین المللی است و بیش از 251000 کارمند دارد. La Poste در برنامه استراتژیک خود “La Poste 2020: تسخیر آینده”، هدف خود را تسریع تحول خود از طریق تسخیر سرزمین های جدید قرار داده است. La Poste با آرزوی تبدیل شدن به اولین شرکت خدمات نزدیکی انسانی، برای همه، همه جا و هر روز، متعهد به ساده کردن زندگی است.



منبع

رنو و لاپست نیز همین تمایل را نشان داده اند کار با هم روی اکوسیستم تحویل شهری

این رویکرد نوآورانه ریشه در تست کن و یاد بگیر با رویه‌های سنتی دنیای اصلی خودرو می‌شکند. گروه رنو در این زمینه تخصص خاصی دارد: فرمول 1، که رنو از سال 1977 در آن مشارکت داشته است، بر اساس این رویکرد نوآوری دائمی است.

درباره VIVA TECH 2019 بیشتر بدانید

به بیانیه مطبوعاتی 17 آوریل 2019 در رنو EZ-Flex دسترسی پیدا کنید

درباره آزمایشگاه خودمختار پاریس-ساکلی بیشتر بدانید

گروه رنو که از سال 1898 خودروساز است، یک گروه بین المللی است که در 134 کشور جهان حضور دارد و در سال 2018 نزدیک به 3.9 میلیون دستگاه خودرو فروخته است. اکنون بیش از 180000 کارمند، 36 سایت تولیدی و 12700 نقطه فروش در سراسر جهان دارد.

این گروه برای رویارویی با چالش های تکنولوژیکی عمده آینده و دنبال کردن استراتژی رشد سودآور خود، بر توسعه بین المللی خود متکی است. این شرکت بر مکمل بودن پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای برقی و اتحاد منحصر به فرد خود با موتورهای نیسان و میتسوبیشی متکی است. با حضور ۱۰۰ درصد تیم رنو در مسابقات قهرمانی جهان فرمول ۱ از سال ۲۰۱۶، این برند درگیر ورزش موتوری است که یک بردار واقعی نوآوری و بدنامی است.

هر روز، پستچی ها در مراکز شهر تردد می کنند، پارک می کنند، بیش از 100 بار از وسیله نقلیه خود سوار و پیاده می شوند، بسته های خود را بارگیری و تخلیه می کنند. آنها آرزو دارند که دور خود را به روشی چابک، سیال و بدون آلودگی انجام دهند.

ساختن تحرک فردا به این معنی است که بتوانیم کاربردهای جدید و نیازهای جدید مشتریان خود را ادغام کنیم.

درباره گروه La Poste

با ازدحام شهرها و انفجار تجارت الکترونیک، تحویل شهری در حال تغییر است. گروه رنو به عنوان رهبر وانت ها و خودروهای برقی در اروپا باید به ارائه راه حل هایی ادامه دهد که قوانین سنتی را به چالش می کشد. ما می‌خواستیم با Groupe La Poste، یکی از بازیگران اصلی تحویل، به نیروها بپیوندیم تا با رنو EZ-FLEX نوآوری کنیم. رنو EZ-FLEX یک خودروی کاربردی آزمایشی است که یک رویکرد مشارکتی نوآورانه را افتتاح می کند. این فکر و طراحی شده بود که به ما امکان می دهد کاربردهای آینده حمل و نقل شهری را بهتر درک کنیم. Denis Le Vot – مدیر اتحاد بخش خودروهای تجاری سبک رنو-نیسان

چگونه از رشد تجارت الکترونیک حمایت کنیم و در عین حال شهرهایمان را تنفس‌پذیرتر و جذاب‌تر کنیم؟ این چالش بزرگی است که La Poste باید آن را بپذیرد. ما تدارکات شهری را در اولویت پروژه خود قرار داده ایم و با 15 شهر برای اجرای راه حل های متناسب با هر شهر قرارداد امضا کرده ایم. برای ساختن آجرهای لجستیک شهری آینده، ما دائماً در حال نوآوری و آزمایش روش‌های تحویل جدید، مسئولانه و کارآمد هستیم که زندگی مشتریان و تحویل‌دهندگان ما را ساده می‌کند. شریک تاریخی La Poste در استقرار وسایل نقلیه الکتریکی، رنو با EZ-FLEX راه حلی نوآورانه و مدولار را به ما ارائه می دهد. بازخورد ما به ما این امکان را می دهد که نیازهای تحویل دهندگان و وسیله نقلیه تجاری را مطابقت دهیم. فیلیپ دورج – مدیر شعبه خدمات-پست-بسته گروه La Poste

این داده ها در پرتو تحلیل خواهند شد بازخورد از پستچی ، زندگی روزمره اش، محدودیت هایش، واکنش محیطش.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: